Két héte beszéltünk Jungkookal komolyabban .Napok óta hajnalba jön haza részegen. Mivel most hétvége van próbáltam pihenni mikor Jungkook ugyan úgy jött haza mint eddig minden reggel szószerint bűzlött az alkoholtól .Nem törődve vele mentem ki a konyhába ahol Jin már reggelivel várta a tagokat.
-Jó reggelt Beki hogy aludtál? - kérdi cseppet sem boldogan. Vajon hová lett az élet vidám Jin? Bár ahogy észre veszem a többiek sem valami boldogak.
-Egész jól .-vlaszoltam.- De most komolyan hová lett az élet vidám csapat? -kérdeztem körbe nézve a tagokon hátha valaki mond valamit.
-Egyszerű választ adok Jungkook két hete csak ez megy ha így folytassa vagy ki lesz rúgva vagy pedig újra össze esik a színpadon .Nem elég, hogy reggel rendőrökkel jött haza de még neki áll feljebb hogy mit képzelünk magunkról hogy ki oktassuk. -válaszolta RapMon. Erre meg jelent az emlegetett. Majd le vágódott a melletem levő székre az alkohol és a cigaretta szaga egyből meg ütött és fel áltam és a mosdóba rohantam. Namjoon utánam szaladt legalább ő törődik velem Jungkookot már nem is érdekeli , hogy mi van velem könnyekkel küszködve öletem meg Namot aki viszonozta az ölelésem .
- Hiányzik a régi éne ugye?-kérdezte a hátam simogatva.
-Igen nem bírom ezt már tovább hiányzik a nevetése .válaszoltam mégmindig sírva.
-Tudom Beki tudom. -simogatta a hátam miközben már csak szipogtam. -Mosd meg az arcod és utána ki megyünk enni .-én erre csak bólintottam és meg mostam az arcom utána Nammal kimentünk V ordított Jungkookal.
- Ember fel fogod ,hogy
a karriereddel játszatsz. ordított rá.
-És téged ez téged hol érdekel? - kérdezte.
-Talán mert mindannyian aggódunk érted .-karoltam át a vállat és egy puszit adtam az arcára. Ő pedig le húzott és megcsókolt.
-Aranyosak vagytok hogy aggódtok értem de nem kell .- válaszolta nekem ekkor ugrott be hogy mi lenne ha felelevenítenek a régi emlékeket hátha Jungkook újra nevetni tudd.
-Srácok emlékezetek amikor a V liveon twistert játszottatok és Jungkook rá ült Jin fejére? -kérdeztem mire Jin nevetni kezdet.
-Igen vagy az amikor amikor Jungkook hasba vágta Hoseokot a kupával. - mondta Nam erre Jungkook kicsit mosolygot.
- Vagy a jobb mikor az én hibámból ütötte el az autó. -szált be Jimin is.
- Azt nem lehet nem el felejtetni ,de a mai napig nem értem ,hogy jöttem haza .-mondta immáron Jungkook.
- Négykézláb. - mondta V mire mindenkiből kitört a röhögés még attól is akitől vártuk.
- Hát Tae te nem vagy magadnál de ha az volt a cél ,hogy nevettessük meg Jungkookot akkor sikerült gratulálok.- mondta barátom nevetve.
-Igen kicsim pont ez volt a lényeg , viszont mielőtt mondok valamit kérlek menj zuhanyozni .
-Ahogy óhajtod kicsim .- adott egy puszit a számra és már fel is viharozott a fürdőbe. Rá nézve a fiúkra még mindig szakadtak V beszólásán .Lassan dél ami az jelenti Lucáék hamarosan ide érnek nagyon kíváncsi leszek hogyan reagálnak majd a srácok és persze a barátom aki szerintem nem örül neki majd ha meghallja amit egyrészt meg is értek de olyan bezártank érzem magam vágyom arra ,hogy újra eggyütt legyen a régi csapat és Szöul utcáit járjunk mint régen Pesten. Mire Jungkook le jött egyből megcsapta az orrom a férfias parfümje közelebb jött és átkarolta a derekam .
-Nos kicsim mit is szerettél volna mondani? -kerdezte a barátom.
-De egyikőtök se akad ki ez a saját döntésem. -mondtam a fiúk pedig bólintottak ,hogy folytassam.-Nos arról lenne szó , hogy el költözöm a lakásból mivel a Budapesti barátnőim Szöulba költöznek .
-mondtam ki mire Jungkook a szobánkba húzott.
-Minek mész el ? Neked itt a helyed velem velünk.- ordította .
-Kicsim szükségem van nekem is egy kis kapcsolódásra. -nyugtattam.
-Meg értem de terhes vagy -.mondta na most jött el az ideje annak ,hogy el mondjam neki .
-Sajnos már nem vagyok az .-mondtam mire a szerelmem izmai meg feszültek mérgében pedig a hátam mögött levő falba boxolt a keze pedig vérzeni kezdett.
-Mi az hogy már nem vagy terhes ?-ordított rám közben a falnak nyomott kezemet pedig erősen meg szorítja.
- Jungkook ez fáj hagyd abba. -szóltam rá de semmit se értem vele mert mégjobban szorított .
- Had fájjon az ami nekem nem elég, hogy abban a rohadt balesetben elvesztettem a húgom, de most meg a saját gyerekeimet is. Gyűlölöm magam . - gördült le egy könnycsepp az arcáról.
-Nézd kicsim nem kell magad gyűlölnöd nem te vagy a hibás érte hanem én ha nem aggódok úgy érted és nem stresszelem magam azzal hogy mi van veled akkor most ők itt lennének velünk. Szóval én vagyok a hibás érte. -problatam nyugtatni közben a szabad kezemmel az arcát simogattam ő pedig el engette a másik kezem.
- De tudod, hogy miattam van. - akadékoskodott.
- Részben de nem te vagy érte a hibás Kook.
-Nézd tudom de miért mész el itt egy család vagyunk és ennek te is a tagja vagy .
-Figyelj mondanom kell valamit Sehun csak ki használ csak azért van veled újra mert Beakhyun meg akarja ugyan azt tenni mint az apja .
-Biztos ez?-kérdezte mélyen a szemembe nézve .
-Igen biztos. -ekkor meg ölelt . -Féltelek ne menj el .
-Jungkook szeretnék kikapcsolódni régen a lányokkal minden péntek este el mentünk sétálni vagy bulizni Budapest utcáit jártuk hiányzik ez az egész a régi életem .-öleltem vissza .
-Rendben de ezt az éjszakát töltsd velem .- karjait lassan le vette a derekamról ,majd mélyen a szemembe nézett .
-Mire célzol ezzel Jungkook ?-tettem fel a kérdést bár persze tudtam hogy mit akar de mégis olyan jó tőle hallani mire is gondol pontosan .
- Azt akarom ,hogy ez a szoba ma megtelejen szenvedéllyel csak te és én eltöltünk egy romantikus estét .- csókolt meg majd ettől a pillanatól kezdve csak is egymásé voltunk.
-Ezt volt az eddigi legjobb együttlétünk .- bújtam hozzá lihegve.
- Szerintem a legelső volt amikor majd nem teherbe ejtettelek de ebbe tényleg több szenvedély volt ahogy azt akartam . - adott egy puszit a hajamba.
-Szeretlek Oppa .-mondtam nevetve hiszen tudom hogy nem szereti ha valaki így szólítja .
-Én is téged jagiya ,viszont tudod hogy nem szeretem az oppát de tőled szívesen hallanám még .- mondta majd elő vettem a telefonom és gyorsan írtam egy üzenetet a lányoknak akik mint kiderült már itt is vannak a dormban .
Fel öltöztünk majd le mentünk kicsit beszélgetni majd mindenki ment aludni én Jungkookal a lányok pedig a vendég szobába szálltak meg . Ezek után pedig jött az álmok birodalma.Hellóka nyuszik kicsit késve de itt az új rész remélem tetszik . Be vallom munka mellet nagyon nehéz írni de most már meg ígérem aktívabb leszek ha sikerül hetente egy részt hozni bár ezt nem ígérem .Legyen szép napotok .Sziasztok🐰❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Boy (Jungkook FF) Befejezett
Fiksi PenggemarHa az ember szeret valakit nem számít hogy milyen csak az hogy igazából szeresse.Ha viszont az illető egy igazi rossz fiú aki belé szeret egy jó tanuló gazdag lányba akkor hogyan tovább...A történetből kiderül.