36.rész Bizalom

797 36 3
                                    

Reggel mikor fel keltem a szerelmem sehol sem volt ma valami tanári gyűlés van így nics suli .Tae be rontott a szobámba egy baba ruhával a kezében .
-Rebiii nézd milyen cuki baba ruha.-mondta izgatottan .
-Táé nyugi van aranyos vagy de nem kell még kell ilyen kiegészítő nem tudom a baba nemét .- mondtam mire Tae szomorúan le biggyesztette ajakait.
- Oh pedig annyira örülök neketek. Mégis úgy látom Jungkook nem örül neki.Ma a plázában mikor be mentünk egy baba ruha boltaba akkor egy olyat mondott hogy nem kellet volna teherbe ejtenie téged meg, hogy a baba csak egy nyűg lenne neki. - mondta Tae miközben Jungkook beléptet az ajtón akaratlanul is de a tekintetem a lábára  szegeztem azok az izmos lábak  .
-Ürlény ki mennél kérlek. -mondta Jungkook majd   V kiment.- Erre pedig nincs szükség. - fogta és a kukába vágta .
- Jungkook  pedig az olyan aranyos volt. -mondtam de éreztem ,hogy süket fülekre találtam.
- Könyörgöm ne gyere ezzel már te is ,fel fogod azt , hogy én érzek  az a baba  csak egy kis sírógép lesz  .- mondta  .
-Szóval  te nem akarod  pedig azt hittem   ugyan úgy várod ahogy én. -éreztem ahogyan a könnyeim lassan utat törtek maguknak. -Miért hazudtál? - kérdeztem immár zokogva.
-Nem arról van szó hogy nem akarom hanem arról hogy  talán nem leszek egy példa mutató apa . -mondta.
- De az leszel tudom ahogyan a hugoddal bánsz Jungkook jó apa leszel még akkor is ha nem  leszel velünk mindig. - mondom biztatóan de erre   fel áll és szét tépi az ultrahang képet.
- Bánom,  hogy terherbe ejtetelek . - üvöltött ekkor éreztem meg ő már nem az a fiú akit szerettem.
-Kicsim   mi lett veled? - kérdeztem ekkor be ugrott az álom amiben meg ölte a babát.
-Nincs semmi -halkult el majd lassan a könnyei utat törtek maguknak  egy ölelésébe vontam és meg simogatta a pocakom. -Nem  akarom őket elveszíteni ahogy a kis húgom. - mondja még mindig sírva én pedig egyre jobban nem értem mi van.
- Hogy érted ezt? -kérdem majd az ölébe kap is vissza ültetett az ágyra.
- Amikor anyukám meghalt terhes volt  a kis húgommal  akivel a negyedik hónapban volt. Ezért kaptam fel így a vizet mert nem akarom őket elveszíteni ahogy őt. - sír tovább én pedig újra  egy ölelésébe vontam.
-Sajnálom. -adtam egy puszit a feje búbjára.
-Szeretlek az életemnél jobban. -ölel meg  szorosan.
-Össze roppantol minket. Amúgy énis szeretlek szívem. -adok egy csókot amit ő persze el is mélyített.
Nem tudom de Jungkook nagyon érzékeny és  ez tetszik benne. Rossz fiú de mégis érzelmes. Bízom hogy egy jó apa lesz belőle.
- Bízol bennem, hogy jó apa leszek? -teszi fel a kérdést.
- Persze, hogy bízom benned. -adok egy puszit az arcára.
Meg beszélgettünk majd mind ketten el aludtunk.

Na helló nyuszik hát izé hol is kezdjem nos a vizsgám miatt sajnos nem tudtam nektek részt hozni de most itt van . Ezer bocsi, hogy nem voltam   de most már többet posztolok.
A kövi részben találkozunk. Sziasztok 🐰❤


Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang