33 . rész Budapest

714 29 1
                                    

Szerda reggel 5 óra   körül  ébredünk fel  ugyan is ma megyünk  Budapestre     .Lassan kinyitottam pilláim és  meg  pillantottam   a  szerelmem  aki  nyuszifogait  mutatta.(najó ennek nem tudom van -e  értelme )
-Jó reggelt ,hogy van a kismama? kérdezte  reggeli rekedt hangján , na meg  mi az hogy kismama oké , hogy terhes vagyok de  na.
- Jó reggelt  jól vagyok  és az apuka ,hogy van ?- kérdeztem  vissza  .
- Jól vagyok  na de készüljünk  a többiek  már  fent vannak .- mondta  és már ki  is kelt az agyból   onnan  pedig a fürdőbe.
Én  le mentem  a konyhába   össze dobtam  egy gyümölcs  salátát  közben RapMon el tört egy vázát     amin persze csak kuncogtam  .Vissza mentem  a szobába  Kookieval  játszottam  míg nem egy fél óra  múlva   Jeon Jungkook   méltóztatott ki jönni  a fürdőből  esküszöm  rosszabb mint egy lány  de komolyan. Miután ki jött  meg  rohantam a fürdőt  persze a reggeli rosszullétek  sem maradhatnak ki . Gyorsan lezuhanyoztam meg  mostam a hajam is  utána  pedig fel tettem egy minimális sminket  aztán pedig fel vettem a már  este ki készített  ruhákat. Jungkook közben levitte a bőrdöket  majd mentünk is a repülőtérre. Ott találkoztunk  a lányokkal  vagyis Hana és Jennie .
-Jisso ?-kérdeztem  amikor meg  pillantottam  Jint  aki mostanában eléggé  le van törve 
-Jisso  nem fog jönni mert szakítottunk .-válaszolta Jin.
-Óh  sajnálom .-öletem  meg.
Be jelentették, hogy 5 perc múlva indul a gépünk  úgyhogy jobbnak láttuk ha most  felszállunk rá.Egy jó hosszú  út  után  meg érkeztünk  a szülőhazámba  .Istenem de hiányzott  már  . A repülőtértől nem messze  béreltünk egy kocsit  azaz inkább  egy furgont   és azzal mentünk a régi házunkba.  Mindenki  el foglalta  a szobákat  én és Jungkook az én  szobámba  mentünk  ott egyből  el nyomott az álom így le feküdtem Jungkook pedig ki pakolt.

Na helló   nyuszik  későn de meg  hoztam  várva várt részt  .Ennek lesz meg  egy folytatása   amit  nem tudom pontosan  mikor  hozok  .Addig is legyetek jók  .Sziasztok. 🐰

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang