David
,, Mě?'' zeptal jsem se s nechápavě.
,, Tebe.'' zopakoval Tadeáš a na tváři se mu objevil úšklebek.
Došlo mi, že by mi rád opět udělal dobře. Ale příjde mi to nefér. Nemůže mi dělat stále dobře a já mu to nikterak neoplatit.Dal jsem mu své ruce zezadu na krk a políbil jsem ho. On mi polibek opětoval. Otočil jsem nás a posunul dozadu tak, že Táďa byl zády opřený o dveře pokoje. Líbali jsme se dravě jakoby by ten polibek bylo to jediné, co nás drželo při životě.
,, Teď jsem na řadě já.'' řekl jsem když nám došel kyslík a museli jsme se od sebe odtrhnout.
Sjel jsem rukama z jeho krku přes paže až k jeho boků. Pokrčil jsem se v kolenách a kleknul jsem si před něj, ruce držíc stále na jeho bocích. Díval jsem se mu celou dobu do očí, kde jsem viděl jak je plný očekávání. Nečekal totiž, popravdě ani já ne, že toho budu schopný.
Prstama jsem se dostal za lem jeho tepláků, které jsem sundal bez problémů, jelikož byl vyhublý jak párátko. Trenýrky hned následovaly tepláky směrem dolů.
Vyskytl se mi pohled na jeho penis. Určitě ho měl většího než já. Nejsem si jistý, jestli se mi podaří vzít si ho do pusy celého. Nejsem si vůbec jistý, jestli budu vůbec schopný mu udělat alespoň z poloviny tak dobře jako mi udělal on.To zrovna vzdej. Ty nic nedokážeš. A tohle? Tohle už vůbec ne. Vždyť jsi v puse žádnýho ptáka nikdy neměl!!
Ach tak ty ještě žiješ, ty mé nízké sebevědomí. A já si už naivně myslel, že jsi mě opustilo. Jaká to škoda.
Nejistě jsem se rty dotknul jeho špicky. Ten zvuk co ze sebe vydal mě přesvědčil, že jsem na dobré cestě a rozhodně nemám přestat.
Pravou rukou jsem se ho letmo dotknul ale jen opravdu z lehka, abych ho dostal do úzkých. Pohyb jsem ještě několikrát zopakoval.Jeho hrudník bil jak zběsilý, když jsem ho tak dráždil. ,,Uggh.'' vydal ze sebe ztěží ,,No ták, netrap mě tolik.'' zašeptal v úplné agónii.
Uchopil jsem tedy jeho penis, tentokrát pořádně a několikrát jsem rukou pohnul dolů. To už se z jeho úst draly první steny.
Teď jsem si všimnul, jak se jeho ruce třásly kvůli tomu, jak moc je zatínal. Nejspíš se opravdu držel z posledních sil. Rozhodl jsem se ho tedy dále netrápit.Otevřel jsem pusu a vzal si ho co nejvíce jsem dokázal. Opět jsem vyjel nahoru. A zase dolů. Nebylo na tom nic složitého. Nahoru a dolů. A Tadeáš vzdychal, ikdyž bylo vidět, že se snaží se krotit.
Ale nedokázal jsem ho pojmout celého. Pokaždé když jsem sjel dolů, pokusil jsem se ho pojmout víc než naposled. Takhle jsem postupoval nějakou chvíli ale zanedlouho jsem ho nedokázal pojmout víc. Můj dávící reflex mi to nedovolil. Když jsem se pokusil vzít si víc, začal jsem se dusit a musel jsem vyjet nahoru.Znovu jsem zkusil vzít víc ale opět jsem se zadusil. Tentokrát ale víc a musel jsem si ho úplně vyndat z pusy. Začal jsem kašlat.
Podíval jsem se na Tadeáše. Měl otevřenou pusu a byl zadýchaný jakoby právě doběhl maraton.Jeho ruce mě chytily za hlavu a prlřitáhli mě zpět k jeho penisu, toužícího po orgasmu.
Držel mě za hlavu a určoval si vlastní tempo. Tlačil mě níž a níž a nedovoloval mi se vracet moc nahoru. Zrychlil tempo ještě víc a opět se mi začínal ozývat dávící reflex. Byl až moc hluboko v mém krku a já jsem ještě neměl svůj reflex pod kontroulou.
Stisknul mou hlavu o něco pevněji a nedovolil mi se vrátit zpátky nahoru. Mou pusu zaplnila bílá tekutina na kterou jsem celou dobu čekal. Zasloužená odměna, kterou jsem všuchnu spolknul.
Zkontroloval jsem ho a na jeho tváři byl úsměv. ,,Překvapil jsi mě.'' řekl až se jeho dech trochu uklidnil.
,, Doufám, že aspoň trochu mile.'' odpověděl jsem nejistě, protože jsem věděl, že jsem nebyl tak dobrý jako on.
,, Víc než to.'' usmál a nabídnul mi ruky abych se mohl postavit.
Postavil jsem se o on mě políbil.
,, Dojdeš teda pro něco sladkého? Dal bych si milku, jestli by byla.'' řekl mi sladce.Docela mě překvapilo, že teď chtěl něco sladkýho. ,,Jistě.'' odpověděl jsem mile a vydal se pro sladkosti.
Je těžké s ním být v jedné místnosti. Nejen to ale i dýchat stejný vzduch jako on mě dohání k šílenství.
(Omlova za chyby. Jak se vám to zdá?)
ČTEŠ
Happy ending CZ
FanfictionHvězdy internetu a jejich soukromý život odhalen na veřejnosti. Fanfikce. Postavy vystupující v příběhu existují ale děj je pozměněn mou fantazií. David- 15. letý kluk, introvert, bisexuál. Natáčí na youtube a musical.ly pod jménem Dejvit. Chodí do...