24 rész. Fel jelentés

756 40 1
                                    

*Jungkook szemszöge *
Nem nyugszik az a rohadék amíg börtönbe nem kerül. Szegény lány épp hogy el aludt az éjszaka folyamán töbször fel ébredt azzal hogy újra annak a szemétnek a kezei között van. Reggel 10 van se én és sem Beki nem mentünk suliba a srácok úgy tudjak ,hogy beteg és itt maradtam vele. Ekkor csörgött a mobilom az osztályfőnök.
napott osztályfőnök úr.
Neked is Jungkook miért nem vagytok bent Mrs Parkal az iskolában.
Nézze a tegnap este Rebekkát meg erőszakolta a volt matek tanár . Ezért nem mentünk be .
Rendben vigyázz
Le tettem a telefont akkor kelt fel Rebekka is.
-Jó reggelt kincsem. köszöntem neki.
-Neked is .válaszolta
*Rebekka szemszöge *
Le mentünk a nappaliba közben apa is fel hívott mindent el montam neki nem mondta , hogy költözzek haza . Reggeli után el mentünk a rendőrségre fel jeleníteni ami sikerült is. El járás indult elene.
Haza mentünk a fiúk már haza érték .Mi fel mentünk a szobába le ültem az ágyra a kezembe vettem a macit.
- Mi lenne ha ma este el mennék valahová ?
- Mire célzol? kérdeztem vissza.
- Arra gondoltam hogy el mehetnénk sátáni vagy valami de ha nem szeretnél akkor nézzünk egy jó filmet. válaszolta
-El fáradtam de egy film bele fér. mosolyogtam rá.
Le ült mellém el vette a laptopját és be pötyögött valamit felém fordult és egy puszit adott a számra .El kezdődött a film . A film végén el mentem zuhanyozni és be feküdtem az ágyba abba a percben el is nyomott az álom.

Hi.
Itt az ígért rész remélem tetszik ha igen akkor vote .Rövidke lett.
Találkozunk a következőben .😀



Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettWhere stories live. Discover now