Samira word gevangen

117 4 0
                                    

Dit deel is herschreven❤️❤️

Ze gingen vertrekken naar het kasteel en ze waren aangekomen. Het is hier wel eng zei Joost en keek bang om hem heen. Joostje je moet niet bang zijn ik bescherm je wel zei thomas. dank je zei Joost.
Kom we gaan naar binnen zei Maurits en ze liepen naar binnen met hun wapens in hun hand. Thomas ik zie hier niks zeiden Lisa en Emma. Thomas kijk uit zei Joost en duwde Thomas op de grond. Thomas is alles oké zei Joost wat is er gebeurd zei Thomas en keek verward. opeens hoorde Joost een lach en keek om hem heen. Wie is daar zei Joost. ik ben het falco zei Falco. WAT OMG dat kan niet  je bent dood wij hebben je verslagen jij vuile verader riep Joost. toen kwam er iemand aanlopen het was balthazar de hulpje van Falco en Olaf. wie ben je zei Lisa. ik ben balthazar de hulpje van falco en ik ga jullie alle vier in de cel gooien zei Balthazar en doet hun in een cel behalve joost niet. Zo Joost nu heb ik u voor jouw alleen zei Balthazar. wat wil je van me zei Joost. ik wil Thomas in de plaats van jou zei Balthazar. Nee je krijgt mijn broer nooit wie aan hem komt komt aan mij zei Joost. opeens zagen ze samira vastgebonden op een stoel. samira gaat het zei Thomas. ja Thomas alles gaat goed zei samira. wat wil je van haar zei Thomas. ik wil haar als mijn vrouw zei falco die aankwam lopen. Nooit je krijgt haar nooit ze is van mij en van niemand anders zei Thomas boos. toen kwam halina naar binnen ze had een spreuk naar baltar en  falco gedaan en ze waren op de grond toen bevrijden Joost de andere en Thomas bevrijde Samira. Is alles oké zei Thomas. ja alles is oké zei samira. Thomas wat gaan we nu met falco en baltar doen zei Joost. We gaan ze meepakken en vastbinden dat ze nooit meer kunnen loskomen zei Thomas. Kom we gaan terug naar raveleijn zei Maurits en ze pakken Falco en Balthzar mee en gingen terug naar Raveleijn.

Dit deel is ook klaar💙💙💛💛

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu