Hejka. Witam Serdecznie.
Przedstawiam wam listę postaci, które występują w tej książce i ich krótkie opisy:Ayla Michaelis - piętnastoletnia demoniczna księżniczka, włosy fioletowo-czarne do połowy ud, po lewej stronie warkoczyk oraz fioletowe oczy.
Mając osiem lat na wspólnych urodzinach z bratem (ten sam dzień i miesiąc ur. dop. aut.) piątka demonów ją porwała i torturowała dla mocy czarnej i białej róży. Raum wyczuwając, co się dzieje z siostrą, pomógł jej, ale musiał zablokować jej moce, umieszczając w jej prawym oku znak pentagramu. Jej broń to sztylet, który staje się demoniczną kosą zniszczenia, a hobby to malowanie pięknych obrazów.
Demoniczne zwierze należące do dziewczyny to kruk o imieniu Roses.
Jest to osoba wesoła, uparta, wrażliwa na punkcie krzywdy innych.
Ciel Phantomhive - piętnastoletni hrabia, głowa rodu Phantomhive oraz pies królowej Wiktorii. Zawarł pakt z demonem, by zemścić się na tych, którzy zabili mu rodzinę. Zaręczony z Elizabeth, jednak z nią zrywa, gdy poznaje główną bohaterkę i zakochuje się w niej z wzajemnością. Dowiaduje się także, że jego kamerdyner jest bratem dziewczyny.
Sebastian Michaelis (Raum) - książę ciemności, kamerdyner hrabiego Phantomhive oraz starszy brat księżniczki Ayli. W moim opowiadaniu wygląda na dwadzieścia siedem ludzkich lat, bo wciąż nie wiadomo ile tak naprawdę ma demonicznych lat. Jego demoniczne zwierzę to kot o imieniu Nekomata. Przed szesnastymi urodzinami był pod kontrolą pewnego demona, który pragnie mocy jego siostry, przez co od chwili jej narodzin niemiło ją traktował, czego później bardzo żałował, gdy jego siostra była prawie martwa nie pozwoli, by coś jej się stało i dużo ze sobą rozmawiają.
Adrian Crevan "Undertaker" - właściciel zakładu pogrzebowego, mroczny żniwiarz, strażnik księgi wspomnień księżniczki i wujek w jednym. Kiedyś miał demoniczną ukochaną królewnę - Celestie, jednak zginęła z rąk demona Setha. Jego kosa śmierci jest jedyna w swoim rodzaju, ponieważ należała wcześniej do poprzedniego anioła śmierci. Zarówno kosa należąca do niego jak i kosa bohaterki są bliźniacze.
W pozostałych rolach :
Lilith i Lucyfer - rodzice Sebastiana i Ayli, rodzina królewska
Selina - przyjaciółka Ayli i siostra Claude' a Faustusa
Hannah
Luna - guwernantka księżniczki
Nina - dawna opiekunka księcia
Elizabeth - była narzeczona
Gabriel - archanioł chrzestny księżniczkiLilien Crevan - Przyrodnia siostra Undertakera. Bogini śmierci
Wrogowie:
Seth i Yasmine - demoniczne wężowe rodzeństwo i kochankowie
Grell Sutclif - Opętany chęcią posiadania władzy. Jednak po swej śmierci i wylądowaniu w czyśćcu się zmieni.
To są małe opisy postaci.
CZYTASZ
Anioł śmierci-moja historia
FantasyWydawać się mogło, że będę zwyczajną, demoniczną księżniczką. Jednakże... Bardzo się myliłam. Mam pewną moc, na którą poluje większość demonów, aniołów i mrocznych żniwiarzy. Jednak nie mogę uciec przed swoim przeznaczeniem. Jestem Ayla Michaelis i...