Kapitel 32//Hamburg

308 11 2
                                    

Fansene har faktisk også taget godt imod mig, så nu er det bare Martinus pigerne helt vil kysse og kramme. Jeg synes det er lidt sjovt, men Martinus synes bare det er lidt belastende nogen gange.

Emily's synsvinkel
Lige nu sidder vi i flyet og er på vej mod Hamburg, hvor drengene skal spille i morgen aften.

Emily: Kaktus

Marcus: Jaaa

Emily: Hvad kan du egentlig bedst lide ved mig?

Marcus: Alt, hvad er det for et spørgsmål.

Emily: Du er så sød, men du skal vælge noget. Og det ved jeg ikke keder mig bare lidt.

Marcus: Der er da ikke noget ved sig der er bedre end noget andet.

Emily: Men hvorfor blev du forelsket i mig og ikke en anden.

Marcus: Fordi du var anderledes og du var fuldstændig dig selv. Og så er du helt ligeglad med at jeg er kendt.
Det kan jeg godt lide.

Jeg rødmer helt, han er bare så sød og romantisk nogen gange.

Marcus: Nurgh du skal ikke rødme smukke.

Emily: Men du siger så mange søde ting, at jeg ikke kan lade være.

Marcus: Men du bad jo selv om det.

Emily: Jaja men havde ikke troet du havde så gode ting at sige om mig.

Marcus: Selvfølgelig har jeg det. Men må jeg så hører dig, hvorfor valgte du mig? Hvorfor valgte du ikke bare en helt normal dreng, der ikke har travlt med at være kendt.

Emily: Fordi du er helt vidunderlig. Du gør mig glad selvom jeg er ked af det. Du støtter mig og er der altid for mig. Og selvom du er kendt er du ikke den der selvfede nar, du er dig selv og det kan jeg godt lide.

Marcus begynder også at rødme, haha hvor sødt

Martinus: Ej, du rødmer Marcus, har Emily sagt noget pinligt?

Marcus: Nej hun sagde bare de sødeste ord om mig, jeg nogensinde har hørt.

Martinus: I er så romantiske var?

Emily: Ja da, er du ikke romantisk tinus?

Martinus: Nej, jeg skal måske også finde kærligheden for at være romantisk.

Emily: Du skal da også være romantisk for at finde kærligheden.

Martinus: Jaer okay, men jeg kan jo ikke gå og være romantisk ved alle, så tror fansene bare jeg er forelsket i dem alle.

Emily: Så går deres drøm jo bare i opfyldelse. Haha

Martinus: HA...HA du er bare så sjov

Martinus griner sarkastisk men mig og Marcus er ved at dø af grin;)

"Spænd sikkerhedsselerne vi lander lige om lidt"

Martinus: Vi lander snart

Marcus: Ja, den har vi fanget Martinus, vi er ikke helt dumme, hehe

Martinus: Hey, hvorfor skal i være så meget efter mig? Det er ikke fair 1 mod 2.

Emily: Så find en kæreste så bliver det 2 mod 2.

Martinus: Jeg leder altså ikke efter en kæreste.

***

Vi er lige stået af flyet og er i Hamburg nu. Vi skal hurtigt hen på hotellet, så vi slipper for flest mulige fans.

På hotellet
Vi kommer op på værelset og pakker ud. Kaktus og tinus sætter dig bare til at se film, imens min mor og Kjell Erik tager ud og spiser. Mig og drengene bestiller bare roomservice. Drengene orker ikke at skal ud til en masse fans lige nu bare for at spise.
____________________
I morgen er det juleaften hånden op hvis i glæder jer.🙋

Og btw tak for 3k.❤️😁

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Where stories live. Discover now