Hej!
Witam Was po dosyć długiej nieobecności. Właściwie sama nie wiem czym była ona spowodowana. Nie miałam weny, ochoty żeby coś napisać? Chyba właśnie o to chodzi.
Na szczęście wzięłam się w garść i zamierzam dokończyć to co zaczęłam, czyli jak na razie coś co zapowiedziałam bardzo dawno. Małe Q&A!
1. Ile rozdziałów będzie?
Szczerze to nie mam tego zaplanowanego, będę pisać dopóki nie stwierdzę, że powinien już nastąpić koniec opowiadania.
2. Czy zamierzasz skończyć książkę happy endem?
Nie powinnam o tym mówić, ale wydaje mi się że po części będzie to happy end ;)
3. Co ile wstawiasz rozdział?
Kiedy zaczynałam to opowiadanie, rozdziały pojawiały się nawet kilka razy dziennie, potem odstęp czasu pomiędzy wstawianiem rozdziałów zwiększył się i było to mniej więcej co dwa dni. Jak wiecie teraz odstęp był bardzo duuuży, ale mam nadzieję że nadal będę w stanie wstawiać rozdziały jak kiedyś, a wy nadal będziecie to czytać :)
4. Jak do głowy przychodzą ci tak świetne pomysły?
Ojeju sama nie wiem, ale to bardzo miłe że tak uważasz. Pisząc wczuwam się bardzo w dane postacie i w samo odpowiadanie, to daje mi wiele możliwości rozwinięcia różnych akcji. Wydaje mi się, że dzięki temu mam jakiekolwiek pomysły.
5. Czy powstanie druga część?
Cały czas byłam tej myśli, że powstanie (nawet stworzyłam ogólny zarys fabuły). Teraz jednak wydaje mi się, że powinnam zakończyć to na jednej części, bo o ile się zmotywuje to stworze nowe opowiadanie o innej tematyce, ale myślę że równie ciekawe. Rozważam również czy w obsadzie opowiadania znajdzie się Kristian ;)
6. Czy będzie w następnym rozdziale wyjaśniony wypadek?
W następnym rozdziale nie przewiduje tego.
7. (Pytanie bardzo oczywiste, które wiele osób zadało!) Kiedy kolejny?
Hmm... Mam już napisany także mogę wstawić, wystarczy że napiszecie czy chcecie ;)
8. Jakie jest Twoje hobby?
Uwielbiam czytać książki, serio. Kocham również oglądać filmy i seriale. Do hobby mogę zaliczyć także taniec i śpiew. Chociaż robię to coraz rzadziej, to jednak w moim serduszku zawsze znajdzie się na to miejsce.
9. Gdybyś chciała znaleźć się w jakimś ff o Krisie ( z Wattpada), które by to było?
Ostatnio praktycznie nic nie czytam na wattpadzie, ale jeżeli już mam wybierać to oczywiście, że będzie to "Our love is untouchable" zaksiazkowana16. Swoją drogą serdecznie polecam Wam to opowiadanie!
10. Oczekiwałaś na samym początku, gdy zaczęłaś pisać tą książkę, że osiągniesz tylu czytelników?
Szczerze powiedziawszy nie, ale miałam małą nadzieję, że chociaż kilka osób zainteresuje się tym co piszę. Pamiętam jak wstawiłam pierwszy rozdział i skomentowała mi go jedna osoba, strasznie się ucieszyłam, że spodobało jej się to co napisałam.
11. Gdybyś miała możliwość zamieniłabyś swoje ff aby stało się serialem?
Wydaje mi się, że tak. Zawsze chciałam stworzyć coś swojego. Książka jak i serial na pewno by mi to umożliwił. Sam fakt, że pisząc wyobrażam sobie wszystko w głowie jakby to miało wyglądać w rzeczywistości jest ważny do tworzenia serialu.
12. Skąd pomysł na książkę?
Przeglądając grupkę o Krisie na fb zobaczyłam jak ktoś zaprasza do czytania jego ff. Pomyślałam, że ja też właściwie mogłabym spróbować, jednak nigdy nie wstawiałam tam posta, że coś piszę.
13. Pisałaś wcześniej jakieś inne ff lub opowiadania ''do szafki" ?
Oczywiście, miałam kiedyś nawet jedno opublikowane, które o dziwo ktoś czytał. Teraz nie jest udostępnione i uwierzcie mi, że nie chcielibyście tego przeczytać. Oprócz tego mam zaczęte inne, którego jak na razie nie planuje udostępniać.
To już koniec!
Dziękuje bardzo wszystkim za zadane pytania. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś ciekawego lub czegoś co chcieliście wiedzieć. To na tyle, widzimy się w kolejnym rozdziale!
CZYTASZ
I'm with you || Kristian Kostov [zakończone]
FanfictionIstność siedemnastoletniej Chloe Evans była zawsze poukładana i spokojna. Grono znajomych, bliski przyjaciel. Wszystko zmienia się w wyniku pewnych wydarzeń. Zdesperowana pragnie rzucić dotychczasowe życie. Zmienia szkołę z nadzieją, że będzie mogła...