Jakiś czas temu zostałam nominowana przez @zaksiazkowana16, dlatego teraz odpowiem na pytania i dziękuje serdecznie za nominację ;3.
1. Jak poznałaś Kristiana?
Oglądałam eliminacje do finału Eurowizji, po jakimś czasie już byłam znudzona, więc wróciłam do pokoju. Nagle moja babcia mnie woła, że jakiś młody chłopak śpiewa. Ja szybciutko pędzę do pokoju i już w korytarzu słyszę ten głos i momentalnie się w nim zakochałam (głosie).
2. Pierwsza myśl o Kristianie?
To było jak już zobaczyłam go na ekranie ''Nie jest zły'' XDD.
3. Zalety i wady Krisa.
Przede wszystkim zaletą Kristianka jest jego niesamowity głos i to w jaki sposób wpływa na ludzi. Np. ja po obejrzeniu jego story na ig mam lepszy humor. Jak on to robi?
Jeżeli chodzi o wady to szczerze nie mam pojęcia. Nie lubię patrzeć na ludzkie wady. Każda z nich ma jakąś historię i niektóre kreują się przez pewne sytuacje. Zwyczajnie wolę dostrzegać w drugiej osobie dobro, a nie zło. Oczywiście z umiarem!4. Co byś zrobiła, gdybyś zobaczyła Kristiana?
To zależy od sytuacji, ale prawdopodobnie jaka by nie była, z emocji i tak bym podeszła do niego, spytała czy mogę zrobić zdjęcie, przytuliła itd.
5. W jakim mieście chciałabyś, by odbył się koncert Kristiana.
Kraków lub Lublin.
6. Ulubiona piosenka Kristiana?
Naprawdę kocham każdą, ale chyba dzięki tekstowi Beautiful mess polubiłam go jeszcze bardziej i stał się moim idolem.
7. Ulubione zdjęcie Kristiana.
Uwielbiam wszystkie, ale wybrałam jedno z nowszych.
8. Ulubiony mem z Krisem.
Wstawiam jakikolwiek, bo nie mam ulubionego ;v.
To na tyle. Jak to się zazwyczaj robi powinnam kogoś nominować. Niestety problem jest taki, że nie mam za bardzo kogo XD.
W takim razie nominuję każdego kto będzie chciał odpowiedzieć na pytania. Bez problemu możecie wspomnieć, że zostaliście nominowani przeze mnie ;p.Co do rozdziału, to postaram się jak najszybciej dodać, ale uwaga zbliżamy się do końca.
I chciałabym już dokończyć opowiadanie, a następnie wstawiać rozdziały.
CZYTASZ
I'm with you || Kristian Kostov [zakończone]
FanficIstność siedemnastoletniej Chloe Evans była zawsze poukładana i spokojna. Grono znajomych, bliski przyjaciel. Wszystko zmienia się w wyniku pewnych wydarzeń. Zdesperowana pragnie rzucić dotychczasowe życie. Zmienia szkołę z nadzieją, że będzie mogła...