Marcus griner bare og vi finder tallene og det sidste pynt, da vi kommer hjem er min mor igang med maden og Martinus og Kjell Erik er i gang med at rydde sne, så der er plads til fyrværkeriet.
Emily's synsvinkel
Mig og Marcus er begyndt at sætte pynt op nu, indtil videre har vi ikke så meget, men vi startede også for 5 min siden.Jeg puster en serpentin ud på bordet og lige bagefter har Marcus pustet en serpentin i nakken af mig.
Jeg vender mig i en hurtig bevægelse og siger 'tak'
Vi ender i en akavet position, vores hoveder står helt tæt på hinanden og vi er lige ved at kysse, men så smækker døren ude i entréen, så vi vender begge hovedet. Martinus stikker hovedet ind af døren til stuen. Så vi træder begge et skridt tilbage.Martinus: Ej, det er blevet pænt, må jeg hjælpe mig og far er færdige.
Marcus: Ja da
Martinus kommer hen og hjælper os og vi bliver hurtigt færdige
***
Lige nu er klokken 19.37 og vi har lige sat os til bordet og skal til at spise nu.
Vi skal have lasagne, mørbrad og flødekartofler, så der er lidt at vælge.
Da vi har spist, går vi ind i stuen og sætter os vi sidder og snakker, hygger og ser en masse nytårsfilm.
Mig og Marcus sidder sammen i sofaen og min mor og Kjell Erik sidder sammen, så Martinus sidder faktisk helt alene.Jeg synes det er lidt synd, så jeg hvisker noget til Marcus
Emily: Skal vi ikke sætte os hen til Martinus så han ikke bare sidder helt alene.
Marcus nikker og vi sætter hen på hver vores side af Martinus og krammer ham. Der kommer et kæmpe smil på Martinus læber. Han begynder at grine lidt af os og vi griner egenligt også lidt med.
***
Kl 23.30
Camilla: Kom vi skal til at gøre os klar.
Kjell Erik og min mor henter champagnen og stjernekasteren, ved ikke om det er normalt, men vi plejer altid at tænde en stjernekaster i mens uret slår 12.
Så er der 10 min til at vi er i et nyt år. 2017 har godt nok været vild, der er sket meget jeg har flyttet til et nyt land, fået en flirt med en person der faktisk hadede mig.
Men så har jeg også fået verdens bedste brødre. Ihvertfald brødre på min egen alder.Vi begynder ligeså stille og tælle ned.
30....29..28..27..26..25...24....23
Jeg står og tænker på alt der er sket i 2017.
22...21..20..19..18...17....16...15.....14....13...12.
Jeg håber på at det nye år kommer med en masse gode ting.
11...10... 9... 8... 7... 6... 5... 4...
De sidste tal tåber vi næsten og vi står alle klar til at tænde stjernekasteren.
3...2........1..
Vi jubler alle sammen, mor og Kjell Erik kysser og vi andre krammer bare.
Marcus stopper op og kigger mig i øjenene. Jeg har virkelig lyst til at kysse ham lige nu. Jeg håber At han også har det sådan så jeg kan kysse ham.
Marcus læner sig frem og jeg læner mig også mod ham og tilsidst rører vores læber hinanden.
YOU ARE READING
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanfictionEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...