8 rész Egy idol a barátom +18

2.3K 76 0
                                    

Reggel az apám le lépett be az ajtón majd az ágyamra ült .Először nem tudtam mit akar .
-Beki kelj fel és öltözz fel ma elviszlek a suliba .
-Rendben .
Majd apám ki ment én pedig a a fürdőbe vettem az irányt fel tettem a napi sminkem és ki választottam a mai szettem .Le indultam a lépcsőn közben egy gyors póni farokba kötöttem a hajam. Be ültem a kocsiba és apa meg szólalt.
-Későn jövök haza mert most fog debütálni egy csapat .
-Rendben .válaszoltam kissé el szomorodva ugyan is apa mostanában tényleg nagyon későn jön haza. Suli előtt Jungkook ált kiszáltam a kocsiból majd hozzá siettem és meg öleltem.
-Szia szépségem ma van kedved nálam aludni.
-Igen van kedvem.
-Jól van akkor este 9 felé érted megyek mert van valami dolgom.
-Oké .majd egy apró csókot adtam az ajkaira.
Be indultunk a suliba és mindeki meg nézet minket."Ez a lány Jungkook barátnője .Nem tudja hogy milyen veszélyes hogy most debütál."hangzott el a mondat egy lánytól ."Beki szívem itt vagy " el bambultam így Jungkook hangját hallottam aki a szemem előtt kalapál.
-Itt vagy már vagy egy perce a szólítottalak.
-Uh bocsi el bambultam .
-Mondanom kell valamit. mondta majd ki vitt a tetőre .
-Mi akarsz mondani?
-Lassan vagy egy éve gyakornok vagyok a Big Hithnél most fogunk debütálni két hét múlva.
-Idol leszel ?Úristen egy idol a barátom. ujjongva sikitottam.
-Shh halkabban igen az leszek de ma este meg ünnepeljük nálam.
-Igen is oppa.
Vissza mentünk az osztályba és le ültem .Örültem neki meg nem is . Le telt az első két óra majd le indultunk az etkezőbe mindenki engem nézet holott volt aki csak mosolygott. Jennievel és úgy mond Jungkook exével ebédeltem érdekes hogy ilyen jóba lettem Jissoval .
-Alig várom hogy lássam Jiminék klipjét.
-Mi .néztem Jennire aki csak nevetett a reakciómon.
-Jungkook nem mondta hogy lesz egy új csapat akik a Big Hithez tartoznak.
-De mondta de azt nem hogy Jimin is benne van.
-Oh úgy látszik csak magát mondta .
Be csengtek így vissza indultunk az osztályba de valamin nagyon meg lepődtem még pedig azon hogy Jungkook Jiminnel és még két fiúval cigizet a mosdóba. Nem úgy volt hogy allergiás rá.
-Oh Rebekka édesem gyere ide be mutatom neked Taehyungot azaz V t és Namjoon Aka RapMonster.
-Sziasztok .Köszöntem illedelmesen és ki vissza mentem az osztályba.
Nagy nehezen el telt a óra és indultam haza a szobámba érve le feküdtem aludni majd este 9 felé le indultam a be pakolt táskámmal .
-Anya Jungkooknál alszom. szóltam anyának aki ki jött a nappaliból.
-Rendben szia.
Ki nyitottam az ajtót és Jungkook ált meg előtte. Meg csókolt es meg fogta kezem és el indultunk a háza felé .Mikor oda értünk teljesen sötét volt a egész lakás fel vitt a szobájába ahol gyertyák égtek. Mire készül?
-Na tetszik ? hátulról meg ölelt és a nyakam kezdte el apró kis puszikkal hinteni.
-Ez gyönyörű.
-Mi lenne ha-fejezte volna be de én az ajkaira tapadtam ő fel kapott az ölébe és lassan az ágyra tett felém kerekedett és folytatta a kényeztetést majd rám nézett és szólásra nyitotta a száját.
-Biztos akarod ezt ?kérdezte közben mélyen a szemembe nézett.
-Igen akarom .válaszoltam majd újra rá tapadtam az ajkaira .
Le vette rólam a felsőm majd a nadrágom is így csak fehérneműben voltam. Én is le vettem a ruháit majd meg én kerültem fölé és kényeztetni kezdtem pici kis puszit hintettem a testére a kezem pedig lentebb vándorolt meg fogtam a férfiasságát ami nem is olyan kicsi.
-Jó elég volt.mondta majd újra ő került fölém .
Újra csók csatába keztünk a nyelve be jutást kért az enyémbe megadva a nyelveink vad táncot jártak közben le vette rólam az utolsó pár ruhát. Le húzta a boxerét és belém hatolt a fájdalomtól fel nyögtem és a szemem könnyes lett.Lassan a fájdalom enyhült így már csak élveztem az egészet mikor mind a ketten el mentünk még párszor mozgott bennem majd ki vette. Fel kapta magára a boxerét nekem pedig ide adta a ruháim és egy pólót magától.
Fel öltöztem és vissza mentem a szobájába . Jungkook éppen tévézet én hozzá bújtam és meg csókolt.
-Ez volt életem legjobb éjszakája hála neked szeretlek. ezzel ki kapcsolta a tévét .
-Énis szeretlek Jeon Jungkook.
És el aludtunk.
*Két nappal a debutálás előtt *
Jennievel és Jissoval úgy terveztük hogy tartunk egy csajos estét. Beszélgettünk anya pedig hozott nekünk palacsintát nagyban ettünk mikor rosszul lettem és mosdóba siettem napok óta nem vagyok valami fényesen .Jennie jött be .
-Rebekka minden rendben van ?kérdezte aggódva.
-Nem tudom napok óta ez van.
-Nem akarlak ki kérdezni de azt tudom hogy két héttel ezelőtt közted és Jungkook mit volt .Védekeztek?
-Asszem..Nem a francba .megölek Jungkook ha terhes vagyok tőled gondoltam magamban.
-Késik?
-Most hogy így bele gondolok egy hete késik.
-Lehet hogy terhes vagy.
Lehet hogy terhes vagyok bele se merek gondolni hogy mi lesz ha anyáék meg tudják. Meg mostam az arcomat és ki mentem szembe találtam magam Jungkookkal aki a kezembe nyomott egy terhességi tesztet.
-Jungkook te hogy kerülsz ide?
-Jennie írta hogy mi van menj és csinald meg a tesztet kérlek.
Be mentem meg csináltam és vártam az eredményre ami negatív lett .Ki mentem és oda nyújtottam a kezébe .
-Nem vagyok terhes.
-De akkor mitől lettél rosszul .
-Lehet meg rontottam a gyomrom .
-Vigyázz magadra kicsim. De én megyek mert pihenem kell mert két nap múlva debütálunk.
Jungkook el ment így mi is feküdtünk közben néztük egy jó filmet és mind annyian el aludtunk. Nem tudom mi lett volna ha tényleg terhes vagyok de szerencsére nem lettem .Ezzel meg nyugodtam és álom világba mentem.

Sziasztok itt lenne a 8 adik rész remélem tetszeni fog ha igen akkor nyomjatok egy csillagot . Találkoztunk a következő részben.😀

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora