AV
Jeg ligger mig på siden, men jeg drejer mig igen. Jeg kan bare ikke ligge ordenligt. Til sids falder jeg ned på gulvet " AV... hvorfor skal jeg også ligge så dårligt" råber jeg lavt. Marcus sætter sig op med et sæt. " hvad laver du nede på gulvet smukke " siger han imens han små griner. Jeg sætter mig på gulvet. " når der ikke plads oppe i sengen så må man jo tage gulvet" siger jeg flabet. " jamen smukke jeg kan ikke gøre for du er så tyk" siger han med et kækt smil på læben. Jeg krydser mine arme og kigger fornærmet væk. " når er lille Emeli fornærmet" siger han og skal lige til at flække af grin. Når han skal være på den måde så må jeg også drille ham lidt. " øm... Marcus jeg fik det lige rigtig dårligt" siger jeg og rejser mig op og lader som om jeg er svimmel. Marcus spurgte op ad sengen og over til mig " øm... skal jeg hente en læge" siger han nervøst og stødtere mig med hans arm. Jeg river mig ud af hans greb og smider mig i senge " hahaha fik dig " siger jeg og flækker af grin. Jeg kan se Marcus har tåre i øjnene " Emeli sådan noget må du altså ikke gøre du gør mig rigtig bange" siger Marcus og skal lige til at græde. " årh.... Marcus kom her" siger jeg og laver trut mund. Han giver mig et hurtigt kys og smider sig oven på mig." Marcus du vejer" siger jeg som om jeg er ved at miste luft. " så du siger jeg er fed... igen" siger Marcus truende " jeg siger ikke du er fed... jeg siger bare du er rigtig buttet "siger jeg med et kækt smil på læben. Marcus glider af mig og ligger sig med ryggen til mig. Han river alt dynen med" Marcus jeg fryser " siger jeg irriteret " det skulle du have tænkt på før du kaldte mig fed " siger han flabet, " jamen så må jeg jo ligge mig over i den anden seng... men så har du ikke nogen og putte med" siger jeg opgivende og skal til at rejse mig, da han laver et tungt suk " okay så du vinder" siger han og vender sig rundt og åbner dynen op så jeg kan ligger mig ind til ham. Jeg ligger mig og putter mig tæt ind til ham. " jeg elsker dig " hvisker han." det ved jeg... jeg ville også elske mig selv... men der er ingen jeg elsker mere ind dig så jeg har givet lidt op i at elske mig selv " siger jeg kækt og giver ham et kys, han griner lidt og ligger sig til at sove. "EMELI du skal op nu hvis du gerne vil hjem i dag " er der en der råber " men Marcus... jeg vil have et godmorgen kys først " siger jeg kækt " du for ikke flere kys før du har fået tøj på " siger Marcus halv irriteret " jamen..." " kom i gang" siger han koldt " du lyder som min mor" griner jeg og begynder og tage tøj på. han stirre helt vildt da jeg kun står i undertøj " Marcus det er uhyggeligt at du stirre sådan" siger jeg og flækker af grin. Han vender øjne og rejser sig og går ud.
Vi sider lige nu i flyet på vej til Norge. Jeg ved endelig ikke hvad vi skal lave når vi kommer hjem. Men det finder vi vel ud af.
Da vi kommer hjem siger jeg hurtigt farvel til Marcus og løber over til mig selv og op på værelset og smider mig i sengen. Kæft jeg har savnet den her seng. Jeg ligger lidt og begynder derefter og pakke ud, lidt efter jeg er færdig med at pakke ud for jeg en snap fra Marcus" smukke må jeg komme over "
YOU ARE READING
Jeasoul M.G
FanfictionEmeli er en pige på 14 år. En dag skal hendes far på forretnings rejse til Norge i 1 år.hun møder nogle drenge der oppe mon der kommer til at ske noget mellem dem eller er de kun venner... og når følserne løber løbsk og man til sidst ikke ved vad ma...