Reggel Jungkook karjaiba keltem fel mert olyan reggel 9 felé keltem fel. Látván az hogy nem ment be suliba amíg fel nem kelek.
-Jó reggelt kicsim hogy aludtál? mjad egy csókot nyomott az ajkamra.
-Jól de neked nem suliba kell lenned .
-Nem mentem be míg fel nem kelsz .
-Most már be mehetel anya itt van. mondtam halkan.
-Biztos vigyázol magadra ?
-Jungkook vigyázok magamra nyugi.
-Remélem is de én megyek mert el kések.
-Nem zuhanyozzol.
-Nincs időm. Minden szünetben hívlak majd hogy minden rendben van e.
-Délután át josz segítek tanulni holnap így is mar már be kell mennem.
- Nem apámnak kell segítsek le robbant a kocsi. És még ígértem hogy még nézem.
-Oh akkor majd hívj.
-Nem mert át jössz hozzám és nálam alszol.Na de szia kicsim.
-Szia.
Elment én meg vissza aludtam majd olyan 13óra felé valaki kopog.
Le szaladtam meg nézni ki az és a matek tanárom.
-Cica engedj be .Szólt be az ajtón kívül.
Be mentem a konyhába anya pedig egyből rá kérdezett.
-Mi a baj drágám?
-Itt van a a pedofil matek tanárom. Engem akar.
-Egy perc ki megyek beszélni vele hív a herceged.
-Vigyázz vele.
*Telefonon beszélgetés *
-Kicsikém hogy vagy miért nem vetted fel a telefont.
-A aludtam de Jungkookie félek itt van az a pedofil az ajtóban anya most beszélget vele.
-Mi ott van a házatoknál. Sietek oda.
-Nem maradj bent órán.
-Baba már vége van az óráknak. Ide jössz hozzám .
-Jungkook siess kérlek.
-Rendben sietek.
Miután le tettem ki mentem az ajtóhoz lassan mi történik anya nyugodtan beszél a matek tanárommal.
-Mrs Park. Szeretné segítenék a matekban ingyen?
-Mi nem takarodjon innen nem adja fel hogy meg kapjon és mégis mi okból van itt.
-Kicsi lány nem fogom fel adni tudod nem te vagy az egyetlen.-Takarodjon maga pedofil ha még egyszer meg látom Rebekka közelében nem fog érdekelni hogy a tanárom. szólt közbe Jungkook erre a tanár el ment.
-Köszönöm .
-Szedd össze a cuccod.
-Oké.
Be mentem a szobámba egy táskába be pakoltam a holnapi napra.Meg egy ruhát amit holnap veszek fel.
-Apa ?
-Jól hallom Jungkook a barátod? kérdezte komoly tekintettel. Na most végem.
-I-Igen.Baj ha járunk?
-Nem de hogy csak az apja nagyon meg lepődött rajata hogy ha meg kéri valamire segít neki örül annak hogy újra ilyen segítőkész fia van.Ennyire meg változott miattad.De hova fiatal hölgy?
-Anya mondta a matek tanáros incidenst?
-Igen miért?
-Ma itt volt és Jungkook fel hívott és azt mondta hogy menjek hozzá.Egybként itt van.
-Rendben kint vár a motora mellet.
-Oké szia apu.
Ki mentem meg öleltem Kookot egy puszit adtam a szájára majd fel ültem a motora. Nem szóltunk egymáshoz. Pár házra lakik tőlem de jó bármikor át jöhetek hozzá. Be mentünk majd egy kislány ugrott a nyakába.
-OPPA.Ki ő?kérdezte.
-Lisa ő a barátnőm Rebekka.
-Szia gyönyörű vagy örülök hogy a bátyámnak van egy ilyen barátnője mint te.
-Szia Lisa örülök hogy még ismertlek . válaszoltam kedvesen olyan aranyos.
-Kicsim gyere a szobámba.
Fel vitt a szobájába rendezett és tiszta.Olyan mintha nem is egy fiu lakna itt.
-Viszont készülj mert el viszlek egy randira.
-Mi most?
-Igen most megyek zuhanyozni és utána indulunk tudom gazdag vagy és azt hiszed egy puccos étterembe viszlek nekem erre nem telik de érted kicsim bármit meg teszek hogy mosolyt lássak az arcodon.
-Nem számít hogy hova viszel de akár hova is megyünk nekem tetszeni fog.
Be ment a zuhanyzóba én pedig telefonoztam. Mikor ki jött csak egy törölköző volt a derekára tekerve.Meg pillantottam a jól kidolgozott felső testét .
-Tetszik amit látsz ?kérdezte egy kaján vigyorral az arcán.
-Te meg akarsz engem ölni .
-Nem akarlak de nem vittem be magammal boxert. Ki vett egyet a szekrényéből majd vissza ment a fürdőbe. Ki jött meg fogta a kezem és el indultunk a randinkra. Fogalmam sem volt hova vissz .Egy gyönyörű parkba értünk én le ültem egy padra. Ez gyönyörű gondoltam magamban mikor meg áll előttem le gugol és a lábamra teszi a kezeit.
-Ez még csak a kezdet a java majd most jön.tette hozzá.
Fel áltam majd tovább sétáltunk mikor egy hídnál álltunk meg. Ami különböző színekben pompázott. El ment pár percre tőlem venni egy vattacukorot.Majd vissza jött és le ültünk .Ettük a vattacukorot közben néztük a hidat olyan mesebelinek tűnik mint ahogy az is hogy Jungkook miattam változott meg.
-Későre jár ideje menni .szólt hozzám de nem hallottam. Majd az ajkai meg érintette az enyémet majd erősen az alsó ajkamra harapott.
-Aucs. Ez miért kellett ?
-Cica ha valaki hozzád beszél figyelj rá amúgy olyan finom vattacukor íze van a szádak.
-Hülye vagy. Ütöttem meg a mellkasát.
Vissza mentünk a házába vettem egy zuhanyt mjad ki mentem és egy fél álomban lévő Kookkal találtam szembe magam.
-Jó éjt kicsim.mondta álmosan olyan aranyos.
-Jó éjt .mjad a fejem a mellkasara helyzetem ő pedig a kezet a derekamon pihentette meg. És így aludtunk el. A mai nap pedig egy álom volt olyan romantikus volt az egész randi.Sziasztok meghoztam az új részt.
Kicsit hosszúra sikeredett .😀
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Boy (Jungkook FF) Befejezett
Fiksi PenggemarHa az ember szeret valakit nem számít hogy milyen csak az hogy igazából szeresse.Ha viszont az illető egy igazi rossz fiú aki belé szeret egy jó tanuló gazdag lányba akkor hogyan tovább...A történetből kiderül.