Martinus: Ja ses:)
Vi råber alle ses igen, og ja vi råber fordi de er løbet, så vi bliver nød til at råbe for at de kunne høre os.Magnus' synsvinkel
Marcus og Martinus er på vej på scenen nu, så jeg ser mit snit til st spørge Emily hvad der foregår mellem hende og Marcus. Jeg kan mærke der er noget mellem dem og det er altså ikke bare søskende kærlighed, det er ægte kærlighed.Lige nu sidder mig, Jakob, Cecilie og Emily i en sofa og snakker.
Magnus: Nå Emily, hvad er det der er imellem dig og Marcus?
Emily: Hvad der er da ikke noget.
Hun lyder nervøs så det betyder bare at hun lyver.
Jakob: Du lyver, der er noget mellem jer.
Cecilie: Ja, hvad er det
Emily: Ej okay stop det, mig og Marcus er bare søskende. Der kommer aldrig til at være noget imellem os.
Vi vender os alle forskrækket om og ser Marcus stå, han har lige tabt en dunke vand. Sikkert en han hentede og så har han lige hørt det Emily sagde. Han kigger trist på Emily, men han går ud på scenen igen. Nok fordi han ikke vil skuffe hans fans.
Emily: Tak for det!!!!
Magnus: Okay det der beviser bare at der helt sikkert er noget.
Emily: Stop nu Magnus! Det er ikke sjovt.
Emily løber ud af rummet og væk, måske skulle jeg ikke lige have sagt den sidste sætning.
Emily's synsvinkel
Marcus har lige hørt mig sige at der aldrig kommer til at være noget imellem os. Altså hvis jeg vidste at Marcus stod der, så havde jeg aldrig sagt det. Jeg ved jo at han er vild med mig.Jeg bliver siddende lidt for mig selv, men da jeg hører at de er ved at sige tak fordi at folk kom, beslutter jeg mig for at gå ind til dem.
Martinus: Marcus hvad skete der lige på scenen, hvorfor var du så fjern.
Marcus: Undskyld Martinus.
Martinus: Det er ikke mig du skal sige undskyld til det er fansene.
Marcus får øje på mig, men kigger hurtigt væk og går ud af rummet.
Martinus: Okay hvad sker der, er det noget du har gjordt eller hvad.
Emily: Jeg kom til at sige at der aldrig ville komme til at være noget mellem mig og Marcus, men så opdagede jeg Marcus havde hørt det hele.
Martinus: Men du ved jo godt at han er vild med dig.
Emily: Ja, men..
Magnus: Det er ikke hendes skyld, det var os spurgte ind til det og hun forsvarede bare sig selv.
Martinus: Okay, men du bliver nød til at snakke med Marcus.
Emily: Ja, jeg ved det. Ved du hvor han løb hen.
Martinus: Nej, men måske prøverummet.
Emily: Okay
Jeg hat gået rundt i noget tid nu, men jeg har stadig ikke fundet Marcus, nok fordi jeg heller ikke har fundet prøverummet.
Endelig finder jeg det, jeg åbner døren ligeså stille.
Emily: Marcus?
Marcus: Jeg gider ikke snakke.
Emily: Marcus, det var ikke meningen du skulle høre det.
Marcus: Nå, men det gjorde jeg.
____________________
Tror i de bliver kærester?
STAI LEGGENDO
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanfictionEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...