22.rész Újra a rossz fiú ?

894 38 4
                                    

-Most nem menekülsz kicsi szívem. hangzott el a mondat amitől rosszat  sejtettem.
-Jungkook ne most  holnap suli. válaszoltam  miközben el toltam magamtól.
-Akkor enged  meg hogy  fel kérjelek egy táncra  hamár  az étterembe nem tudtunk . fel állt  és a kezét  nyújtotta amit el is fogadtam.
Be tett egy lassú  zenét  amire  el kezdtünk  lassúzni a keze a derekamon  pihent míg én a fejem a a mellkasába  fúrtam  egyből meg csapta az orrom  a parfüm illat. Meg állt a zene de mi még mindig úgy voltunk.
-Nem akarom hogy ez a pillanat véget érjen .mondta és meg puszilta  a fejem.
- Én se .bújtam hozzá még jobban.
-Azt akarom  ,hogy boldog legyél  számomra a te mosolyod a legfontosabb. Szeretlek
-Te mennyit ittál?nevettem fel és ki bújtam az ölelésből , hogy a szemébe tudjak nézni.
-Csak egy keveset .Azért mert most őszinte vagyok nem jelenti, hogy sokat ittam. Gyere aludjunk mindjárt éjfél. mondta miközben adott egy felsőt magától.
-Köszönöm. mondtam halkan majd be mentem a  fürdőbe át öltözni.
A szobában Jungkook már javában aludt  így lassan be bújtam mellé és el aludtam.
Másnap reggel  ahogy fel keltem Kook  a szobában  pakolt. Ki bújtam az ágyból amit be vetettem. Kaptam egy  puszit az arcomra  és ki ment mondván,  hogy reggelinél  találkozunk. Fel  öltöztem  még  maradt néhány  ruhám  nála így fel tudtam venni valamit. Le mentem a konyhába ahol mindenki evett.
-Rebekka  milyen volt a randi?  támadt  le azonnal V.-Mert hiába kérdezzük Kookiet  ő  nem hajlandó mondani semmit  csak el vörösödik.
-Jó volt  randi .Még egyszer köszönöm az estét Jungkook. válaszoltam miközben le ültem.
-Már az este is mondtam , hogy a te mosolyod fontos nekem. De örülök hogy jól érezted magad .
-Nahát  ilyet se hallani Jungkooktól. nevetett  Jimin.
-Lehet de most suliba kéne menni uhogy igyekezni  az evéssel .szólt a társaságra Jin .
Mindenki egy kettő el fogyasztotta a reggeliét  és indultak a szobákba. Mivel én kész voltam ezért meg  vártam  míg a fiúk el készülnek addig, hogy ne unatkozzak  fel néztem  a közösségi oldalamra ahol egy üzenet fogadott  meg nyitottam.
Szia csak szólni szeretnék  mivel a rajongók többsége  látta ,hogy tegnap este te és  Jungkook  hova mentetek  így le fotóztak  titeket. Kérlek  legyetek óvatosak. "Jung Hoseok  nővére.
Tényleg  veszélyes  vele randiznom  de  szeretem ahogy ő is engem .Őt ez nem érdekli csak az ,hogy engem boldognak lásson közben a rajongói  fotóznak  minket .
-Beki minden oké? ült le elém Jimin.
-Nem igazán. válaszoltam még mindig a telefont bámulva.
-Mond el hátha tudok segíteni. ajánlotta fel.
-Rendben .Hobi  nővére írt egy hogy néhány rajongó látott  minket  a tegnap este .  válaszoltam  .
-A  rohadt életbe  ezt nem hiszem  el. ordított Jungkook közben lehet jött hozzánk.
-Mi a baj Kook?kérdezte Jimin.
- Mi az hogy nem lehetek kettesben a  barátnőmmel  . kelt ki magából Kook.
- Édes   nyugi mi akkor is  együtt maradunk.  nyugtattam.
-Igen de figyelj  olvasom mit írtak."Jeon Jungkook   egy luxus étterembe viszi a barátnőjét. Bár csak velünk is ennyit foglakozna  a fellépésén  mióta el ájult semmit se tudunk róla. Hiányzol  Kookie."
-Aggódnak érted mert szeretnek és azt akarják  hogy velük is legyél.
-Rebekkának igaza  van el hanyagolod  őket  a rajongók ugyan úgy fontosak. válaszolta ChimChim.
-Jó majd  többet posztolok Twitterre .
-Kook nem erről van szó , hogy majd többet pisztolsz  hanem arról  , hogy a rajongók  aggódnak érted  .oktata  ki Jimin  Jungkookot .
-Mit kéne tegyek  hogy ne aggódjanak    értem? kérdezte.
-Először is azt , hogy  suliba  mész. jött ki Jin a  konyhából  és mindenkinek  ki osztott egy egy szendvicset .  Ezután  el indultunk csapatban  a suliba.Pont be csengetésre értünk be el foglaltuk a helyünket. Közben az osztály felelős  szólt , hogy a tanár késni fog. Nyugodtan beszéltélgetünk  Jenniékkel mikor egy srác  be szólt Jungkooknak.
-Jeon  mennyit fizetsz Rebekkának  egy menetért?
- Nem fizetek  neki semmit. válaszolta Kook.
-Hát akkor jó  nem kaphatom  meg egy menetre?
Erre Jungkook  fel állta helyéről  és a srác felé ment majd el kezdte ütni. A fiúnak már csorgott a vér a szájából kék lila foltok voltak az arcán  oda mentem és  sikerült le nyugtatnom  Jungkookot  de épp akkor jött be a tanár.
-Jeon Jungkook  menj az igazgatóságra most. jött be az angol tanár aki egyben az osztályfönök  is.
Jungkook fogta magát  és az el indult az igazgatóság felé.
Szünetben  vissza jött és azt mondta hogy szerencsére  nem csapják  ki a suliból.
Az órák után a fiúk  próba termébe  mentünk  ahol  srácok próbáltak. Mikor végeztek  Jungkook haza kísért .
-Sajnálom a mai napot  egyszerűen   nem tudom mi történt velem. Szereltek  baba.
- Énis szeretlek  nyuszi. És nem baj .
-Na jó menyj  be és aludj holnap reggel itt leszek.
-Rendben szia jó éjt.
-Szia neked is. meg ölelt  és után be mentem a házába.
Vacoraztam aztán  fel mentem és le zuhanyoztam  meg mostam a hajam  fel vettem a pizsim és be ültem az ágyba és Jennie  írt .
MuffinSziia puszedlim.
Puszedli:Szia  muffin mit szeretnél?
Muffin: Csak annyit , hogy  nincs kedved  holnap csajos napot tartani Jisso benne van már  csak te kellesz.
Puszedli: De benne vagyok  akkor holnap suli után.
Muffin: Akkor holnap sziia 😘.
Puszedli: Szia.
Miután beszéltem Jennievel , hogy holnap  csajos napot tartunk  el aludtam. A gondolataim persze Jungkookon  jártak  ugyan is lehet , hogy újra visszatért a "Rossz Fiu".De remélem,  hogy nem  lesz újra rossz.

Na hellóka  meg hoztam az  új részt  lehet  kicsit unalmas  de hamarosan újra hozom a 23 részt.Addig is  evő Jungkook. Olyan édes amikor eszik. Na tényleg most már sziasztok. 😂

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora