29 rész. Honvágy

721 30 0
                                    

Más nap reggel nagy nehezen ki másztam az agyból  a ki vettem a kedvenc pikachus jelmezem utána pedig le mentem csinálni egy kávét .
*Jungkook szemszöge *
Mikor fel keltem Rebekka már nem volt az ágyban valószínű a konyhába van.Le mennék hozzá de ez a rohadt gipsz rajtam van. Vissza gondolva arra az estére bár csak rendesen el ütött volna a kocsi akkor nem lennék itt és nem szenvednék .Míg Rebekka kint volt addig csörgött a telefonja. Vajon miért hívja Márk?
*Rebekka szemszöge *
A kávé után vissza mentem a szobába láttam hogy  Jungkook már fent van így oda mentem  és egy puszit akartam adni neki de el tolta a fejét közben a telefonom rezgett az éjjeli szekrényen anya írt"Szia  Jungkook jobban an az előbb hívtalak de nem vetted fel írj légyszíves vissza. "
-Jungkook mi történt nem fordítottad el soha a fejed ha meg akartalak puszilni.
-Tudod hívott Márk. mondta.
-Te idióta az az anyám volt. mondtam nevetve.
-Esküdj meg én meg azt hittem aza barom.mondta ő is nevetve. -Miért hívott anyukád?
-Azért , hogy jobban vagy ?
-Üzend neki hogy jobban vagyok már.-Viszont   éhes  vagyok.
-Hozok  valamit enni. Léptem a manuszomba mikor be jött Jin.
- Nem kell  be hoztam és  RapMonster üzeni hogy  le mondta a fellépéseket amik a héten lettek volna. mondta.
- Rendben és köszönöm hyung a reggelit. mondta Jungkook majd  neki látott a reggelinek
Én közében beszélgettem  a régi barátnőmmel Lucával akiről ki derült,  hogy rajong a sarcokért de legfőképpen Jinért szóba kerültek a régi szép idők amikor minden pénteken este el mentünk bulizni vagy csak kovájogtunk Budapest utcáin. Hiányzott mind ez a régi énem aki nem ismerete a Bangtant  aki nem szerette a rossz fiúkat és ez mind meg változott. Itt meg ismertem egy fiút aki általam lett a rossz fiúból jó fiú  de mind ez még sem történt volna ha nem jövök  ide és ezt köszönöm apának .
- Mit szeretnél ma csinálni? Kérdezte miután meg ette a az ennivalót.
-Hívjuk be a srácokat és nézzünk valami filmet  vagy játszunk valamit. ajánlottam fel az ötleteim.
-Hm nézzünk egy filmet. válaszolta.
Be hívtuk a többieket Jin csinált popcornt és el kezdtünk  nézni  valami vígjátékot. A film után még játszottunk néhol Kookie is be szált. És így el múlattuk az időt senki nem
unatkozott mindenki nevetett még Jungkook is akinek a nevetéstől néha meg fájdult az oldala. A nap végére már mindenki ki volt ütve .

Sziasztok itt lenne az újjabb részt. Rövid lett sajnos de remélem ez is tettszik  és innentől péntekenként hozom a részeket remélhetőleg. 😂😀🐰

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora