Jeg trykker post, og håber egentlig bare at Emily ser det og tilgiver mig.
Emily's synsvinkel
Lige nu FaceTime'r jeg med Thea og Johanne, jeg savner dem virkelig meget.Thea: Vi savner dig så meget
Emily: Jeg savner seriøst også jer
Johanne: Kommer du ikke snart til Danmark igen?
Emily: Det ved jeg ikke i kan da også komme til Norge.
Thea: Måske, men jeg synes det var bedre hvis du kom til Danmark, hehe
Emily: Hvorfor det?
Thea: Fordi du er kun en person der skal rejse, vi er to.
Emily: Jaer okay
Johanne: Hey du kan komme med Marcus & Martinus, når de skal til Danmark.
Emily: Ja, god ide, men hvornår skal de det.
Thea: Pas
Johanne: Jeg ved det heller ikke
Emily: Nå jeg spørger lige...
MARTINUS?Martinus: Hvorfor skal alle råbe efter mig i dag?
Emily: Haha, undskyld hvem mere har råbt af dig?
Martinus: Marcus, pga et billede på insta, vent har du egentlig set det.
Emily: Nej, jeg følger jer ikke.
Martinus: Hvorfor ikke?
Emily: Det ved jeg ikke, fordi jeg ikke rigtig kendte jer før i går.
Martinus: Giv mig din telefon
Emily: Hvad, hvorfor?
Martinus: Så du kan følge os.
Martinus kommer hen til mig, og tager min telefon. Han kigger på mig og så på skærmen.
Martinus: Hejsa, hvem er i?
Emily: Det er mine veninder, du hev ligesom telefonen ud af hånden på mig, så jeg ikke nåede at ligge på.
Martinus: Nårh hej
Thea & Johanne: Hej
Martinus begynder at snakke helt vildt meget med Thea og Johanne, de snakker om alt muligt pinligt om mig.
Martinus kigger hele tiden op på mig og smiler, imens han griner. De fortæller også bare alle de pinlige ting.Martinus: Nå jeg må smutte
Emily: Vent, Martinus jeg fik aldrig spurgt dig om det jeg faktisk hele tiden skulle spørge dig om.
Martinus: Nårh nej, hvad var det
Emily: Hvornår skal dig og Marcus til Danmark igen?
Martinus: Om en måned tror jeg hvorfor?
Emily: Fordi jeg ville spørge om jeg ikke kunne komme med og besøge Thea og Johanne.
Martinus: Kun hvis du går ind og følger os på Instagram, og læser vores sidste post.
Emily: haha okay:)
Han går ud af værelset og jeg går ind på Instagram og søger på deres Instagram. Jeg er ikke helt sikker på hvad de hedder, men jeg finder det.
Jeg trykker følg og går ind på det sidste post, og læser hvad der står.'Hey everybody
Sorry for not being active the last couple of days, but it's because our parents got a divorce. We have it fine and we are now living with our dads new girlfriend, so no we don't live in Trofors anymore.
We really love our new family and our new sister, but I kind of hate her before I met here, and that was so stupid of me. Because she is a wonderful person, and I hope you guys will love her and not hate on her.
- Marcus 'Jeg får læst det hele igennem, det var faktisk ret sødt, altså jeg ville gerne have at han skulle bevise at han var ked af det, men jeg tænkte bare at han kunne sige undskyld. Ikke at han skulle skrive ud til alle deres fans.
Jeg beslutter mig for at gå ind til Marcus og sige tak.
____________________
Håber i kan lide min historie.
YOU ARE READING
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanfictionEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...