31 rész Nem állok készén rá

829 33 0
                                    

*Jungkook szemszöge *

Míg Rebekka melletem pihent elgondolkodtam,hogy készen állok az apaságra .Bár számomra ez még túl korai, de szeretem Rebakkát és bánom, hogy újra el követtem azt a hibát amit az első együttlétünknél csak most tényleg teherbe ejtettem. Persze nem akarom ,hogy elvetesse, vagy ilyesmi. Egész délután nem tudtam aludni emiatt fáradt voltam de ami ennél is fárasztóbb a próbák, ugyanis a hétvégén Budapestre megyünk fellépni. Egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy a barátnőm felébredt.

-Jungkook?-mondta álmos szemekkel.

-Igen?- kérdeztem vissza.

-Figyelj nem hiszem ,hogy jó döntést hozok de úgy érzem nem állok készen az anyaságra tizennyolc éves vagyok élvezni akarom még, hogy fiatal vagyok. -mondta szomorú hangon énis pont ezt érzem .

-Nézd én se állok készen arra ,hogy apa legyek de így hozta a sors és hidd el melletted leszek a szüleink támogatnak és ha kell biztos vigyáznak rá. -mondtam bízhatóan erre pedig egy pici mosolyt kaptam.

*Rebekka szemszöge *

-Nézd én se állok készen arra ,hogy apa legyek de így hozta a sors és hidd el melletted leszek a szüleink támogatnak és ha kell biztos vigyáznak rá. -mondta amire én egy mosollyal reagáltam furcsa volt ezt hallani tőle végülis igaza van a sors akarta így .

-Meg ígéred ,hogy el jösz velem az ultrahang vizsgálatokra. - kérdtetem halkan.

-Hát persze.- válaszolta mosolyogva.

A kis beszélgetésünk után le mentünk és pont akkor jött meg V kézen fogva Hanával le ballagtunk a lépcsőn a többiek pedig a konyhába mentek mi is követtük őket.

-Figyeljetek.-mondta miközben minden szem rájuk nézett egyedül én tudtam ,hogy mit akar mondani-Az van ,hogy én és Hana együtt vagyunk. Jungkook tudom mi a véleményed róla de valójában nem olyan lány mint amilyenek te ismered .-mondta V .

-Tae örülök ,hogy van valakid és biztos vagyok benne hogy igazad van.-mondta Kook.

-Viszont mi is szeretnénk valamit -.vettem egy mély de a könnyeim utat törtek magukanak így nem tudtam befejezni a mondandóm rá nézetem Jungkookra aki bólintva egyezett bele ,hogy befejezi a mondatom. - Az van ,hogy Rebekka babát vár. -mondta ki .

Látva a többiek reakcióját meglepődtek de az arcukon és a szemükben látszott ,hogy örülnek, vagy csak én láttam így nem tudom de mégis úgy láttam, hogy Jungkook ennek örült.

-Hát erre csak annyit tudunk mondani ,hogy gratulálok nektek de ami a hátránya a rajongók .mondta a leader .- De van nekem is egy jó hírem méghozzá az ,hogy hétvégén Budapestre megyünk koncertezni és ti lányok velünk jöhettek. -jelentette ki Namjoon aminek nagyon örültem hiszen hiányzik Budapest na meg persze Yvette és Luca is .

A beszélgetesek után fel ment mindenki a szonjába ,ahogy én és Jungkook is gyorsan mind a ketten le zuhanyoztunk és már be is bujtunk puha ágyba és egyből el nyomott az álom.

Helló nagy nehezen de sikerült hoznom egy részt remélem tetszik .
A helyesírási hibák miatt előre is bocsi.
Szép estét 🐰❤

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettWhere stories live. Discover now