David
Šli jsme domů a povídali si. Šli jsme ulicemi Kroměříže a drželi jsme se za ruce. Bylo mi jedno, jak se na nás někteří dívali. Nikdy bych nedopustil, aby názory ostatních lidí měli ovlivnit to, jestli budu držet za ruku osobu kterou miluji. Nikdy. Ať už by ty pohledy byly jakkoli nechutnější, vždy budu tu osobu držet za ruku a ukazovat, že to nijak neovlivní mou orientaci. Nikdy.
Dorazili jsme domů.
,, Je někdo doma?'' zeptal se Táďa potichu, kdyby někdo doma byl, zatímco jsme se vyzouvali.
,, Ne není. Mamka dojde asi v pět, což je asi za tři hodiny. A brácha tento víkend nedojede.'' odpověděl jsem mu vedl jsem ho prvně do kuchyně.
,, Tadáá. Kuchyň. Chceš něco na pití?'' zakroutil hlavou na znamení, že nechce ,, A na jídlo?'' taky nechce. Jenom jsem zakrotil hlavou ,, Anorektiku.''.
,, Nejsem anorektik. Vždyť furt žeru. A navíc ty máš co říkat.'' a chytl mě rukama kolem boků. Přitáhl si mě zády k sobě a začal mě líbat na krku. Bylo to příjemné. Dal jsem hlavu na druhou stranu aby měl k mému krku lepší přístup. Jeho ruce se posouvaly pomalu z mých boků níž, až je měl úplně narovnané a na mých stehnech.
Nemůžu uvěřit, že je tak odvážný. Já bych nikdy nedokázal být tak sebejistý jako on.
Začal prsty vytvářet kruhy, zatímco jeho rty byly přisaté na mém krku.
V tom mi to došlo. Snaží se mi udělt cucáka! Rychle jsem se od něj odtrhl.Na jeho tváři byl úsměv.
,, Ty jeden hajzlíku, chtěl jsi mi udělat cucáka.'' jenom zvedl ruce v obranném gestu a stále se usmíval.
,, Ale líbilo se ti to,'' začal se ke mě přibližovat až byl opět u mně ,, to nepopřeš.'' a věnoval pohled mé bouli v kalhotech.
,, Tak mladý a tak zkažený'' povzdechl jsem si ,, ale spát s tebou nebudu.''
,, To bych ti radil. Je mi 14. Můžu říct, že jsi mě znásilnil.'' řekl sladce, vůbec né výhružně.
Chytl jsem ho rukama kolem boků a přitáhl jsem si ho ještě blíž. Naše rozkroky se navzájem dotýkaly. Naše břicha, prsa a ruce se dotýkaly. ,, To by jsi neudělal.'' pošeptal jsem mu tiše do ucha. Bylo cítit ja se zachvěl a těžce polkl. Bylo fajn aby si zkusil taky on, co stejné dělá on se mnou.
Být úplně v koncích. Ztracený pod náporem toho druhého.Trochu jsem se od něj odtáhl a zkontroloval jeho rozkrok. Byl na tom stejně. Vítězně jsem se usmál.
Tadeáš ode mě odstoupil. Asi ho mé chování překvapilo.
,, Půjdem do pokoje. Pojď.'' rozešel jsem se směr pokoj a Táďa mě následoval.
Vešel jsem do pokoje. Dal jsem si batoh ke stolu a zkontroloval Táďu. Opatrně vešel a prohlížel si pokoj.
,, Páni. Pěkný to tu máš. A žádný nepořádek. Tak to si zvykni. Já jsem totiž bordelář první třídy.'' a zasmál se. Já taky.
,, Udělej si pohodlí. Jako doma.'' řekl jsem mu. On se posadil na postel.
,, Nemám věci na převlečení. Nechtělo se mi to tahat s sebou.''.
,, Nevadí. Já ti něco půjčím.'' přešel.jsem ke skříni a zní vytahl tmavě modré tepláky. ,, Může být?'' přikývl. Zrovna si podám i sobě. ,, Pojď. Ukážu ti kde je koupelna a zrovna se tam můžeš i převléct.'' navrhl jsem mu.
,, Dobře.'' pokrčil rameny.
Zavedl jsem ho tedy do koupelny.
Vešel do vnitř. A zamknul se.Ja jsem šel do pokoje, kde jsem se převlekl. Seděl jsem na židli a přemýšlel, jestli je to všechno jenom sen. Není totiž možný abych mohl být tolik šťastný, jako jsem teď. Jaké by to asi bylo, kdybych se sním nejel líbal ale i něco víc.
Zachvíli přišel i Táďa. Sedl si na postel, kde položil i svoje jeany.,, Mám takový malý problém.'' vstal a vydal se za mnou. ,, Jsem z tebe nadržený.'' kleknul si přede mě. ,, A ty taky. Můžu ti pomoct?'' zeptal se nevinně.
Než jsem ho stihl zastavit, už mi rukama začal dráždit můj penis přes látku jeanů. Mé slova se zadrhly v puse a jenom jsem se držel abych nezačal sténat.
Jeho ruce rozelnuly zip. Naklonil se dal mému penisu pusu i přes látku trenek. To už jsem nedokázal jenom tak sedět a nic nedělat. Sesunul jsem si jeany ke kotníkům i s trenýrkama. Bylo vidět, že to Táďu trochu překvapilo ale rychle se dostal zpět. Jeho ruce dopadly na má kolena. Jel s nimi pomalu výš a výš. Po mých stehnech, kde mě začal lechtat a masírovat. Zatím co se jeho pusu přiblížila k mému penisu. Jeho jazyk se dotknul mé špičky. Vzdychnul jsem. On se zasmál, takže teplý vzduch z jeho úst vypustil na můj penis.Myslel jsem, že se udělám už teď.,, No ták.'' řekl jsem nepříčetně. Tprápil mě a já jsem potřeboval aby mi už vykouřil.
Táďa nic neřekl a jenom si vzal celou mou délku do pusy. Zavzdychal jsem. To teplo. Ten jazyk.,, Pane bože.'' vyhrkl jsem ze sebe.
Táďa vyjel pusou na horu a zkontroloval mě. Kývl jsem.
On už nečekal a začal. Vzdychal jsem. Snažil jsem se krotit, aby nás neslyšeli sousedi nad námi nebo podnámi. Ale moc mi to nešlo. Byl úžasný. Občas přidal zoubky, občas jazyk. Ale jen občas. Nevěděl jsem kdy, takže když najednou použil zoubky, myslel jsem, že už dál nevydržím.Už jsem se blížil. Byl jsem strašně blízko. Kdo by taky nebyl, když mi kouřil Tadeáš. Chytl jsem ho za vlasy a začal jsem si určovat vlastní tempo. Už jsem byl opravdu blízko.
Nechtěl jsem se mu udělat do pusy, tak jsem ho v poslední chvíli nenechal jet zpět dolů. Nechápavě se na mě podíval. A já si chytl penis do ruky a udělal jsem se. On se usmál a posunul se dozadu.
Já jsem si podal kapesníky a utřel jsem se to všechno. Oblékl jsem se a kapesník jsem vyhodil.,, Děkuju. Nechápu jak jsi mohl být tak úžasný.'' jenom pokrčil rameny.
Já jsem si sednul za ním na zem. Začal jsem mu rozepínat zip. Musím mu to přece oplatit. Ikdyž vím, že nebudu tak dobrý jako on.
On mě ale zastavil. Podíval jsem se na něj nechápavě. On jenom zakroutil hlavou a usmál se.,, To je dobrý. Nepotřebuju.'' a políbil mě.
To co se zrovna stalo. Nechápu to. Překvapilo mě to. Jasně, věděl jsem, že vztahy jsou o něčem mnohem víc, než o držení za ručičky. Ale. Je to tak nové a křehké.
Možná je mu teprve 14 ale je na svůj věk je tak vyzrálý. Dokáže mě tak ovládat a mást. V jeho přítomnosti si nejsem jistý ani gravitací.
(Omluva za chyby. 1000+slov. Spokojeni? )
ČTEŠ
Happy ending CZ
FanfictionHvězdy internetu a jejich soukromý život odhalen na veřejnosti. Fanfikce. Postavy vystupující v příběhu existují ale děj je pozměněn mou fantazií. David- 15. letý kluk, introvert, bisexuál. Natáčí na youtube a musical.ly pod jménem Dejvit. Chodí do...