3 rész. Rémálom

3.1K 136 3
                                    

Másnap reggel boldog mosoly szökkent az arcomra mikor ki néztem az ablakomon és ott ált ő Jeon Jungkook igen az én rossz fiúm. Gyorsan fel öltöztem megcsináltam a sminkem majd egy póni farokba kötöttem a hajam. Le indultam a lépcsőn mikor előttem meg ált.
-Ugorj .tárta ki a kezeit én pedig a nyakába ugorodottam .Majd egy kis reggeli csók csatába keztünk .Anya csak nézték hogy mi a fenét is csinálunk .
-Jungkook ehm asszem hogy anya néz minket és el fogunk késni .
-Akkor induljunk majd a suliba veszel valami kaját .
Suli felé menet össze talkoztunk a barátaival. Az osztályba érve le ültünk a padomba és el kezdődtek az órák. Utolsó előtti matek óra volt a tanár ki hívott engem a táblához hogy oldják meg egy egyenletet.Amig oldottam éreztem hogy valaki tapogat. A tanár nem szóltam csak írtam tovább.

*Jungkook szemszöge *

A feladatot másoltam a tábláról mikor Jimin meg bökte a vállam.
-Jungkook a tanár fogdosa a barátnőd.
-Mi?
Felnéztem és láttam hogy mit csinál az a szemét a barátnőmmel .Kicsengettek és Rebekka a ki ment majd a tanár utána.

*Rebekka szemszöge *

A mosdóba indultam mikor valaki meg fogta a kezem és egy üres osztály terembe vitt.
-Kislány hogy vagy ilyen szép ma?mondta majd a falnak nyomott.
-Engedjen el .Jungkook segíts. ordítottam hátha valaki meg halja.
-Hiába ordítol nem hall meg senki most az enyém vagy senki másé.
A nyakam kezdte csókolni .Sírni kezttem. Majd az ajtó ki nyílt.
-Engedje el a barátnőm maga őrült.
El engedett Jungkook meg fogta a kezem és meg ölelt.
-Menj Jiminhez ott áll az ajtóban .
-Oké vigyázz .majd oda mentem Jiminhez.Ő pedig meg ölelt.
-Szia gyere ki viszlek innen .
Ki mentünk és az igazgató szaladt felénk .Fel sem tudtam fogni hogy a matek tanárom majd nem meg erőszakolt.
-Mrs Park jól van .?
-Igen de Jungkook bent van a tanárral.
-Jungkook már megint?
-Nem ő mentete meg Rebekkát.Ne csináljon most Jungkookkal semmit a barátnője miatt tette.szólt közbe Jimin
-A barátnője vagy Mr Jeonnak?
Én erre csak bólintottam.Erre ki nyitotta az igazgató az ajtót és látta hogy Jungkook fenyegeti a tanárt.Be ment majd mind hárman ki jöttek. Én Jungkookhoz szaladtam és erősen meg öltem közben sírtam ő pedig csak annyit sugot "Minden rendben van most már ".
Fel mentünk az igazgatóságra és vártuk hogy mit mondanak. Szinte még mindig remegtem féltem. Végül a tanárt ki rúgták.
-Mrs Park menjen haza Jungkook te pedig kisérd el . És holnap ne gyere suliba.
-Rendben köszönöm.
Vissza mentünk az osztályba és el vettük a taskáinkat .
Haza felé fogtam fel hogy mi is történt. Be mentünka házba anya pedig egyből oda szaladt.
-Rebekka mi történt hogy ilyen hamar haza jöttél nincs még egy órád?
-A lányát majd nem meg erőszakolta az iskola egyik tanára. mondta helyettem Jungkook.
-Köszönöm hogy hozzá hoztad.Menj fel vele a szobájaba.
Fel mentünk és le ültem az ágyra Jungkook be jött és le ült mellém és át karolt le dőlt az ágyra én a mellkasán sírtam majd el aludtam.
*Jungkook szemszöge *

Rebekka haját simogattam mikor mikor megmoccant át karolta a derekam és el aludt.Az anyukája jött be.
-Rebekka el aludt. mondtam halkan ne hogy fel ébreszem ezt a kis tüneményt.
-El mondod kérlek hogy mi történt a suliba és miért pont ő.
-Nos tudni kell hogy nem ez az első eset amit a tanár tett ugyanis két éve meg erőszakolt egy lányt aki emiatt teherbe esett akkor fel jelentették de nem találtak bizonyítékot.Most a lányát vette célba mikor meg láttam mit csinál már kicsengettek a lánya ki ment a mosdóba de a tanár el vitte egy üres osztály terembe. De még pont időben sikerült oda érnem így nem lett semmi baja.
-Köszönöm Jungkook. Ha Rebekkának valami baja esik nem bocsátom meg magamnak.
Az anyukájával beszélgettem mikor mocorgot és álmában beszélt majd fel ébredt.
*Rebekka szemszöge *
Folyamatosan a mai nap járt a fejemben .Mikor fel ébredtem Jungkook mellettem anya pedig az ágy szélén ült. Újra el kezdtem sírni.
-Shh itt vagyok. mondta Jungkook közbe a hátam simogatta.
-Maradj itt félek hogy meg fog találni.
-Nyugodj meg kicsim nem fog meg találni itt vagyok és meg védelek.
-Köszönöm ha te nem jöttél volna Jinimnel ki tudja mi történt .
-Fel hívom apám és meg mondom hogy a barátnőmnél alszom nem hagylak itt egyedül. Menj zuhanyoz le én itt leszek ha ki jöttél.
Be mentem a fürdőbe gyorsan le zuhanyoztam fel vettem a pizsim és ki mentem. Jungkook telefononozot úgy döntöttem hogy hozzá bújok ő le tette a telefonját majd énekelt közben be takart és el aludtam. Tudva hogy itt van mellettem .

Sziasztok itt a következő rész. Remélem tetszik. És csillaggal jelöljétek. 😚

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora