12 rész. Maradj még

1.2K 51 0
                                    

Az az ágyamban ültem mert hamarabb fel keltem hajnali 3 volt nagy nehezen vissza aludtam.Az ébresztő hallatán ki mentem a konyhába csinálni egy zöld teát Kooknak pedig egy kávét .Majd ő is le jött .Három gyönyörű hónapja vagyunk együtt örülök hogy melletem van.
-Jó reggelt kicsim. mondta majd egy puszit adott az arcomra.
-Neked is nyuszi. majd bele kortyoltam az italomba.
-Siess mert el késünk.
-Oké.
Fel siettem fel kaptam magamra valami ruhát le vettem a telefonom töltőről és indultam le .Jungkook fel jött ő is fel öltözött és el indultunk a suliba.
Az osztályba mindenki hangoskodott majd mikor be ért a tanár el hallgtak.
A nap folyamán laborokba mentünk. Suli után el kísértem a fiúkat a próbajukra. Előtte még beszéltek a menegerükkel majd el kezdtek a próbát. Eszméletlenek.
*Jungkook szemszöge*
A tánc közben egy dolog járt a fejemben itt hagyok egy hónapra mindent és el megyek a Bangtannal turnézni. Holnap reggel indulunk örülök neki de egy hónap az nagyon sok.
-Kookie figyelj már normálisan oda te vagy az egyik legjobb a csapatba mi van veled . mondta RapMon hyung.
-Semmi csak a turnén agyalok. válaszoltam egy kis mosollyal az arcomon.
-Jajj tudom hogy nem hagyod itt a barátnőd de muszáj lesz. Jin most jött össze Jissoval és egy hónapra el hadja.
-Tudom .És mi Jin és Jisso együtt vannak mióta? kérdeztem a hyungomtòl ki kerekedett szemekkel.
-Hát izé ma jöttek össze .válaszolta majd az említett személyre néztünk aki a telefonját nyomkodta.
-Hát örülök neki.mjad a Rebekkához mentem.
*Rebekka szemszöge *
A srácok be fejezték a próbát és mindenki ment haza kivéve Jint RapMonstert és Jungkookot .
Egyszer csak meg jelenik előttem Kook.
-Indulhatunk haza. Oh és mondanom kell valamit.
-Igen és mit akarsz mondani?
-Út közben el mondom.
-Oké.
Az út némán telt nem szóltunk egymáshoz ami eléggé kínos mert beszélni szoktunk.
Haza érve át öltöztünk majd az le feküdtünk de eszembe jutott hogy valamit kell mondania.
-Öhm íze mit akartál mondani?
tettem fel a kérdést az arcán szomorúságot láttam ekkor meg ölelt.
- Egy hónapra turnézni megyünk .Holnap indulunk. éreztem ahogy potyognak könnyei.
- Beszélünk minden egyes nap és itt leszek.
-Tudom de mi van ha az a marha megtalál nem leszek itt hogy meg védjelek.
-Nem kell félj apám itt lesz.
-Rendben de hívj nyugodtan bármikor.
-Oké .Jó éjt. nyomtam egy puszit az arcára.
-Neked is Hercegnő.
Más nap reggel arra ébredtem hogy Jungkook pakolt.Ki másztam az ágyból és a fürdőbe mentem fel öltöztem és le mentem hogy csináljak neki reggelit. Egy sajtos rántottát készítettem meg teritettem majd le jött a bőrondel a kezében.
-Jó reggelt gyere ülj le és egyél. parancsoltam rá aki le ült és el fogyasztotta a reggeliét.
-Köszönöm. De indulok mert el kések.
- Maradj még kérlek. öleltem meg aki viszonozta a tettem.
-Nem tudok szeretlek kicsim .meg csókolt vissza csókoltam majd el ment.
Most át érzem azt amit ő mikor én el mentem .Oké hogy két hétig voltam távol tőle de ő most egy hónapig ami eléggé sok ha úgy vesszük. Össze szedtem magam és a suliba indultam.
Az osztályba persze más volt hogy nincsenek ott Jennie is ki van gondolom. Le ültem a helyemre majd Jenniere néztem aki körülbelül ugyan olyan volt mint én.
-Egy hónap az sok. mondta szomorúan. .
-Ja de ki kell várjuk. válaszoltam.
Utána be jött a tanár. Órák után haza mentem Lisának segíttem a háziába .
Napok teltek így el a telefonomon játszottam mikor egy üzenetet kaptam. "Hiányzol ❤" fel hívtam és beszélgettünk majd be aludtam a beszélgetésbe.
Hiányzik de hamar el fog telni és újra vele lehetek. Ezekkel álmodtam.

Sziasztok meg hoztam a következő részt . Remélem tetszik. Ha igen akkor nyomjatok egy csillagot. Köszi .Talizunk a kövi részben.

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettDove le storie prendono vita. Scoprilo ora