Az nap este Jungkook el ment találkozni a barátaival de már éjfél is elmúlt ahogy Lisa se úgy én se tudtam aludni mivel még nem jött haza majd egyszer váratlanul meg szólalt a telefonom reménykedem benne hogy ő de nem.Nem vártam sokat fel vettem.
Jó estét ön Mrs Park Rebekka?
Igen én vagyok miben segíthetek ?
Én a Szöuli rendőr kapitányságról hívom önt a barátja Mr Jeon Jungkook itt van bent .
Mi még is mi történt hogy oda került?
A barátja egy utcai verekedésbe keveredett kérem ha tud jöjjön be.
Rendben sietek köszönöm viszontlátásra.
Kinyitottam a telefonom majd lassan a könnyeim utat törtek maguknak Lisát az ölembe vettem majd le mentem a lépcsőn a nappaliba ahol még a szüleim ültek és tévéztek. Lassan oda sétáltam és persze apa egyből rá is kérdezett hogy mi a baj.
- Rebi mi a baj mi történt hol van Jungkook?
-A-A-Apa Jungkook a rendőrségen van oda kell mennem vigyél el apa most kérlek. jobban sírtam mint valaha tudva azt hogy a barátod a rendőrségen van a leghosszabb dolog.
-Öltözz és el viszlek kocsival oda.
-Rendben .
Oda adtam Lisát anyának majd fel szaladtam a szobámba fel vettem a kedvenc nadrágom és egy ujj nélküli pólóval majd rá egy kardigánt.
Le szaladtam és fel vettem a cipőm majd apa is meg jött.
Ki mentünk a kocsihoz be ültünk majd egy fél óra alatt oda is értünk.
Egy rendőr jött oda hozzánk és meg meg kérdezte hogy én vagyok Park Rebekka erre bólintottam az úr pedig be kísért egy szobába ahol egy asztal és vele szemben két szék. Helyet foglaltam és vártam arra lássam .A fejemben át futott az a gondolat hogy biztos jó hogy én itt vagyok. Mikor be jött két rendőrrel mind két oldalán bilincsben le gördült egy könnycsepp az arcomon. Le ült velem szembe.
-Mit csináltál hogy kerülsz ide?kérdeztem kicsit félve.
- Verekedtem .
-Kivel vélekedtél össze ?
-A matek tanárral aki tiszta részeg volt és mikor meg látott azt mondta hogy így is enyém lesz a kis ribancom . Vigyél ki innen.
- Jézusom te meg verted a tanár urat kaptam a szám elé.
-Igen
. Sajnálom.
-Le telt az idő hölgyem kérem távozzon .
-Rendben ki lehet engedni a kapitányságról.
-A barátját igen az irodámban alá írjuk a papírokat és már mehetnek is.
Ki mentem alá írtam a papírokat majd Jungkook kezét meg fogva elindultam de ő a derekamra tette a kezét én hátra fordultam és vadul az megcsókolt viszonoztam de mielőtt még el mélyítenénk a csókot el váltam tőle haza menet senki nem szólt egymáshoz mikor a lakáshoz értünk az ajtóba állt anya és Lisa mikor meg látta a bátyját vissza szaladt a lakásba .
-Mrs Park mi lett a hugommal? kérdezte Jungkook közben próbált nyugodt maradni.
-Biztos hallotta mikor Rebekka beszélt rendőr főnökkel.
Ezzel fel mentem a szobámba Jungkookkal majd a húga ott ült az ágyon.
-Baba minden rendben? kérdeztem közben le ültem mellé.
-A bátyám tényleg a rendőrségen volt.
-Igen de nem csinált semmi rosszat csak a matek tanárral volt egy kis nézeteltérése.
-Az aki majd nem meg erőszakolt téged? kérdezte de ahogy látta hogy le hajtom a fejem egyből bocsánatot is kért. -Sajnálom nem tudtam hogy még mindig ilyen hatással rád.
-Semmi baj már nem érdekel .
Jungkook oda ült hozzánk majd le döntött az ágyra ez mi a fenét akar mikor rá pillantottam egy békésen alvó fiút láttam istenem olyan gyönyörű arca van. Majd én és Lisa is el aludtunk.
*Jungkook szemszöge*
Más nap reggel ahogy fel keltem láttam hogy a húgom és a barátnőm milyen édesen alszanak .Örülök annak hogy ilyen jól ki jönnek azt veszem észre mintha Rebekka számára Lisa olyan lenne mint a kislánya .
Ki mentem a konyhába reggelit készíteni a lányoknak meg persze Mrs Park és a férjének is.
Mivel nem vagyok valami konyha tündér ezért egy rántottát készítettem el nekik meg teritettem erre ki jött Mr Park .
-Jó reggelt Jungkook hát te? És mi ez a finom illat.
-Jó reggelt önnek is Mr Park úgy gondoltam ha már igy is be fogadott minket két hétre akkor ennyit meg tehetek .
-Nagyon kedves tőled. Menj szólj a lányomnak és a hugodnak is.
*Rebekka szemszöge *
A szobába hirtelen villamosság támadt majd valaki a vállam simogatta magamra húztam a takaróm és tovább aludtam.
-Álom szuszékok ki az ágyból !kiabált ránk Jungkook.
-Jól van na megyek már. Fel keltem át vettem valami kényelmes ruhát majd le indultunk az etkezőbe .A reggeli rántotta volt .Reggeli után el terveztük hogy el megyünk hármasban az állatkertbe.Meg néztünk minden állatot majd úgy döntöttünk hogy el megyünk moziba.
A mozi után haza mentünk Lisa fel ment a szobájába és így tettünk mi is.Az ajtóban meg álltunk majd Jungkook puszikat adott a nyakamra. Fel kapott menyasszony pózba és le tett az ágyra majd vadul az ajkamra helyezte a párnáit .Levegő hiány miatt el váltunk.
-Akarlak kincsem .mondta lihegve Kook.
-Hidd el enis akarom ezt de védekezés nélkül ne .Nem szeretnék úgy járni mint először.
-Rendben szeretlek.
El aludtunk egymás karjaiban.
Hidd el hogy meg látni fogol és nem menekülsz a kezeim közül.
A tanárommal álmodtam erre fel keltem ezzel Jungkookot is fel kelteve.
Érzem azt hogy nem fogja fel adni .Félek tőle. Erre sírni kezttem. Kookie magához húzott és erősen meg ölelt.
-Shh itt vagyok mit álmodtál. nyugtatott .
-A tanárral azt mondta hogy meg látni fogom és hogy nem menekülök a kezei közül.
-Nyugodj meg ez csak egy álom nem fog hozzád érni azt garantálom. Most gyere búj vissza és aludj reggel suliba kell menjünk.
-Rendben .ezzel újra el aludtam
Azért be vallom félek a tanártól tudom hogy nem én vagyok az egyetlen aki velem ezt tenné de Jungkook meg véd és ezért meg azért hogy így szeret hálás vagyok neki.Annyeong újra itt vagyok egy ujjab részel remélem tetszeni fog .
Hamarosan újra jövök addig is sziasztok. 😁
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Boy (Jungkook FF) Befejezett
FanficHa az ember szeret valakit nem számít hogy milyen csak az hogy igazából szeresse.Ha viszont az illető egy igazi rossz fiú aki belé szeret egy jó tanuló gazdag lányba akkor hogyan tovább...A történetből kiderül.