Chapter 16 - Adore You

832 30 1
                                    

Дълго време стояхме така. Трябваше да се връщам в стаята си. Честно казано исках да ме изпишат и да се прибера. Помолих Хари да каже на някоя от сестрите, че се чувствам добре и че искам да си тръгвам. Така и направи той. Скоро влезе една сестра и ми каза да си оправям багажа, защото съм била свободна. Радвах се, че щях да се махна от това място. Най-накрая щях да се спася от онзи затвор. Взех багажа си и излязох пред вратата. Хари дойде до мен и ме прегърна отново. 

- Имам само теб вече, Ан. Ти си единственото нещо, което ми остана. - каза ми той през рамо. Аз се усмихнах леко на думите му, но усетих тъгата. Нормално бе да беше толкова депресиран. 

Хванах го за ръка и тръгнахме към вкъщи заедно с куфарът ми изпълнен с дрехи. Ходехме бавно като през цялото време го държах. Бавно завъртях ключа и влязохме. Хари остави куфарът ми в стаята и се просна на леглото. Измих ръцете си, пих чаша вода и започнах да се оглеждам. Не се бе променило. Нямаше и трошичка хляб по масата нито нищо друго. Очевидно Хари не беше ял или пил нищо. Не знам какво му ставаше. Събух обувките си и реших, че ще си лягам. Изкъпах се като оставих водата да ме гъделичка дълго време. Увих кърпа около тялото си. Облякох си бельо и пижама и се завих до Хари. Започнах да обмислям бъдещето.  Хари ме прегърна с ръката си. Беше само по блуза и боксерки и страхотните му мускули се виждаха. Носеше кръст на врата си. Целуна ме леко и нежно като се наведе. Аз му отвърнах. Почувствах топлината му. Кръстът му се доближи до мен. Целувката ни се задълбочи. Започнах да събличам тениската му бавно. Той направи същото с блузата ми. Целуваше ме по врата. Застана така, че той да е отгоре. Останах само по сутиен и бельо. Той също беше по боксерки. Сърцето ми се разтуптя, защото се сетих какво следваше. Той бавно събу бельото ми. Навлезе в мен . Изстенах името му. Започнах да крещя, защото исках още. Той така и направи...Най-накрая свършихме. Той задъхан легна до мен, а къдриците му се разливаха по леглото, заедно с косата ми. Обърна се към мен и ме целуна по челото.

- Беше страхотна, беб. - каза ми и след това заспа. 

LostWo Geschichten leben. Entdecke jetzt