16.rész Hála mindenért

1K 43 0
                                    

Három  nap  telt el mióta  Jungkook meg csalt  de  azóta minden rendben van  és újra  boldogok vagyunk  együtt hol ott néha Hana oda  jön  hozzá de Kookot  már nem érdekli  .Holnap nincs  suli mivel a tanároknak  valami  gyűlés van vagy mi .így holnapra tervezek  semmit az ágyamon  ültem mikor láttam, Jungkook  az erkélyen  van  ki szaladtam .
- Te mi a fenét  keresel itt ? néztem a választ várva.
-Hozzád jöttem  . válaszolta egy széles vigyorral az arcán.
-Tudod mennyi az idő  .Holnap  találkozunk de menj  kérlek.
-Hívj  holnap jó szeretlek  szerelmem.adott egy puszit  majd el  mászott.
Én  még kint maradtam szívni egy kis friss levegőt  .
*Jungkook szemszöge *
A félre lépésem után  úgy érzem  még erősebb a  kapcsolatunk mint eddig volt .Hana  néha  még ír vagy oda jön  hozzám  de már nem érdekel. Persze Rebekkával  már nem tudok annyi időt tölteni mint régen  de ez is erősít minket. Épp  a dorm  felé  indultam mikor  valaki a hátamra ugrott.  Hana.
-Szálj  le rólam te kis ribanc. nem kellett  sokat mondanom  ugyanis  hallgatott  rá és le szált  viszont  meg  csókolt . NEM JUNGKOOK  NEM CSÓKOLHATOD VISSZA OTT VAN REBEKKA. A francba .el toltam magamtól.

-Fejezd ezt be nem csókolhatsz  meg csak úgy bárkit  főleg  nem egy  idolt.
-Jungkook  de hát mi le feküdtünk egymással. És azt mondtad hogy ott  hagyod Rebekkát  értem.
-Már el mondtam de el mondom még  egyszer  hogy csak ki használtalak. ezzel ott hagytam.
A dorm  felé  érve  fel mentem  a lakásba  és át öltöztem  de előtte  az apám  hívott.
Me: Szia apu miért  hívtál?
Daddy:  Gyere  haza ma itthon alszol.
Me:Mert  ?
Daddy:  Holnap  Mr Parkhoz  megyünk  meg  nézni a picit  és ott vacsorázunk .
Me:Rendben akkor elő veszek  néhány  ruhát és  értem küldöd  a kocsit.
Daddy: Rendben  küldöm a dormhoz a kocsit.
Be pakoltam néhány  ruhát és indultam le felé  míg  a sofőr meg nem érkezett addig a kirakatban nézelődtem  és meg láttam egy gyönyörű szép gyűrűt holnap  reggel meg veszek a  barátnőmnek. Keresek annyira jól most már   hogy  meg vehetek magamnak amit  csak akarok.
*Rebekka szemszöge *
Más nap  amint fel keltem  a konyhába mentem ahol anya nagyban  főzött  isteni illatok voltak a konyhába  .
-Szia anya  mit csinálsz?
- Szia Beki ma át jönnek Mr Jeonék ,hogy lássák az öcséd.
-Oh oké  uhm a kis tök mag  alszik még?
-Már nem apád játszik vele  menj be a szobánkba  ott lesznek.
-Oké nem kell segítség?
-Nem menj csak nyugodtan.
Ezzel be indultam  a szüleim szobájába  ahol apa ült  a kis tök maggal  és játszottak. Apa ide adta és együtt  boldogítottuk Luhant. Imádni való  kis pufi arca van és ahogy nevet egyszerűen meg tudnám  zabálni annyira édes.
Este felé meg teritettem majd fel vettem egy normális ruhát  ami egy  vörös  rövidnadrág  egy vörös  színű fölosővel és egy magas sarkú cipőt ami szintén  vörös  volt fel dobtam egy gyors sminket  és készen voltam tettem meg egy kicsit a  kedvenc parfümömből.Az ajtó csengőjére le mentem  a lépcsőn állva  figyeltem  mi folyik mindenki szépen  fel öltözve  még Jungkook  is akinek egy fekete nadrág  és a mellkasáig  ki gombolt  inget viselt a haja pedig halvány barna  .
-Rebekka  gyönyörű vagy . szólalt meg Mrs Jeon.
-Köszönöm  ön is nagyon  jól néz ki.
-Köszönöm  .Jungkook nem  köszönsz a  baratnődnek. Majd még ölelt és a fülembe sugot valamit.
-Te  direkt öltöztél így fel mert  megint fel keltem a vágyaim.
- És én mit mondjak félig van csak nem gombolva az inged  . súgtam vissza.
-Csábító  vagy így. mondta  miután  mindenki  be ment  a nappaliba  ő pedig rá csapott a fenekemre. -AwwwBaby.
Mindenki  el volt ámulva  Luhantől  hogy milyen édesen  aranyos .Persze hogy az de azért nem kell túlzásba vinni a dolgokat. Miután vége lett az áradozásoknak el mentünk  enni  majd a vacsora  közben  Jungkook  fel állt és le gugolt  elém  majd ki vett egy pici  kis dobozt. Az apám és a többiek  is csak  néztek hogy most mi van.
-Figyelj  tudom  hogy az elmúlt hónapokban min mentünk keresztül  a tanár  vagy az hogy  ide jöttél Szöulba   majd össze jöttünk  és  meg változtattál  nem tudom hogy  fejezem ki magam de köszönöm azt hogy mind végig itt voltál  .Nem kérem meg a kezed mert az túl korai  lenne még  a gyűrű a hálám  fejezi ki és azt amit  eddig át éltünk együtt. Szeretlek Szerelmem. és fel húzta a gyűrűt majd meg csókoltuk egymást.
-Énis szeretlek Jeon Jungkook  .
Mindenki  el kezdett  tapsolni  ami által  meg jobban zavarba jöttem. A vacsora után  Mr Jeon és  a felesége  haza mentek Jungkook  pedig  itt tölti az éjszakát  .

Annyeong  meg hoztam az újabb  részt  . Jó  olvasást kívánok hozzá  ❤😄

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora