David
Nikdy, snad nikdy neprobíhaly hodiny tak dlouho. A to jsem čekal až uběhnou pouze dvě hodiny.
Už zbývala poslední. Byl jsem tak natěšený až jsem nevydžel sedět v klidu. Musel jsem pořád třepat nohou abych dokázal sedět na židli a nezačal běhat a skákat po třídě.Konečně!! Uslyšel jsem ten zvuk, který byl pro mě vysvobozením. Rychle si sbalím věci do batohu a vytáhnu mobil.
9:24
Tadeáš: Už jsem to nemohl vydržet. 😆Dejvit: Musím se ti přiznat. Já taky ne.
Tadeáš: Nejdelší devě hodiny v životě.
Dejvit: Já si myslel, že se asi zblázním z toho čekání.
Tadeáš: Takže..
Dejvit: Takže..
Tadeáš: Co si budem psát?
Dejvit: Co se třeba o sobě něco dozvědět?
Tadeáš: Ok. Něco co bys chtěl vědět?
Dejvit: Jsi na kluky?
Sakra. Né né né né ne. Smaž to. Smazat. Sakra.
Sice jsem se ho na to chtěl zeptat ale né hned teď. Prostě jsem to odeslal aniž bych trochu přemýšlel.Dejvit: Promiň. Nemusíš odpovídat. Já to napsal dřív než jsem si to uvědomil. Promiň mi to.
Prosím. Odepiš. Ja tě nechtěl urazit.
Tadeáš: Ano jsem na kluky. Nevím proč bych se měl urážet. Ja se za to nestydím!!
Tadeáš: A ty asi taky, že jo. Protože máš skvělý gaydar. Já bych tě na gaye netipoval, podle těch videí.
Dejvit: Ani nevíš, jaký šutr mi právě spadl ze srdce, že jsi s tím v pohodě. No, můj gaydar není skvělý. Jen mě prostě zajímalo, jestli nejsi na kluky. A já jsem bisexál.
Tadeáš: Zajímalo tě jestli nejsem gay, protože bys se mnou chtěl chodit?😉
Dejvit: Možná tak trochu.
Zvednu oči od mobilu abych se podíval, jestli není někdo poblíž aby mě neviděl jak se červenám. A hned oči zase zpátky.
Tadeáš: Óóó to je sladký můj milý stalkře. 😚
Dejvit: Já ti dám stalkera. Ten den co jsem ti napsal jsem tě poprvé ividěl. Takže jsem tě nestalkoval.
Tadeáš: Jistě 😘
Tadeáš: Budeme pokračovat v otázkách?
Dejvit: Jop. Jseš na řadě.
Tadeáš: Kam chodíš na školu?
Dejvit: Na gympl v Kroměříži, do kvinty, což je 5. ročník osmiletého gymplu.
Tadeáš: Zajímavý.
Dejvit: No to teda. Ví o tom, že jsi na kluky rodiče? Nebo někdo jiný?
Tadeáš: Rodiče o tom neví. Ani spolužáci. Jediný kdo to ví, je moje sestřenice Gabča.
Dejvit: Zajímavý.
Nevěděl jsem co napsat. Jak zareagovat.
Tadeáš: A co tvoji rodiče? Kamarádi?
Dejvit: Rodiče to ví. A spolužáky neřeším. Ale moje dvě kámošky to vědí.
Tadeáš: Zajímavý
Dejvit: A co škola? Ty chodíš do devítky, žé? Kam půjdeš na střední. A co známky ve škole?
Tadeáš: Trochu víc otázek😧 Ano chodím do devítky. Asi na gastronomii. Nejsem vůbec chytrý. A vypadá to, že propadnu z matiky. Nemám rád školu a učení vůbec.
Dejvit: Ale jdi ty.
Tadeáš: Zvonilo, takže poslední otázka.
Podívám se kolik je hodin a fakt zvonilo. Ani jsem to nezaznamenal.
Tadeáš: Jakou barvu má tvé oblecení, co máš dnes na sobě?
Divná otázka ale ok.
Dejvit: Černé jeany, černé ponožky a červené triko.
Tadeáš: Asi mi neuvěříš ale já mám taky červený triko.
Ha ha ha.
Dejvit: Máš pravdu. Nevěřím ti.
Tadeáš: Tvůj snapchat.
Dejvit: Nedám ti můj snapchat.
Tadeáš: Tak chceš abych ti dokázal, že nelžu!?!
Asi jsem ho tak trochu našval. Ups.
Dejvit: dejvitbjac
Tadeáš: No vidíš, že to jde.
Zachvíli se mi na snapchatu zobrazilo oznámení, že si mě přidal tadakapusta1 do přátel.
A zachvíli mi přišla od něj fotka.
V červeným triku.
Kruci.Tadeáš: Kdo tu nelhal?
Dejvit: Nikdo.
Tadeáš: Tak moment. Já jsem nelhal. Jak já mám vědět, že jsi nelhal ty? Fotku!!
Dejvit: Máš to mít.
A poslal jsem mu fotku s červeným tičkem.Dejvit: Už zvonilo a já nechci mít zabavený mobil. Takže pak napíšu po škole. Pá
Tadeáš: Né, ještě né. Piš si se mnou. Když si dáš pozor, tak na tebe učitelka nepřijde.
Dejvit: Nechci problémy. A ty taky ne. Napíšu ti po škole až budu doma. Pá
Tadeáš: Dobře no. Ale jsem uražený. Pa
Vypnul jsem mobil a snažil jsem se svou pozornost věnovat učivu, které zrovna probíráme. Opravdu jsem se snažil nemyslet na kluka, který si nakonec vkradl do mé hlavy a rozbourával mou koncentraci. Nedokázal jsem se soustředit.
Všechnu pozornost si získal on.(Na obrázku jsou ty jejich trička. Líbí?)
ČTEŠ
Happy ending CZ
FanfictionHvězdy internetu a jejich soukromý život odhalen na veřejnosti. Fanfikce. Postavy vystupující v příběhu existují ale děj je pozměněn mou fantazií. David- 15. letý kluk, introvert, bisexuál. Natáčí na youtube a musical.ly pod jménem Dejvit. Chodí do...