Vi krammer og han kysser mig på panden og så går vi ind til de andre igen og hygger resten af aften.
Emily's synsvinkel
I dag er det torsdag, der er en dag til at jeg skal giftes. I dag skal jeg med drengene ud og købe det tøj de skal have på til mit bryllup og med drenge mener jeg bare Marcus og Martinus.Emily: Godmorgen alle sammen
De sidder alle og spiser morgenmad og siger godmorgen igen.
Emily: Er i klar til at komme med mig ud og shoppe? Vent hvor er Martinus?
Camilla: Han ligger oppe på sit værelse, han har fået det dårligt. Så det bliver bare dig og Marcus der skal ud og shoppe. Marcus bruger også cirka samme størrelse, så i køber bare noget til Martinus.
Emily: Okay.
***
Mig og Marcus er lige kommet ind til byen.
Emily: Marcus jeg er altså ked af hvis det er mig der har ødelagt dit liv.
Jeg skal nok hjælpe dig med at finde en kæreste, så du kan blive lykkelig igen.Marcus: Emily, hvornår forstår du det. Du kan ikke hjælpe mig, jeg har fundet min kærlighed, hun vil bare ikke have mig, så jeg må jo bare leve med det.
Emily: Hvorfor er du så sikker på at jeg er din kærlighed.
Marcus: Emily jeg har været forelsket i dig i 11 år og kun et af dem har jeg kunne se sig hver dag. De sidste 10 år har jeg ikke haft kontakt til dig eller set dig en eneste gang.
Emily: Men...
Marcus: Emily du kan ikke gøre noget ved det, tro mig jeg har prøvet.
***
Martinus: Fik i købt noget tøj til mig?
Marcus: Ja, her
Martinus: Hey, hvorfor så sur.
Emily: Ik tag dig af ham Martinus.
Martinus: Men hvorfor er han sur
Emily: Det er min skyld, han skal bare lige være lidt for sig selv, så bliver han god igen.
Martinus: Okay så
***
Magnus: Hej skat
Emily: Hejsa var det godt med den sidste arbejdsdag inden du bliver en gift mand.
Magnus: Skøn, men jeg glæder mig nu endnu mere til at være gift.
Marcus' synsvinkel
Emily hidsede mig virkelig op da vi var ude og gå. Men jeg slapper lidt mere af nu.
Jeg er på vej ned og få noget at drikke, men jeg stopper op i døren fordi Emily og Magnus står og snakkerMagnus: Hej skat
Emily: Hejsa var det godt med den sidste arbejdsdag inden du bliver en gift mand.
Magnus: Skøn, men jeg glæder mig mu endnu mere til at være gift.
De elsker virkelig hinanden, jeg er bare glad for at nu hvor jeg ikke var nok for hende, så kan hun få en anden der er.
Jeg går tilbage på mit værelse jeg er ikke så tørstig længere.
Jeg lægger mig i min seng og nogle tårer løber ud af øjnene.
Jeg skulle aldrig være taget med. Jeg rejser igen imorgen, jeg kan ikke holde ud at se at en anden mand få hendes hjerte.
Jeg pakker alle mine ting. Og går ind og køber en flybillet, men man kan kun få en til efter de har været i kirken. Så må jeg vel bare blive her imens.
___________________
Dette er en af de sidste afsnit, der er ca 2-3 afsnit mere.Kender i det der når i ser en serie, så venter man altid på slutningen, men så når man kommer til slutningen bliver man bare trist fordi den er slut.
Sådan har jeg det når jeg skriver en historie. Jeg glæder mig altid til at blive færdig med en historie, men så når jeg er færdig ved jeg ikke hvad jeg skal lave.
Er der nogen der kan relatere?😂😜
KAMU SEDANG MEMBACA
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
Fiksi PenggemarEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...