13 rész. Haza térés

1K 45 1
                                    

*Jungkook szemszöge *

Mindjárt hónap közepe és most Amerikában vagyunk itt töltsük a turné leg több részét. Az ágyon fekve merengtem el hogy mi lesz velem a jövőben de egy dolgot biztosan tudok hogy Rebekka akkor is az életem része lesz. Ekkor be nyitott Taehyung aki szó szerint rá ugrott az ágyra én meg le estem ő pedig a hasát fogva röhögött a szerencsétlenkedésemen.
-Hey ez nem vicces Kim Taehyung.
-Oh Kookie de hogy nem ha láttad volna milyen fejet vágtál . mondta még mindig nevetve.
-Jól van amúgy mit szeretnél?
-Oh csak annyit hogy minden rendben van -e mert ki se jösz hozzánk.
-Oh persze minden rendben van. persze hogy nincs minden rendben hiába írok neki vagy hívom nem veszi fel már hetek óta ez megy.
-Tudom hogy van valami baj mond el.Legyszíí.
-Uh rendben az van hogy attól félek hogy megcsal . válaszoltam le hangoltan.
-Mégis miből gondolod hogy meg csal?
-Nem veszi fel a telefont és nem ír vissza.
Ekkor meg csörrent a telefonom. Mr Park mit akarhat .Remegő kézzel vettem fel.
Háló?
Szia Nyuszi .
Rebekka hogy hogy az apád telefonjáról hívsz?
Le merültem és nem vagyok otthon .
Tudod mennyire aggódtam minden nap írtam hívtalak de te fel se vetted azt a rohadt telefont .ekkor egy valamit hallottam amit nem kellett volna egy fiú sóhaját . Ki van veled ?
Senki nincs velem a kocsiban vagyok.
Te teljesen hülyének nézel mond ha meg tudom hogy meg csalsz szakítani fogunk.
Nyuszi aza fiú akit hallottál sohajtozni az Jennie bátyja volt kirándulni megyünk és velünk jöttek nem csallak meg.
Kun Woo úristen de rég láttam. Vigyázz magadra kicsim. Szia
Te is nyuszi Szia.

Miután Rebekkával beszéltük ki mentem a srácokhoz akik beszélgettek le ültem a kanapéra majd Jin rám nézett a telefonján láttam hogy Jissoval beszélget.
-Jungkook ki jöttél ? kérdezte Jimin
-Mint látod igen.
-Nem vagy éhezés? jött a második kérdés de ez már Jintől.
-Nem köszönöm.
Lassan el telt az egy hónap és mehetünk haza Szöulba. Mindenki már tűkön ült hogy mikor megyünk már végre. Majd be jelentették hogy indul a gépünk .Ha vissza megyek nem kímélem Rebekkát az biztos.
*Rebekka szemszöge *
Lisaval voltam egy parkban sétáltunk. Mr Jeon és Mrs Jeon már rég haza jöttek a kis tündér pedig haza ment . Mindeki már nagyon várta hogy a fiúk haza jöjjenek.
Jennie írt egy üzenetet.
Jennie: Szia ma jönnek haza a fiúk nem megyünk ki a reptérre tudod mennyire hiányzik Jimin.
Me: De mennyünk így is nekem is hiányzik Jungkook.
Ezzel le is rendeztük a beszélgetést és indultam haza előtte haza vittem Lisat utána haza érve vettem egy jó kis forró zuhanyt majd fel vettem egy szoknyát egy szürke felsővel meg csináltam a sminkem és indultam Jenniehez.
A reptérre érve meg látunk hét iszonyat jó képű pasit őrökkel .A fiúk voltak amint meg láttak minket oda jöttek .Jungkook meg ölelt és meg csókolt.
-Nem kellett volna szoknyát vegyél fel. mondta egy ölelégült vigyorral.
- Talán baj ?kérdeztem vissza.
-Tudod mire kényszerít ha így látlak így se volt már jó ideje köztünk semmi és most ez fel vitte a vágyaim.
-Akkor tedd meg .válaszoltam vissza miközben bele túrtam a hajába.
-Rendben ha ezt akarod legyen. Mi megyünk sziasztok. válaszolt és el indultunk vetünk egy taxit és haza mentünk.
Senki nem volt itthon ami fura is egyben na mindegy. Azt ajtónak támasztva falta a párnáim majd fel kapott és fel vitt a szobámba le tett az ágyra. Ez volt az egyik legmámorítób éjszakánk együtt most legalább nem követte el azt a hibát mint az első együtt létünknél ami a védekezést illeti.
El aludtunk majd fel keltem hogy menjek le inni fel kaptam magamra Jungkook felsőjét és ki mentem a konyhába. Ahol anyával találtam magam szembe.
- Milyen volt az este? kérdezte na ne biztos tudja mi történt köztünk.
-Mire célzol ezzel? kérdeztem mint aki nem tudja miről van szó.
- Ahogy be léptem minden hallatszott a szobádból tudom hogy roszalkodtatok.
-Oh ízé mi csak hiányoltuk egymást. vakartam meg a tarkóm.
-Tudom énis ilyen voltam apáddal mikor annyi idősek voltunk mint ti most .Eközben Kookie ki jött egy szál alsónadrágban.
-Szóval anyukád tudja mit csináltunk ez eléggé kínos. nevetett fel.
-Hát ja .nevettem énis. -Na de menjünk vissza aludni.
Ezzel vissza indultunk a szobámba és el aludtunk fáztam ezért még jobban hozzá bújtam akinek csak úgy tüzelt a teste.
Másnap délután 12 kor keltünk fel de még az ágyban maradtunk mert kicsit lustálkodtunk be kapcsoltuk a tévét és néztünk benne egy jó sorozatot mikor meg untuk le mentünk a konyhába reggelit készíteni meg csináltam egy egy szendvicset majd vissza mentünk a szobámba kaja után le zuhanyoztam és fel vettem valami kényelmes itthoni ruhát.
- Ma mit csinálunk? kérdeztem Jungkooktól aki az ágyon ült.
-Ma meg látogattnám Kun Woot.
-Oké.
-De ha lehet akkor egy pasis napot tartunk.
-Rendben jó szórakozást .ő pedig magára kapott valami ruhát.
-Köszi neked is. majd egy puszit adott a homlokomra.
Le kísértem a kapuig majd mikor el ment vissza ballagtam a konyhába ahol anya éppen főzött segítettem neki majd meg teritettem és le ültünk enni.
A nap hátra lévő részében olvastam vagy sorozatokat néztem. És valahogy mindig eszembe jutott a tegnap éjszaka. Persze most hogy így bele gondolok a hasam görcsöl .Be bújtam az ágyba és el nyomott az álom.

Na hello újra itt vagyok egy ujjab részel. Izgalom dús az biztos egy kicsit +16 os lett de remélem tetszeni fog.
Egyébként Boldog Húsvétot kívánok nektek. Oh és mivel tavaszi szünet van ezért lehet hogy több részt tudok írni de ez még nem biztos. :)

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora