kapitel 21

29 0 1
                                    


Martinus's synsvinkel

Jeg har en plan. Jeg skal gøre så Marcus og Emeli ikke er sammen længer. Jeg skal gøre så de slår op. Det er nok den mest selvviske plan, men jeg kan ikke se dem være sammen de gør for ondt. Det gør for ondt at se dem kysse. Det gør for ondt at se dem kramme. Så jeg er nød til at slutte det de har så jeg ikke behøver at have ondt længer. Jeg har 1 plan og 2 backup planer.

Plan A: få dem til at hade hinanden. Jeg har tænkt mig at lade som om jeg er sur på Emeli fordi jeg har set hende kysse med en anden dreng. Så skal jeg sige det til Marcus, som så flipper fuldstændig ud over det, og så håber jeg de slår op ellers går jeg over til plan B. plan B fortæller jeg ikke endnu da jeg ikke håber jeg er nød til at gå så langt.men jeg må i gang med planen inden det er for sent. Jeg går over mod Emeli og Marcus. Jeg sender hurtigt Emeli dræber øjnene. Hun rejser sig fra den stol hun sad på og løber væk med tåre ned ad kinderne. Det gør faktisk ondt at se hende sådan, men jeg må holde mig til planen. Marcus kigger surt på mig og rejser sig op og går over mod mig. " hvad fanden går der ad dig... hvad har hun gjort dig siden hun fortjener den opførelse" siger Marcus vredt. " Marcus... jeg er kun sur fordi... øm..." " fordi vad" siger Marcus endnu mere vredt " fordi jeg så hende kysse med en anden dreng" ryger det ud af mig. Marcus står bare og stirrer ud i luften, jeg kan se han får røde øjne. Jeg trækker ham ind i et kram, han hulker ned i min skulder " så så bro det skal nok gå... du skal bare glemme hende og komme vider " trøster jeg. " men... men jeg vil ikke glemme hende... hun er mit et og alt... forhelvet hvorfor skulle lige præcis jeg blive så forelsket i en hende, hende som kysser med andre når hun er er færdig med mig... hvorfor " græder han ned i min skulder. " du er nød til at snakke med hende " siger jeg trøstende. Jeg siger det kun fordi at jeg er nød til at spille min rolle ordenligt så der ikke er nogen der fatter mistanke." jeg gider ikke snakke med den luder" siger Marcus vredt. han trækker sig fra krammet uden at sig mere. Jes det virkede, nu skal jeg bare have dem til at slå op og så er min plan lykkes. Vi køre lige nu tilbage mod hotellet. Da vi kommer ind på værelset sætter mig og marcus os i være hvors seng. Jeg begynder næste step af min plan nu. Jeg skriver hurtigt til emeli " emeli jeg vil gerne lige snakke med dig... du kan bare gå ind" skriver jeg. " okay kommer og 20 minutter". Jes nu går det løs.

*15 minutter efter*

" Marcus kom ud med al din vrede... bare kom med det, få det hele ud" siger jeg til Marcus da jeg høre døren åbne." okay Emeli er en lille idiot, og hun fortjener mig slet ikke. Hun er bare en luder som fortjener at dø... nej det fortjener hun ikke engang, for så ville hun bare være let sluppet... og det værste er at hun er en luder. En luder som kommer til at brænde op i helvet..." siger han vredt. jeg høre døren smække og en der løber væk ude på gange. Jes min plan lykkedes. " hvem var det" spørge Marcus underne " ikke nogen " siger jeg hurtigt. Han trækker på skulderne. " prøv selv at se du har det meget bedrer nu" siger jeg op-mudrende." ja du har ret jeg har det faktisk berder" siger han lidt gladere. 

Jeasoul M.GWhere stories live. Discover now