39.rész Jeju

661 21 0
                                    

Az nap este a karjaiban aludtam el olyan érzés volt mintha csak én és ő lennénk csak .Az álmodozásból az ébresztő keltet ki hiszen ma indulunk Jejura.Bevallom kicsit izgulok najó nem kicsit inkább nagyon izgulok hiszen ez az első közös nyaralásunk gyorsan ki bujtam az ágyból majd el készítettem Jungkook latte macchiatoját majd be vittem neki és egy csókkal köszöntöttem.
-Jó reggelt szerelmem .-adtam újra egy puszit az ajkaira amit egy cuki morgással díjazott majd fel ült az agyon .
-Neked is jó reggelt szerelmem .-mondta nyújtozkodva.
-Itt  van a kávéd. -nyújtottam oda amit ő el vett majd le tette az éjjeli szekrényre.
-Én most mást szeretnék kávé helyett méghozzá téged .-húzott magához egy csókra.
Nem  ellenkeztem vissza csókoltam  kezei le vándoroltak a fenekemre de itt el váltam tőle.
-Jungkook mi lenne ha ezt inkább Jejun folytatnánk ott romantikusabb is .
-Rendben benne vagyok .-mondta majd le vette a szekrényről a kávéját.
Közben le zuhanyoztam  majd meg csináltam a sminkem amíg Jungkookot vártam hogy készen legyen.
-Rebeka mi lenne ha újra meg próbálnak a babát?-kérdezte miközben ki jött a fürdőböl .
- Figyelj örülnék neki meg minden de most inkább hagyjuk  rá érünk még hogy családot alapítsunk de előbb a jövőnk a fontos .-válaszoltam .-Plusz te nem érzed de nekem fáj ,hogy elvesztettem őket.
-De tudom  fáj és azt is ,hogy min mész keresztül .-ölelt meg amit viszonoztam is.
-Indulunk ?-kérdeztem halkan .
-Persze .-mondta majd el engedett aztán pedig bámult a semmibe nagyon ijesztő volt.
*Jungkook szemszöge*
Miután el engedtem Rebekkát  egy fajta látomásom volt amibe anya azt mondta vigyázz az úton .Nem tudom ez mit jelent talán egy jel hogy történi fog valami végülis az életünk meg van írva az hogy hogyan halunk meg .Meg fogtam a böröndöket majd a kocsi csomagtartójába raktam  meg vártam Rebekkát majd el indultunk.
Az út nagy részen nem beszéltünk hiszen tudom Beki hangja néha el veszi az eszem plusz félek attól a látomástól de lehet nem kéne ennyire rá feszülnöm . Este fele értünk oda le állítottam a kocsit a ház előtt.
*Rebekka szemszöge*
Este volt mire Jejura értünk Jungkook le parkolt egy ház előtt ami inkább egy kastély .

*Rebekka szemszöge* Este volt mire Jejura értünk Jungkook le parkolt egy ház előtt ami inkább egy kastély

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egyszerűen gyönyörű volt medence meg úgy maga minden .
-Tetszik ?- kérdezte .
-Igen de ez kié?-kérdeztem .
-A szüleimé .De inkább menjünk be és üljünk le közben fel bontunk egy üveg bort és beszélgetünk.-mondta mire én bólintottam.
Jungkook be parkolt a garázsba én pedig le ültem a mencével szemben levő kis kanapéra ami nagyon kényelmes volt .Később Jungkook is csatlakozott egy üveg borral .
-Szerelmem kerdezhetek valamit bár most szerintem ezzel nagyon sok sebet szakítok fel benned.-kérdeztem lehajtott fejjel.
-Igen és nem számít bármi is legyen az.-adta meg a választ .
-Mesélsz nekem az igazi anyukádról kicsit?- remélem nem bánja ,hogy erre kérem .
-Persze.-vett egy mély levegőt vett majd belekezdett .-Nos anya egy idol volt sokan szerették minden férfi őt akarta hiába volt egy családja .Viszont volt egy férfi aki zaklatta anyát folyton küldte a szerelmes leveleket vagy magáról küldött intim képeket aztán anya a baleset előtt pár percel kapott egy üzletet azzal hogy ha meghal a fia és a férje akkor  majd ő helyettesíti .Aztán be következett a tragédia .A baleset után a mai napig anya rajongói el látogatnak a temetőbe ,hogy megemlékezzenek rá .-fejezte be szemei csillogtak a könnyektől majd szép lassan utat törtek maguknak.
-Sajnálom nem akartam ezt.-öleltem meg szorosan .
-Nem baj nem a te hibád .-ölelt vissza.-Van kedved úszni egyet ?-engedett el majd egy pervez mosolyra húzta a száját .
-De át kéne vennem a fürdőruhám .- mondtam kerülve a szemkontaktust vele hiszen zavarba hozott .
-Nem kell most az .-mondta majd vetkőzni kezdett az arcom pedig egy paradicsomá változott .
- De de .-próbáltam hátha hatok rá de sajnos nem .Vállat vonva közelebb jött majd vetközteni kezdet. Végül hagytam ,a végén már nem is bántam hiszen egy romantikus estét töltöttünk együtt nem tudom mennyire mondhatok ilyet de soha nem láttam az együttléteinknél ilyen vadnak .Talán meg tudjuk menteni a kapcsolatunkat és boldogok legyünk ameddig tudunk .
Sziasztok meghozatam az új részt remelem tetszik .Nem sok van hátra és vége van a első évadnak,viszont lesz második évad yeeeey .Szép estét napot ki mikor olvassa .Hamarosan jövök. 🐰❤️

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora