I dag skal vi ud på min skole, og ja det er fredag og ja Marcus og Martinus skal med. Jeg gider faktisk ikke have dem med, men de ville bare med, så jeg blev nød til at overgive mig. Bagefter skal vi bare hygge og i morgen skal Marcus og Martinus spille koncert og på søndag skal vi hjem.
Emily's synsvinkel
Vi holder lige nu ude foran skolen og jeg er mega nervøs for at skal ind til dem igen. Der er jo mange af dem jeg ikke har snakket med i lang tid og der er ingen der ved at jeg kommer, andet end Thea og Johanne. Men der er ikke nogen der ved at jeg har drengene med.Vi stiger ud af bilen og går ind på skolen, alle har time lige nu, så der er helt tomt på gangen. Vi går ned til mit klasseværelse, jeg kigger nervøst hen på drengene, og de nikker begge som et svar.
Jeg banker på dørenLære: Kom ind:)
Jeg åbner døren og træder ind
Læren: Hej Emily, det er godt at se dig igen.
Emily: tak, og i lige måde
Alle sidder bare og kigger på mig, så jeg giver tegn til Thea og Johanne at de skal rejse sig. De kommer begge op til mig og krammer mig. Alle i klassen begynder lidt efter lidt at komme i en fælles krammer.
Jeg kigger lige tilbage og kan se at Martinus og Marcus også er med i krammet. Lige pludselig er der en fra klassen der skriger, jeg kigger der hen og det er Louise.
Louise: Omg, det er Marcus og Martinus
Mange af pigerne begynder at kigge der hen og det ender med at næsten alle bare står og skriger.
Emily: Okay, slap af piger
Louise: Hvordan skal vi slappe af når M&M står lige der?
Emily: De har altså stået der siden jeg trådte ind af klassen.
Naja: Kender du dem?
Emily: øhh
Marcus: Ja, Emily er vores papsøster
Louise: Omg omg, det her er mega vildt!!!
Pigerne begynder at slappe lidt af igen og drengene tager billeder med hele klassen. Jeg får snakket med næsten alle sammen og det er faktisk mega hyggeligt at snakke med dem igen.
Ligepludselig kommer Lukas over til migLukas: Hej Emily
Emily: Hey Lukas, hva så?:)
Lukas: Ik så meget, er det hyggeligt at bo i Norge nu?
Emily: Ja, det er meget hyggeligt. Er der noget galt du lyder meget trist.
Lukas: Jeg savner dig bare.
Når ja, mig og Lukas havde lidt en flirt engang, men i noget tid skete der ikke rigtig noget og så skulle vi til Norge.
Emily: Jeg savner altså også dig:)
Lukas: Men hvad skal jeg gøre uden dig, jeg kan ikke stoppe med at tænke på dig og jeg er altså stadig vild med dig....
Emily: Jeg kan altså også godt stadig lide dig, men vi bor i hvert vores land, det vil jo ikke kunne lykkedes.
Lukas: Men vi kan da prøve.
_______________________
Jeg har pyntet op til jul i dag. Jubii Hvornår skal i pynte op eller har i gjordt det?🎅🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
Hayran KurguEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...