skole
Vi trækker hos fra krammed " er du okay igen" spørger han med et sødt smil på læben. Jeg nikker langsomt og tørre de sidste tårer væk fra min kind. Vi går kun i 5 minutter og så står vi foran skolen. Han giver mig et hurtigt kram og så går vi ind. Han skynder sig ind i et lokalemed hans ting og kommer ud igen og viser mig op på rektorens kontor. Jeg sætter mig på en stol ude i mellem gangen ind til kontoret. Da klokken ringer siger Marcus hurtigt farvel og går ned mod hans klasse. Døren åbnes ind til kontored og en mand i 30verne kommer ud og rækker hånden frem "Karsten løvskov "og smiler og rækker hånden frem " Emeli Stovgård " siger jeg og tager hans hånd. "nå skal vi finde din klasse" siger han flinkt "ja meget gerne" siger jeg ivrigt og begynder at gå ned af gangen. Vi stopper ved døren Marcus gik ind af. Han banker på tre gange og går ind...
Marcus's synsvinkel
Klokken ringer og jeg siger hurtigt farvel til Emeli og går mod klassen. Da jeg kommer ind sider de fleste og på deres pladser. Der nogen der hurtigt kigger på mig men kigger bare ned i deres telefon igen. Jeg sætter mig ned på min plads og min lille gruppe kommer hen til mig. Som består af Alexander/Alex, Katrine/Kat, Mathias/Mat, Martinus/Tinus og Pernille/Nille og selvfølgelig mig." hvor var du henne" spørger Alex. Jeg når ikke at svare før vores lære kommer og siger vi skal sætter os ned. " find jeres Børger frem" siger hun højt til klassen og alle gør som hun siger.vi når kun at læse i 5 minutter inden, der bliver banket på døren til klassen.
Emeli's synsvinkel
Jeg går med ind alle kigger op fra deres bøger og retter blikket mod mig." hej alle i 9,b... i dag har i fået en ny elev i klassen vil du selv sige lidt om dig selv" spørger Karsten flinkt. Jeg nikker " øm... jeg hedder Emeli Stovgård jeg er 14 år gammel. Jeg kommer fra Danmark og flyttede til Norge for ikke så lang tid siden fordi min far skulle på forretnings rejse" siger jeg mega nervøst. Karsten klapper mig på skuldern og går ud af klasse værelset "hej jeg hedder Sine og jeg er din klasse lære" siger en Sine meget sødt. " du kan bare sætte dig nede ved siden af Martinus" siger hun og peger helt ned i den anden ende af klasse. Jeg går langsomt forbi dem alle og sætter mig ved siden af Martinus. Han smiler hurtigt til mig og begynder at læse i sin bog igen. Da jeg ingen bog har må jeg bare side og kigge ud i luften. Der går cirka 10 minutter og så begynder alle at pakke deres bøger væk. Og Sine går ud af døren. der løber 5 fra klassen og stiller sig foran mit bor og rækker hånden frem en efter en. Jeg fangede næsten dem alles navn nu gælder det bare om at huske navnene. Men det er heller ikke så svært nor der kun er fire af dem jeg skal huske nu når jeg allerede kender Marcus og Martinus's navne. Vi snakker lidt frem og tilbage. Der kommer lige pludselig kommer en mand ind. " sæt jer på jeres pladser " råber han ud i klassen. Han går igennem hele klassen og over til Martinus's og mit bor og rækker hånden frem "Torben " "Emeli" siger jeg og tager imod hånden. Han vender sig rundt og går op mod tavlen " nå alle elever i 9.b i skal alle gå sammen med jeres side makker i for alle et emne som i skal lave en fremlæggelse for klassen om 3 uger. Jeg er lige glad hvordan i vil fremlægge opgaven så det er bare med at komme i gange"
YOU ARE READING
Jeasoul M.G
FanfictionEmeli er en pige på 14 år. En dag skal hendes far på forretnings rejse til Norge i 1 år.hun møder nogle drenge der oppe mon der kommer til at ske noget mellem dem eller er de kun venner... og når følserne løber løbsk og man til sidst ikke ved vad ma...