Kapitel 19//Gensyn med familie

311 10 1
                                    

Marcus: Okay, jeg er klar
Martinus: Også mig
Emily: Men ikke mig, hehe
Martinus og Marcus: haha

Emily's synsvinkel
Vi er lige ankommet til Boxen i Herning.
Alle danserne er kommet og der står også lidt fans ude foran, jeg forstår ikke de gider at stå og fryse bare for at se Marcus og Martinus.

Lige nu er drengene igang med at øve, så jeg sidder bare i en sofa med min telefon og keder mig. Jeg sidder og tænker lidt på at jeg nok burde besøge min far og mine søskende imens jeg er i Danmark det har jeg slet ikke tænkt på, men jeg kan jo ikke nå det. Fordi vi skal hjem til Norge i morgen tidlig.

Drengene kommer ned fra scenen og kommer smilende hen til mig.

Marcus: Hey Emily

Emily: Hej

Martinus: Hvad laver du

Drengene smider sig ned i sofaen på hver sin side af mig

Emily: Ik rigtig noget, tænker bare.

Marcus: What's on your mind, hehe

Emily: Haha, Jeg tænkte bare på at jeg ikke har mødt min far og søskende, imens vi er her og det burde jeg nok gøre, men nu er det lidt for sent.

Martinus giver Marcus et lusket smil, og de forsvinder ud af rummet, hvad gik det lige ud på?

Lidt tid efter kommer drengene tilbage.

Marcus: Vi har nogen du skal sige hej til.

Emily: Hvem?

Ind ad døren kommer først min far og efter ham kommer Magnus, Jakob og Cecilie. Jeg løber hen til dem i et gruppekram.

Emily: Ej, hvor har jeg savnet jer alle sammen

Magnus: Du tror ikke at vi også har savnet dig eller hvad. Haha

Emily: Jo, men jeg må vel godt sige at jeg også har savnet jer.

Magnus: Jaja altid

Magnus og Jakob går hen til Marcus og Martinus og præsentere dem, de er jo trods alt også deres halvsøskende. Min far står og snakker med Kjell Erik og jeg snakker med Cecilie.

Cecilie: Hva så er det godt at bo i Norge?

Emily: Ja, helt vildt. Bortset fra at jeg ikke kan se jer særlig tit længere.

Cecilie: Haha, jeg tror du overlever, vi kan jo bare FaceTime.

Emily: Ja

Cecilie: Er drengene søde ved dig?

Emily: Ja, eller Marcus kunne ikke lide mig i starten, men nu er vi alle blevet gode venner.

Cecilie: Det var godt, du siger bare til hvis de gør noget, så kommer mig, Magnus og Jakob og tæsker dem. Haha

Emily: haha, det skal jeg nok

Og selvfølgelig kommer drengene jo her hen nu hvor vi snakker om dem.

Marcus: Hvad snakker i om?

Emily: Ik noget specielt, bare at hvis i var onde mod mig ville mine søskende komme og tæske jer. Haha

Martinus: uha, nu bliver jeg bange.

Magnus: Hey vi kan da godt banke jer. Hehe

Martinus: Ja, det kan i nok godt, men vi kunne aldrig finde på at gøre noget ondt mod Emily.

Emily: Nårh hvor er i søde drenge.

Kjell Erik: Drenge i skal på om 20 min, i skal ud og skifte tøj nu.

M&M: Okay vi kommer nu

Marcus: Ses

Martinus: Ja ses:)

Vi råber alle ses igen, og ja vi råber fordi de er løbet, så vi bliver nød til at råbe for at de kan høre os.
____________________
Undskyld vente tiden, har bare ikke haft tid. Tusind gange undskyld.🙁😊💙

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Kde žijí příběhy. Začni objevovat