14.rész Ex-boyfriend is here

1.1K 49 0
                                    

Arra ébredtem,  hogy valaki  hozzám bújik  és egy puszit   adott az  arcomra. Az érintéséből jöttem rá hogy Jungkook  az. Meg fordultam  és meg öleltem.
-Hát te nem alszol ?kérdezte  és a hátam simogatta.
- El aludtam de vártalak téged.
-Rendben  de búj vissza  holnap  suli.
Vissza  aludtunk  majd más nap reggel   fel öltöztünk és el indultunk a suliba.
Ahogy be  értünk  oda mentünk a srácokhoz   majd be jött  a az osztályfőnök   két diákkal .Akik hát hogy is mondjam az exbarátom  és a tesója volt amint  az oszi  be mutatta  őket  be is jött a  biosz tanárnő.
Észre vettem,  hogy Hana a volt barátom  testvére Jungkookot  nézi  .Kook  írt a másik kezét pedig a lábán  pihentette  meg fogtam és összekulcsoltam a kezünket .
-Kicsim  minden oké? súgta halkan.
-Igen  persze  . súgtam  vissza.Persze hogyn nincs .
-Ne hazudj nekem tudomhogy  van valami.
-Uh rendben    az a csaj  aki most jött téged néz egész  órán.
- Hagyd  hogy nézzen  nekem  így is van egy barátnőm. Ne legyél  féltékeny .Jó? majd homlokon puszilt.
-Rendben.
Óra végén  míg Taehyungnal  beszélgettem   majd egy hangot hallottam a hátam mögött  nem érdekelt de mikor  az illető a vállam  simogatta meg hátra nézetem.
-Márk? Te hogy mit keresel itt?  lepődtem meg.
-No csak Park Rebekka    de jó újra látni  téged  nem  és hogy mit keresek itt ide költöztem   talán  baj?mondta az arcán egy kaján vigyorral.
- Mi nem  baj .hazudtam   hiszen tényleg  zavart hogy itt van.
- Rebi  mehetünk  tornára?  szólalt meg Jennie.
-Igen persze . majd  ki indultam az osztályból.
*Jungkook szemszöge *
Az öltözőbe  öltöztem át  mikor valaki be  jött    a felsőm  vettem fel  és akkor  valaki  simogatta a hátam. Bíztam benne, hogy a barátnőm de mikor  hátra  néztem az új lány  volt  bent.
- Mi van el tévedtél?  kérdeztem  nevetve.
-Nem  csak kicsit  meg szeretnélek  ismerni tudod a rajongód  vagyok  és kedvelek.
-Ha a rajongóm  is vagy nem  viszonzom  az érzéseid sajnálom  . nevettem .-De ha meg engeded  én megyek  órára   .
Ezzel ott hagytam  a csajt. A teremben felé érve a tesi tanár  állított  meg hogy mint a kézi labda csapat kapitánya én tartom  edzést és a tornát is  mivel valami  dolga volt.
Be mentem  a terembe  majd   meg szólaltam.
- Mindeki áljon fel és  fusson  négy kört  a tanár úr  nem tudd be jönni így  én tartom az órát.
*Rebekka szemszöge *

- Mindeki alapon fel és  fusson  négy kört  a tanár úr  nem tudd be jönni így  én tartom az órát.
Szóval ma Jungkook  tartja az órát   a tanár  helyett. Láttam, hogy Hana  ahogy  nézi  a ki dolgozott idomait  szinte már a nyála  csordult  .
Fel álltunk  és el kezdtünk futni  asszem a második kört futottam  mikor  Jungkook  meg szólalt.
-Rebekka  ne aludj  gyorsabban fuss és Hana ide jönnél egy kicsit.
Ezzel Hana oda is ment   őket figyeltem  közben szaladtam   amint le be melegítettünk  ők  még mindig  beszélgetek. Azt hiszem kezdek féltékeny  lenni.
-Kicsim  gyere ide légyszíves. szólalt  meg  újból  Jungkook.
Oda mentem  és  Hana át karolta  őt komolyan  mondom most már nem bírom hogy így nyomul rá  de tudom  Jungkook  nem hagyja magát.
-Mit szeretnél?
- Csak annyit  tudnál nekem segíteni  hogy  csinálj  valamit  a lányokkal  mert kézilabdázunk a fiúkkal?
-Ö  íze igen. De Hana miért bis karol át téged?
-   tudom  hogy tudni akarod hogy miért hívtam ide úgy hogy  el mondom  be kell menjen a tanáriba , hogy  beszéljen a  tanárral  . De nem tűröm  hogy a barátnőmön  kívül valaki más  karol  át. ezzel  le vette a  kezét .
- Oké  menj mert mindjárt  vége az órának.
A tesi óra  alatt  a fiúk kéziztek mi lányok pedig  kosaraztunk  mivel Márk még  nincs benne a kézilabda  csapatba  ezért velünk játszott. Amint el telt az óra  mindenki  ment az öltözőbe  át öltözni .
-Na és  van valaki aki be jön  az osztályból? kérdezte Jennie  Hanatól.
-Hát  van asszem Jungkook  ő be jön meg akarom magamnak szerezni. válaszolta  .
-Hát  ahhoz  sok sikert de szerintem ezt a barátnőjével  tisztázd  előbb.mondta nevetve Jisso.
-Mi van barátnője és ki az?
-Hát  én  vagyok és azt ajánlom  hogy maradj távol  tőle mert ha nem nagyon meg  járod.  fenyegetettem  meg a mutató ujjamal.
Ezzel  ott is hagytuk  majd le mentünk enni   az ebéd szünet  után  még volt  négy órám. Az utolsó  órán  kaptam egy üzenetet apától.
Apa: Szia  ha végeztél a  suliba  siess a kórházba  anyád hamarosan  szülni  fog. 
Csengetés  után egyből   ki siettem az épületből  Kook  pedig utánam  meg  fogta a kezem és   vettük egy taxit azzal  hamar a kórházba  értünk  ki fizetük a taxit és már sietünk  is fel egy nővertől  meg  kérdeztem  hogy merre van anya és a kor terem felé  vettem az irányt. Be mentünk és meg öleltem anyát.
- Mi újság?
-Hamarosan  jön a baba. mikor anya ezt  ki mondta  el kezdte  gyorsabban  venni a levegőt  éppen  akkor nyitott  be a nővér az orvossal és ki küldtek  minket.
Fel óra múlva vissza  mehetünk ahol anya karjában  volt Park Luhan  a kis öcsém.
-Vedd a karodba  csak vigyázz rá. mondta anya majd a kezembe adta  a kis csöppséget.
-Szia kis tök mag  .köszöntem  neki ő pedig  csak mosolygott  .-Anya meddig maradsz  bent. 
-Még  pár napig de viszont  ti menjetek és Jungkook  a szüleid  várnak  most már  haza .
-Rendben   ma igy is  megyek  a lánya  nálam aludhat? kérdezte a barátom.
-Igen de vigyázz rá  .Sziasztok  .
Vissza adtam anyának a kis öcsém  majd haza mentünk  be pakoltam  pár  ruhát meg a másnapi könyveket és  el indultunk  Kookhoz.Mire oda értünk  este kilenc  volt úgyhogy  zuhanyoztunk  és mind ketten  el aludtunk.
Ha összegezni kéne a mai  napom akkor egy olyan10/5 lenne  .Újra  látom minden nap az  ex barátom  és annak a húgát  .Meg persze  meg született a kis hercegem  is.

Annyeong  meg hoztam a meg hoztam a 14 részt  is.Remelem tetszik  ha  igen akkor csillagozz.
Talizunk a kövi részben  addig is sziasztok  .❤

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang