Emily: Jaer okay, det er måske en dårlig leg det her.
Marcus: Ja, men du slipper ikke.. sandhed eller konsekvens?
Emily: Konsekvens!Emily's synsvinkel
Marcus: Okay nr 1: i morgen i skolen, skal du spørge Victoria om hun vil være venner. Nr 2: gå ned og sig til vores far at du har menstruation. Og nr 3: kys tinus på kinden.;)Emily: Seriøst Marcus, okay nr 1 aldrig nogensinde i mit liv. Nr 2 det ville bare være akavet og jeg ville aldrig kunne se jeres far i øjnene igen. Og nr 3 Martinus er min bror, eller kind of.
Marcus: Du skal gøre noget af det;)
Emily: Du er simpelthen så irriterende Marcus!!
Marcus: Det er det brødre er til for;) hehe
Emily: Fint, Martinus du får er et kys i dag.
Martinus: Haha, okay
Jeg kysser Martinus på kinden og giver Marcus et dræberblik, han griner bare lidt af det. Det var faktisk slet ikke så akavet som jeg havde troet, det var trods alt også kun på kinden.
Marcus: Nå hvad skal vi så lave nu
Emily: Pas, det skal bare ikke være en leg med hemmeligheder
Martinus: Lad os spille fodbold
Emily: Nej, jeg er sygt dårlig til fodbold
Marcus: Så dårlig kan du da heller ikke være
Martinus: Det tænkte jeg også, men det er hun faktisk;)
Drengene overbeviser mig om at vi skal gå ned og spille fodbold, selvom jeg egentlig ikke gider, men jeg føler at vi skal lære hinanden lidt bedre at kende. Jeg ved godt man ikke lære hinanden at kende ved at spille fodbold, men i ved hvad jeg mener.
Vi har spillet fodbold i lidt tid nu og drengene er ved at dø af grin, de er faktisk ret onde mod mig.
Emily: I kan ikke bare grine af mig
Marcus: Men hvordan kan du være så dårlig, HAHA
Emily: Så dårlig er jeg heller ikke
M&M: JO
Emily: Ej, hvor er i bare onde
Jeg vender mig om og går surt ind i huset igen, jeg er faktisk ikke sur, men de kan da ikke være bekendt at være så onde mod mig.
Efter lidt tid kommer drengene ind igen.
Marcus: Er du sur på os?
Emily: Måske
Jeg er lige på kanten til at grine lige nu, men jeg prøver alt hvad jeg kan og lade være med at grine.
Martinus: Kan du tilgive os igen
Emily: I har ingen gang sagt undskyld
Martinus: Haha når nej.
M&M: Undskyld Emily
Emily: Okay jeg kan godt tilgive jer, men kun hvis i laver pandekager til mig;)
Marcus: Okay, deal jeg er fantastisk til at lave pandekager
Martinus: host, host*
Marcus: Hey, jeg er da bedre end dig
Martinus: Nej, du er da ej
Emily: Okay, drenge. Lad os lave en konkurrence. I laver hver jeres portion og jeg bedømmer hvilken en er bedst
Marcus: God ide
Emily: Så er der også flere pandekager til mig, hehe
Martinus: Haha, godt tænkt.
Vi går ud i køkkenet og drengene begynder at lave pandekager. Ligepludselig banker det på døren, så jeg går jo selvfølgelig ud og åbner døren, så godt som jeg jo er opdraget.
_________________________
Hvem tror i banker på døren?
ESTÁS LEYENDO
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanficEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...