27. rész Jungkook titka

874 27 2
                                    

Reggel arra ébredtem, hogy Kookie nyalogassa az arcom a barátom  melletem nyugodtan szundikál   soha nem tudtam meg nézni  közelről milyen az arca mint egy földre szált angyalé.
-Örülök annak ,hogy tetszik az arcom. mondta még a reggeli rekdt hangján  még így is olyan szexi.
-Jó reggelt  gondoltam szólok, hogy hamarosan kész a reggeli. szólt Jin közben Kookie vakkantott egyet mert  Jungkook meg pöckölte az  orrát így hozzám jött.
-Akkor találkozunk a reggelinél. mondta Jin közben  be jött Jimin .
-Új  családtagunk  van?kérdezte
- Csak nekünk .válaszolta Kook.
Jungkook fel ált és ki küldte Jimint  aki meg ált  és  el kezdtek beszélgetni  majd  vissza jött  vágytam rá így oda mentem és  és hátúról meg öleltem majd a nyakát  kezdtem el apró  puszikkal hinteni.
- Rebekka most ne még nem vagy abba az állapotba, hogy ezt tegyük. jelentette ki.
- Jungkook akarlak még  akkor is ha az a szemét megerőszakolt  .
-Biztosan akarod?
-Igen akarom. válaszoltam mikor meg meg csókolt és az ágyra tett. Onnantól kezdve minden porcikám őt akarta és  kívánta.
*Jimin szemszöge *
Kook szobájából kijőve  le mentem a nappaliba a srácok tévéztek Jin pedig a reggelit készítette. A konyhába mentem ki inni egy kávét mikor láttam hogy Jungkook kutyája jön le a lépcsőn. Nagyon aranyos volt ahogy néha el esett.
-Uuu  nézetek egy kutya ő hogy került ide? mutatott rá V.
-Ez Jungkook és Rebekka közös kutyája.mondta a konyhából Jin.
- És még hozzá egy Welsh Corgi .mondta Suga -Imádom  ezt a kutya fajtát.
-De  ha a kutya itt van akkor ők hol vannak?
-Hmm  azt hisszem van egy sejtésem. húzzam egy  fél mosolyra  a szám.
- És mi az?
-Taehyung  szerelmesek. adtam neki a választ.
-Oké ezt énis tudtam. Jaj TaeTae nem tudod mire gondoltam. De hogy meg bizonyosodjak hogy tényleg arra gondolok fel mentem a szobája felé az ajtó résnyire nyitva volt de az amit láttam ahogy Jungkook mozog Rebekkán a vágyak az arcán Rebekka apró nyögései  .Tényleg tudja hogyan kell a csúcsra juttatni egy lányt az irdalmatlan  tempó amit diktált a teste  a lány abban a pillanatban ment  el. Le szaladtam a lépcsőn ne hogy eszre vegyenek.
*Rebekka szemszöge *
Erre vágytam már nagyon régóta hogy újra meg érintsen  .Még egy kicsit ki pihentünk  majd külön külön el mentünk zuhanyozni aztán fel öltözztünk és le mentünk a lépcsőn közben Jungkook csikizet  .
-Ne  haha hadj abba kérlek. mondtam nevetve.
A konyhába érv e fel ültetett a pultra és el kezdett etetni.
-Azta  de dúl itt a lamour.mondta Jimin .
-Nálunk  lehet mert mi meg engedhetjük  magunknak.
- Mi  a franc te mit szívtál ?kérdezte Jimin tovább.
-Levegőt. válaszolta Kook.
- Jó jó de most  komolyan. faggatta tovább.
-Nem a te dolgod rendben .Rebeka hozd Kookiet  mert  megyünk venni neki néhány dolgot. mondta.
Fel kaptam az ölembe a kis cukiságot  és indultunk a  lifthez.
A dormbol  ki érve  be ültünk a kocsiba és el indultunk egy kisállat kérdésbe ahol meg vettünk  néhány fontos dolgot. Utána pedig el mentünk egy pálázába hogy vegyünk magunkat is valamit. Mire haza értünk este kilenc volt. Fel mentünk a lakásba és Jungkook egyből a mosdóba ment  addig én le ültem a kanapéra és le ült mellém egy Jimin.
-Na milyen  volt a napod ?
- Jó  kösz.
-Öh míg Ámerikába voltunk első este Jungkook  a fürdőbe elégítette ki magát .
-Oké  és ezt miért mondod  el nekem ?kérdeztem.
-Csak úgy. válaszolta.
-Aham  csak úgy  el mondod.
Jungkook ki jött ő pedig nézett ránk hogy mi is van pontosan  de mikor le esett szaladni lehetet volna hiszen nagyon dühös volt.
-Te  mit képzelsz magadról  Park Jimin  nem meg mondtam  , hogy tartsd titokban ami ott történt?ordított rá.
-Most mi van abba én nem egyszer csináltam amúgy meg ki szaladt  a számon. adta meg a választ.
- Hogy  mi van abba tudni akarod az hogy először nyúltam magamhoz.
- Ez nem szégyen. nyugtatta Hoseok.
-Van fogalmatok arról milyen az amikor  meg erőszakolják  a barátnődet és félsz attól hogy minden egyes alkalommal amikor hozzá érsz vissza emlékezik rá. Ezért tettem  .De nagyot csalódtam benned Jimin.
Ezzel fogta a kabátját és el ment. Fel mentem a szobámba Kookieval az ágyon ülve simogattam mikor be jött  V.
-Szia be  jöhetek?kérdezte
-Persze gyere csak.
-Figyelj tényleg meg erőszakoltak?
-Igen de mindegy. válaszoltam  közben figyeltem ahogy Taehyung valakivel beszélget.
-Kivel beszélsz Tae ?
-Öh  tudsz titkot  tartani? kérdezte  közben meg vakarta a tarkóját.
-Persze. válaszoltam.
- Mégnem  biztos de lehet össze jövök Hannával. Tudom,  hogy mit tett veled  és Jungkookal  de már   rá  jött, hogy hiba volt  meg  a pasija csalta és én adatán neki egy kis támaszt aztán többet kezdtünk el  találkozni.
-Azta  hát sokáig Tae. öleltem meg .
Ezután ki ment majd el aludtam.Hajnali  négykor  ront be Jin hogy azzonal menjek le mert  Jungkookot  el ütötték meg azt hogy fáj az oldala és be repedt a szája.
Le ápoltuk majd fel hozták a szobájába és le fektették.

Hey  meg hoztam a fojtatást remélnem tetszik ha igen akkor  vote.
Boldog új évet mindenkinek. ❤🐰🙂
Addig is itt van néhány  nyuszi. 😂

 😂

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Na jó én meg  haltam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Na én meg  haltam. 😂😂
Sziasztok.

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora