Ligepludselig banker det på døren, så jeg går jo selvfølgelig ud og åbner døren, så godt som jeg jo er opdraget.
Emily's synsvinkel
jeg åbner døren og der står nok 7 piger med m'er i hovedet.En mm'er: Hej er det her Marcus & Martinus bor?
Emily: øhh..
Inden jeg overhovedet når at svare er Marcus kommet hen og hevet mig væk fra døren og Martinus smækker døren i.
Marcus: Du må ikke lukke fans ind!!
Emily: Undskyld
Martinus: Du behøver ikke at sige undskyld, det er ikke din skyld, du vidste det ikke.
Marcus: Nej, men hvordan har de allerede fundet os?
Martinus: Jeg ved det virkelig ikke!
Vi går tilbage ud i køkkenet og drengene laver deres pandekager færdige.
Først smager jeg på Marcus' pandekager, de smager faktisk meget godt. Bagefter smager jeg Martinus' wow de er gode, jeg tror vist vi har en vinder.Marcus: Nå, hvem vinder så?
Martinus: Slap da af Marcus, hun skal lige smage dem først
Emily: Haha det er fint jeg har besluttet mig
M&M: Hvem vinder så
Emily: Martinus
Martinus: YES man, haha jeg er bedre end dig Marcus.
Marcus: Du så nederen Martinus.
Emily: Jaja, lad være med at surmule, spis nogle pandekager istedet for.
Vi får spist en masse pandekager, det er faktisk utroligt så mange vi får spist.
(Jeg springer lige ugen over, så nu er vi ved weekenden)
Jeg hader at vågne tidligt især i weekenden, det er bare der man skal sove længe. Jeg får endelig taget mig sammen til at stå op og gå ned og spise morgenmad.
Martinus er allerede stået op og Marcus kommer op kort tid efter. Mig og Marcus, sidder bare og hænger på bordet, imens Martinus løber rundt i stuen med en bold. Jeg forstår ikke hvor han får energien fra.Lige nu er klokken, ja det ved jeg faktisk ikke, men så er det jo godt man har sin telefon, men den har jeg selvfølgelig fået væk, så det er nu ikke så godt!
Emily: MARCUS!
Marcus: Hvad?
Emily: Har du taget min telefon?
Marcus: Nej, hvorfor skulle jeg have gjordt det?
Emily: Fordi du er den irriterende bror
Marcus: Jaer okay, men jeg har ikke taget den
Emily: Nå, men så skal du hjælpe med at finde den.
Marcus: NEJ!!
Emily: Jo, kom
Marcus sidder bare opgivende og kigger på mig, så jeg går hen og tager ham i hånden og hiver ham med neden under for at finde min telefon.
Vi har ledt i lidt tid nu og Marcus har fået Martinus til at hjælpe også, men vi kan seriøst ikke finde den.
Marcus: Emily?
Emily: Hvad?
Marcus: Hvad er det du har i baglommen.
Emily: øhh
Jeg mærker på min baglomme og der er min telefon, upsi.
Martinus: Seriøst Emily?!
Emily: Undskyld! Hehe
Marcus: Jeg tror vist det er din tur til at lave pandekager:)
Emily: Jaer okay så:)
Marcus' synsvinkel
Mig, Emily og Martinus har gået og ledt efter Emily's telefon og vi kan ikke finde den lige indtil jeg kigger hen på hende og opdager hun har noget i baglommen. Og det er så hendes telefonMarcus: Emily?
Emily: Hvad?
Marcus: Hvad er det du har i baglommen.
Emily: øhh
Seriøst hvor er det nederen det her, så har vi bare ledt i mega lang tid og så har hun den i baglommen. Men jeg kommer på en god plan.
Marcus: Jeg tror vist det er din tur til at lave pandekager:)
Emily: Jaer okay så:)
______________________
Håber i kan lide min historie:)
ESTÁS LEYENDO
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanficEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...