Marcus: Jeg gider ikke snakke.
Emily: Marcus, det var ikke meningen du skulle høre det.
Marcus: Nå, men det gjorde jeg.Marcus' synsvinkel.
Emily har fundet mig og vil gerne snakke men jeg gider faktisk ikke snakke.Emily: Marcus, hvorfor er du overhovedet så sur over det?
Marcus: Fordi.....
Emily: Fordi hvad Marcus!
Marcus: Fordi jeg fucking er forelsket i dig!!
Jeg kan ikke tro at jeg lige har sagt det. Altså hvorfor sagde jeg det, jeg er ingen gang 100 på at jeg er vild med hende.
Emily: Men... vi er jo søskende.
Marcus: Nej, vi er pap søskende!!
Jeg siger det sidste hårdt og går min vej.
Emily's synsvinkel
Jeg kan ikke tro at Marcus lige har sagt at han er forelsket i mig, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.Lige nu er vi på vej tilbage til hotel værelset, der er akavet stemning mellem mig og Marcus, så vi skal ihvertfald ikke sove sammen.
Martinus: Helle for at sove med far
Marcus: Nej, det vil jeg
Kjell Erik: Hvorfor er der ikke nogen der vil sove med Emily, i går kæmpede i næsten om det.
Marcus: Ting ændre sig jo.
Marcus giver mig et surt ansigt, men man kan se i hans øjne at han er trist.
Kjell Erik: Okay, Emily hvem vil du helts sov..
Emily: Martinus
Kjell Erik: Okay jeg nåede ikke at gøre min sætning færdig, men Martinus du skal sove med Emily så.
Martinus: Okay:)
***
'Bang'
Jeg vågner med et sæt.Emily: Hvad sker der?
Martinus: Av
Emily: Hvad?🤔
Martinus: Du slog mig lige i hovedet😐
Emily: Upsi😂
Martinus: Hvorfor gjorde du det egentlig?
Emily: Fordi jeg hørte et bang og vågnede med et sæt.
Martinus: Det er nok bare nogle fans, der kaster noget på vinduet.
Emily: hvordan har de fundet jer😳
Martinus: Det gad jeg også godt vide, så hvis du finder ud af det en dag, så fortæl det lige😜
Emily: Haha, nå lad os sove igen.
Martinus: Ja godnat
Emily: Godnat
***
Jeg er lige vågnet, jeg er den første der vågner så jeg beslutter mig for at gå i bad.
Da jeg kommer ud af badet er de andre også stået op og har pakket det hele, så mangler der bare langsomme mig.
Kjell Erik: Emily du skal skynde dig, du har højest 10 min.
Efter 9 min har jeg pakket det hele, lidt med Martinus hjælp.
Nu er vi på vej mod lufthavnen. Vi kommer ind og boarder og så er det ellers på vej hjem til Norge igen. Så vi ses på den anden side.
***
Vi er endelig kommet hjem, jeg får lige sagt hej til min mor, og så går jeg ellers bare op på mit værelse og sover. Jeg er virkelig træt efter den her tur der er sket så meget.
Jeg mødte min gamle klassekammerater, og set min familie igen. Og når ja, så kom mig og Marcus op at skændes eller kind of.
Men jeg vil så hurtigt som muligt blive venner med ham igen.
__________________
Glæder i jer til jul?🎅🏼🤔
YOU ARE READING
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanfictionEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...