35. Ikrek

746 28 2
                                    

Mikor vissza jöttünk Szöulba minden meg változott a fiúk az új albumra készültek Jungkook pedig meg fázva is ment próbálni.
-Rebekka ?-kérdezte a cuki rekedt hangján.
-Mond szívem .-valszoltam mire ő meg simogatta a gömbölyödő pocakom.
-Ma van a tárgyalás ugye? -kérdezte.
-Igen. -mondtam szomorúan .-De legalább vége.
- Igen legalább vége lesz .- ölelt magához.
A fiúk már suliba vannak így le mentünk reggelizni míg Jungkook egy szendvicsnél maradt én meg epret ettem majonézzel a szerelmem pedig érthetetlenül nézet rám.
-Értem én, hogy terhes vagy de eper majonézzel most komolyan ez undorító.-mondta nevetve.
- Pedig finom.-mondtan nevetve.
A reggeli után fel mentünk le zuhanyozni majd fel öltöztünk majd el indultunk a bírósághoz.
Ott körülbelül három órára végeztünk az ítélet pedig három év letöltendő börtön büntetés lett. Haza mentünk addigra a fiúk is haza értek aki már készen voltak a próbára csak Jungkookot vártak aki gyorsan fel szaladt majd le jött egy tiszta fekete szettben.
*Jungkook szemszöge *
Már  jó ideje próbálunk  amikor eszembe  jutott az ultrahang vizsgálat ez lenne az első hogy láthatnám hogyan növekszik a baba  a szerelmem pocakjában. De nem lehet mert nekem a probán kell lennem. Este nyolc volt mire haza értem  a  fiúk  nagy része xboxozot,    Jin pedig a konyhába ment kaját csinálni jómagam  pedig a szobámba mentem lassan be nyitottam  erre Rebekka a kutya tálját  hozzám vágta.
*Rebekka szemszöge *
Megígérte  hogy eljön az ultrahang vizsgálatra  de neki  fontosabb a próba. Jó  megértem , hogy készülnék  az új albumra  meg  minden de egy órára  el jöhetett volna.Hallotam ahogy  nyílik a szoba  ajtó  és  láttam  Jungkook arcát  ekkor meg fogtam a kutya tálját  hozzá  vágtam.
- Rebekka  minden rendben?- kérdeztem  hiszen nem tudtam mi ez a dühkirohanás.
- Megígérted  , hogy el jösz a ultrahang vizsgálatokra de nem neked a próba  fontosabb mint  a terhes  barátnőd. - válaszoltam  vissza.
-Nézd tudod milyen a tánc tanárunk  nem enged el minket  ha csak be fejezzük   hidd el ,hogy nem felejtettem el .- válaszolta majd lassan a karjaimba vont  .
-Tudom  , hogy milyen a tánc tanárotok  csak rosszul esett ,hogy nem jöttél  el. Viszont látni akarod? - majd vissza öletem.
-Sajnálom.-egy puszit adott a fejemre. -Akarom látni.- válaszolta  .
Élő vettem a kis képet amin látszott  Jungkook pedig  úgy mosolygot mint a  tejbe tök. Tanulmányozni kezdte de nem jutott semmire.
-Ez  a szíve.- mutattam  rá a képre.
-Áh  oke. -mondta  nevetve -De várjunk  miért  van két szíve?-   kérdezte amin persze  csak kuncogtam. Rá ültem a derekára  és  egy csókot leheltem az ajkára  amiből egy eléggé szenvedélyes csók  lett mikor végre  el vált tőlem  megöletem.
- Ikreink...-adtam egy puszit az ajkaira- lesznek-majd egy újra adtam egy puszit az ajkaira.
-Ez  komoly remélem egy kislány és egy kisfiú lesz.
-Miből gondolod ?-kérdeztem .
-Mert    ha lenne egy fiam Jungmin lenne a neve.-mondta miközben én a fejem a mellkasára helyeztem.
- Cuki de még  sajnos nem  tudjuk a nemét. - adott egy puszit el aludt.
Ezzel lassan én is le hunytam a pilláim   .

Na  helló nyuszik   meg hoztam az  új részt ami most  picit  rövid lett  ezért ezer bocsi  .Hamarosan újra jövök  .Sziasztok. 🐰❤

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ