Emily's synsvinkel
Jeg er lige kommet hjem fra skole, gode kedelige skole....
i dag kommer Magnus, Jakob og Cecilie hjem og jeg glæder mig helt vildt meget. Min mor siger hun har noget vigtigt at fortælle os, jeg er mega spændt på hvad det er, mon vi skal ud at rejse eller noget der er endnu vildere.Jeg har været hjemme i nogle timer nu og min mor kom hjem for kort tid siden. Lige nu sidder jeg bare i stuen og kigger mobil, da det ligepludselig ringer på. Jeg springer op fra sofaen og løber ud og åbner døren, men kun fordi jeg ved det er Magnus, Jakob og Cecilie.
Emily: Hey mine bedste søskende
Magnus: Hey lillesøs
Jakob: Hvordan går det?
Emily: Fint jeg har prøvet hele dagen at få mor til at fortælle mig hvad det er hun vil fortælle. Men det er umuligt.
Cecilie: Haha, du giver bare ikke op var?
Emily: Nej selvfølgelig ikke, det er kun tabere der giver op.
Magnus: Men du har jo ikke fået det at vide så det gør dig vel til lidt af en taber?
Emily: Nej fordi der er en kæmpe forskel, jeg gav ikke op jeg tabte bare kampen.
Jakob: Jaja, tro du bare på det.
Jeg giver ham et dræberblik og vi går ind i stuen, mor skynder sig hen og krammer dem, og siger "jeg har savnet jer."
Mor får sagt hej til dem og ber os om at sætte os ned. Jeg er mega spændt på hvad hun skal fortælle os, jeg håber det er noget godt. Men hendes ansigt bliver alvorligt, så jeg er bange for det ikke er noget godt.Mor: Jeg har fået en mand
Emily: Ej hvor godt mor, tilykke.
Cecilie: Ja tilykke mor
Jakob: Tilykke
Magnus: Tillykke, men hvorfor så seriøs?
Mor; Han bor i Norge
Emily: Vent, betyder det at vi skal flytte? TIL NORGE!!??
Mor: Ja, desværre
Magnus: Skal vi alle sammen flytte til Norge.
Mor; I bestemmer selv om i vil med, Cecilie Jakob og Magnus i har jo jeres egen lejlighed, og Emily, du kan flytte over til din far, hvis du ikke gider med.
Cecilie: Ik, for noget mor, jeg elsker dig, men jeg tror altså at jeg bliver i Danmark.
Det er mit hjem og jeg har alle mine venner her og er i gang med uddannelse.Mor: Det er helt fint Cecilie, i bestemmer jo selv.
Magnus: Jeg tror også jeg bliver mor, undskyld.
Mor: Du skal ikke sige undskyld, min skat.
Jakob: Jeg vælger altså også at blive.
Min mor krammer dem alle sammen og smiler til dem, men man kan godt se at det er et trist smil.
Mor: Hvad med dig Emily
Emily: Jeg ved det ikke, jeg vil rigtig gerne med dig, men jeg har jo også mit liv her og min far.
Mor: Jeg forstår dig godt, og du siger bare til når du har besluttet dig.
Jeg smiler og hun kommer hen og krammer mig.
Cecilie: Nå nu til den sjove part!
Hvad hedder han, er han lækker?Mor: Haha, han hedder Kjell-Erik og han er sådan middel lækker, synes jeg ihvertfald, men jeres alder synes nok noget andet. Hehe.
______________________
Jay, første rigtige kapitel;)
YOU ARE READING
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanfictionEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...