*Jungkook szemszöge *
Az nap mikor haza jöttem a kórházból agyalni kezdtem azon hogy hogyan is kérhetném meg Rebekka kezét.Előre féltem attól ,hogy mit szólnak majd a rajongók vagy a mengerünk . Talán Sejin hyung meg érti hiszen néhányan úgy debütáltunk hogy barátnőnk volt .Na igen itt jött néhány komment mint például azért engedték meg nekem hogy debüt alatt barátnőm legyen hiszen a Park Minsung lányával járok aki a BigHit főnöke .Na de mindegy ezt megbeszélem a menegerünkel. A cigim oltattam el a teraszon mikor be jött hat fiú az ajtón Namjoon persze hozta a formáját és le vert egy poharat a konyhába aztán Jin egy fakanálal kergette szegényt a lakásba ,ezen persze mindenki nevetett .Míg Jin a vacsorát készítette addig meg ragadtam Jimin kezét és fel vittem a szobámba ahol hát igen pia szag volt az elmúlt időben .
-Mond Jungkook miért hoztál fel ide ?-kérdezte .
-Nos a segítséged szeretném kérni valamiben .-mondtam .
-És mi lenne az amiben tudnék segiteni ?- kérdezte maga előtt összefonva karjait.
- Megszervezni egy lány kérést.-adtam tudtára miben is kell a segítsége .
-Várj jól hallottam ,hogy lány kérest mondtál ?-kérdezett vissza.
-Igen jól hallottad .-válaszoltam vissza.
- És ha jól tippelek akkor meg akarod kérni Rebekka kezét?-kérdezte tovább .
-Igen .-adtam egy egyszerű választ .-Na de segítsz?-kérdeztem .
-Igen .-mondta .-Nos esetleg a helyszín meg van már ?Na és a gyűrű ?-bombázott le a késésekkel .
-Egyik sincs meg ezért kértem a segiséged,hiszen te segítettél egyszer már KunWoonak ebben .-mondtam mire ő csak bólintott.
- Igen én segitettem neki , viszont lássuk mire gondoltál.- mondta .Szeretem Jimint hiszen ő mindig itt volt nekem bármi is volt , persze sokszor voltak vitáink de soha nem tudtunk meglenni egymás nelkül .Mikor megismertem a fiúkat ő volt az aki a legközelebb került hozzám utána a többiek.
- Nem is tudom igazából mindig arról álmodtam ,hogy majd a barátnőm kezét tengerparton szeretném megkérni.- mondtam
-Hűha ez nagyon romantikusan hangzik, viszont egy tengerpartot kell találni de ami közel van a maximum Jeju és gondolom oda most nem szeretnél menni a balesett után.- mondta Jimin.
- Igazad van oda most tényleg nem akarok menni de asszem ennek a tervenek lődtek .- válaszoltam szomorkásan.
- Nem van egy ötletem mi lenne ha Busanban tennéd meg amúgy is ott születtél csak miután anyukád idol lett fel költöztetek Szöulba.- mondta.
- Ez tényleg jó ötlet .- mondtam boldogan.- De hogy megyünk el oda?- kérdeztem.
- A téli szünetben én repülővel mentem ami asszem olyan 40 perc volt.- mondta
-Akkor elmegyünk Busanba vagyis én és ti elhozzátok Bekit?- kérdeztem.
- Aha lehet igyis .-mondta majd Taehyung kezdett kopogni az ajtón mint valami őrült.
- Hahó nyissátok már ki és gyertek le enni Jin üzeni.- mondta .
- Jó megyünk .- válaszolta Jimin.
Le mentünk enni közben bezsélgettünk szóba került Beki állapota is, na meg énis végre tudtam jó izüen kacagni a fiúk beszólásain.Vacsora után egyből Jiminel újra a szobám céloztuk meg ,ahol meg beszéltük ,hogy holnap el jön velem suli után megnézni a gyűrűket.Azt akarom ,hogy az a nap csodálatos legyen mindkettőnknek .
Másnap izgatottan keltem csak egy dolog járt a fejembe, hogy megtalájam a tökéletes gyűrűt a szerelmemnek . Végül az eljegyzés Busanban tartjuk meg amiről egyenlőre csak a fiúk tudnak majd róla utána a szüleink . Persze azért a médiát mindenképpen el szeretném kerülni egy ideig.Hosszas gondolkozásomból egy Namjoon zökkentet ki aki éppen az ajtómban áll és várja ,hogy fel vegyem a pólóm és méltózkodjak le fáradni reggelizni .
- Megjött a szőke herceg.- mondta Luca. A lányok szinte minden reggel ide jönnek majd velük megyünk a suliba ahová nem igazán jártam be az elmúlt három hétben . A hajam nos igen az szőke lett átmenetileg .-De neked mióta szőke a hajad ?
- Ja öhm tegnap festettük be Jiminnel . - néztem a barátomra aki hevesen bólogatni kezdtett.
Reggelni után el indultunk a suliba ahol már készülünk az év végére . Szerencsére ma el maradt az utolsó két óránk igy hamarabb el tudtunk menni gyűrűket nézni hosszas keresés után meg is talátuk a tökéletes kis darabot .Mikor haza mentünk le foglatuk a repulő jegyeket.
-Na minden meg van azt hiszem .-néztem a legjobb barátomra.
-Igen de biztos akarod ezt mármint 19 vagy előtted az élet ? .-kérdezte Jimin.
-Igen jól at gondoltam Rebekka a mindenem vele szeretném le élni az életem .Viszont amit most mondok azt kérlek a lanykérésig titokban kell tartanod .-mondtam.
-Igen és mi az?-kérdezte izgatottan .
-Nos tegnap mikor bent voltam kiderült ,hogy Rebekka újra babát vár .-mondtam ki .
-Na oké várjunk csak de ,hogy lett terhes ?-kérdezte .
-Valószínűleg Jejun eshetett újra teherbe ugyan is voltam olyan ügyes ,hogy nem védekeztem vele .-adtam tudtára a választ.
-Hát mit ne mondjak ügyes vagy .-bökött válba.
-Igen tudom . Na de akkor miden meg van ahhoz hogy ez a nap tökéletes legyen . Köszönöm Jimin a segítséget te vagy a legjobb .-öleltem meg .
-Ugyan semmiség itt vagyok bármiben segítek .
Ezzel ő is be ment a szobájába utána le zuhanyoztam majd le feküdtem .
* 1 héttel később *
Nos el jött az a bizonyos nap amikor Bekit végre ki engedik a kórházból Ma suli után mindannyian be megyünk a kórházba hozzá vagyis csak a fiúk ugyan is én már a repülőtéren vagyok Busan felé és ha minden igaz akkor már ma Beki haza is jöhet .
Mire meg érkeztem dél volt . Közben vártam Jimin üzenetét ,hogy úton vannak már vagy nem .Erre fel hív aminek örültem mert most legalább halhatom Beki hangját is.
-Szia Kookie .-mondta a telfonba.
-Szia Jimin.-válaszoltam vissza.
-Nos úton vagyunk Busanba Beki nem sejt semmit viszont a fiuknak el kellett ,hogy mondjam de ők is hallgatnak róla .-mondta .
-Jó azt megértem de Bekinek egy szót se erről.- mondtam .
-Jólvan minden rendben van nem sokára ott leszünk .Szia.
El köszöntem tőle majd pedig pont a szállással szemben gyertyákból ki raktam ,hogy "Hozzám jössz feleségül?" (Egy olyasmit képzeljetek el mint ami a fenti kép).
Mire mindennel meg voltam este lett gyorsan át vettem egy fehér inget majd vártam a pillanatot .Öszinte leszek nagyon nehéz volt össze szedni a gondolataim ilyen téren ,plusz fárasztó volt abból a szempontból ,hogy le kellet szervezni mindent és el tervezni de annyiban szerencsém volt hogy Jimin mindenben segített nekem bármi is legyen az . Lassan nyílt az ajtó majd meg láttam a hat fiút hátuknál Bekivel aki egy gyönyörű hófehér ruhát viselt.
*Rebekka szemszöge *
Amit kiengedtek egyből Jimin haza vitt ott adott egy dobozt amibe egy fehér ruha volt minden keppen az volt a célja ,hogy vegyem át ,tettem amit kért át vettem majd a reptérre mentünk .Nem tudtam a fiúk mire készülnek sőt az a furcsa ,hogy Jungkook csak így hirtelen el tűnt .Na mind egy ,fel szálltunk a repülőre majd el indultunk.
Amint le szálltunk egyből rájöttem ez bizony Busan .De miért vagyok itt ekkor a fiúk bekötötték a szemem ,hogy persze nehogy is lássam az utat vezettek el egy helyre .Persze azt el felejtettem mondani ,hogy mire ide értünk este lett .A fiúk le vettek a kendőt láttam előttem a tengert és ahogy a partra néztem ki volt gyertyákból rakva az hogy "Hozzám jössz feleségül?" Erre nem tudtam semmit mondani, majd abban a pillanatban meg jelent Jungkook aki egy rózsát fogott .
-Szia szerelmem .-köszönt majd át nyújtotta a virágot .
-Szia. -köszöntem vissza ugyan is csak ennyit tudtam mondani mivel még mindig minden olyan homályos .
-Figyelj nem szeretnék regényt mondani de mind az amin együtt át mentünk sőt talán most ez a balesett segített ,hogy rá jöjjek arra ,hogy milyen fontos vagy nekem nem csak mint barátnő te annál sokkal több vagy szavakkal nem tudom kifejteni mennyire is köszönöm ,hogy mindvégig mellettem voltál .Anya halála nagyon megviselt mint tudod de te ahogy be toppantál az életembe mindent felfordítottál.Viszont nekem a kérdésem az lenne ,hogy -gugolt itt le majd kinyitott egy kis dobozt amibe egy meseszép gyűrű volt és ekkor esett le ,hogy ez egy lánykérés könnyeimmel hallgattam tovább .- Park Rebekka hozzám jössz feleségül?-kérdezte mire én megjobban sírni kezdtem .Nemm tudom talán meghatódtam ,viszont mire sikerült megnyugodnom végre tudtam válaszolni a kérdésre .
-Igen ezerszer is igen .- mondtam ki boldogan mire ő fel húzta a gyűrűt és megcsókolt a fiúk pedig el kezdtek tapsolni.
-Szereltek Mrs Jeon.-mondta nevetve .
-Énis téged Mr Jeon. -öleltem meg .
Az este további részét nem szeretném részletezni úgyis tudjátok.És talán mondhatom azt ,hogy most vagyok a legboldogabb itt fekszem az ágyban a szívem alatt pedig hordozom annak a fiúnak a gyerekét akit a legjobban szeretek és aki mostantól a vőlegényem is egyben .
Nos halihó myuszikáim eljött az utolsó rész is .Vagyis még lesz egy epilógus és egy köszönet nyilvánítás . De azért itt is megköszönöm nektek a sok támogatást a voteokat és ,hogy ennyien olvassátok .Ezer bocsi amiért nem volt rész viszont eléggé nehéz volt összeszedni minden ihletem ,hogy ezt itt most mind le írjam . Remélem tetszet és van egy jó hírem hamarosan jön egy második kötet az viszont nem tudom mikor lesz .
Sziasztok az epilógusban és még találkozunk .🐰❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Boy (Jungkook FF) Befejezett
Fiksi PenggemarHa az ember szeret valakit nem számít hogy milyen csak az hogy igazából szeresse.Ha viszont az illető egy igazi rossz fiú aki belé szeret egy jó tanuló gazdag lányba akkor hogyan tovább...A történetből kiderül.