Episode 15

42 1 0
                                    

💕ANGELS💕

Qai 🔪
Girls.. What we want to do now??

JPO jom

Lily🔫
Jom

Flora🌸
Kul 10 ..Sharp jumpa kat Golden Height dulu.. Okeyy.. 👌👌

👌👌

Lily🔫
👌

Qai🔪
👌

End Convesation

"Woiii... "Jerit Qaisara kepada rakan rakannya sambil melangkah ke tempat makan yang di mana ditempatkan Iana,Lily dan Flora.

"Mana salam kau?? "Sergah Lily kepada Qaisara. Terkejut Qaisara dibuatnya. Nasib tak ada penyakit sakit jantung, kalau tak. Dah arwah budak ni.

"Assalamualaikum.. "Kata Qaisara.. Sopan sekali.Sentap pun pasal.. Terpaksalah.

"Waalaikumsalam "jawab yang lain...

"Baru betul...Ni tak main sergah je..Aku kasi kaki karang.."kata Flora..Tak padan muka cantik..Tapi ayat berbisa macam apa..Sabar

"Sorry..Sorry..Mianhae"kata Qaisara kepada Angels. Sempat dia tersengih sengih.

"Dah takyah buat drama melayu pula kat sini pulak eh."kata Iana sambil buat muka bosan campur cari gaduh.

"Celah mana pula drama melayu ni?"kata Qai sambil terangkat-angkat kening dibuatnya.

"Haih..Korang nikan asal jumpa mesti gaduh.Tak habis habis lagi gaduh ke?Dah .Nak order ape?Aku tolong belikan.Nak tak?Cepatlah aku tengah rajin ni."kata Lily.Memang susah nak tengok perempuan ini rajin.Malas memanjang.Tapi bab kerja memang tip top habis.Huhuhuhu.Dengar dek Lily ,mahu kembang dengan marah dihamburnya dekat Auther kita tu.

"Chicken Slice,satu"balas Flora dengan senyum di bibirnya.

"Meatball Marinara"jawab Iana.

"Tuna please"kata Qai.

"Okeyy.Air sila beli sendiri ye"balas Lily.

"Qai..kau jaga meja tau aku nak gi beli air dekat Subwey tau..Nak harapkan Lily.Dah pergi dah budak tu.Flora dah gi ladies dah.Kau nak oder ape?"Tanya Iana.

"Macam biasa.Pepsi."balas Qai.

"Baik,Miss Qaisara Qirana"kata Iana.

Di Subwey

"Hai.Miss Iana Aeka right?"kata lelaki yang datang celah mana ntah.

"Oh.Hai.Yes,I am Iana Aeka."kata Iana

"Remember me?"kata lelaki itu.

"Of course.Mister Daniel Hazim kan,am I right?"balas Iana.Siapa tak kenal dengar lelaki idaman semua perempuan sekolah IS.

"Yes.Buat apa kat sini?"tanya Hazim.Saja dia tanya.Nak kasi panjang conversation ni.Hari ni last day dia jumpa dengan Iana.

"Rasenya saya kat sini buat ape?"tanya Iana.

"Shopping.Beli makanan"kata Hazim dengan muka tak bersalah.

"So.Kenapa tanya lagi?"kata Iana.

"Hehehehehehe.Sa...."

"Wait.Dik bagi akak air Pepsi 2 .Nah.Terima kasih"kata Iana sambil menghulurkan kertas duit bernilai RM50 kepada adik penjaga kaunter itu.

"Okeylah I got to go now.bye."kata Iana.Dia perlu tamatkan coversation ini sebab dia tak nak ingat apa apa tentang Daniel Hazim ni.Nanti takut dia akan merana tak tentu pasal.Belum sempat dia nak jalan,ada satu tangan menghalang dia pergi,siapa lagi kalau bukan Hazim.

"Sebelum tu,I just want to say that i will miss you.And I hope we will meet one day."kata Hazim.Kata kata Hazim menjadikan Iana terkedu .Dia sudah habis kata kata.Diam seribu bahasa jawapan bagi kata kata Hazim.

"Okey ,you can go now.Nice to meet you,Miss Iana Aeka ."Kata Hazim.

"Me too"terus dia melangkah pergi dari Hazim.

"Weii."suara itu mengejut Iana khayalannya tadi.

"Ape?"kata Iana.

"Kau ni kenapa? dah jom gerak.Kitorang tengok pun naik hairan.Kau okey tak?"tanya Flora.Ya.Sekarang kitorang nak bergerak ke Lotto school..

"Tak ada ape apa.Aku okey.Jomlah gerak."kata Iana.Zim.I will never forget you.

TO BE CONTINUE

Our Moment:Full Of Episode✔Where stories live. Discover now