Kapitel 43//Jeg elsker dig

294 10 12
                                    

Kristian/hendes far: Emily vi skal til at gå op af gulvet nu.
Emily: Jaer jeg kommer.
Martinus: Held og lykke.
Emily: Tak Martinus

Emily's synsvinkel
Præsten: Magnus Kjær vil du have Emily Olsen til din ægtehustru

(Ved ikke hvad en præst siger)

Magnus: Ja

Præsten: Ligeså tilspørger jeg dig Emily Olsen, vil du tage Magnus Kjær til din ægtemand

Emily: Øhh

Præsten og Magnus kigger mærkeligt på mig og jeg kan mærke at resten af kirken også gør.

Emily: Jeg kan ikke det her
Magnus jeg elsker dig rigtig højt, men jeg kan ikke gøre det her. De sidste par dage har jeg indset at der er en jeg elsker højere.

Jeg krammer Magnus og løber ned til Martinus.

Emily: Kan jeg nå at fange ham inden han tager afsted

Martinus: Ja, han skulle med taxien til lufthavnen for 2 min siden. Så hvis vi skynder os kan vi nå ham.

Emily: Okay så kom.

Mig og Martinus løber ud af kirken og vi skynder os begge ind i min bil og så er vi ellers på vej til lufthavnen.

***

Vi er lige ankommet og jeg løber ind i lufthavnen og løber den vej han er gået.
Martinus kommer løbende bag mig.

Marcus' synsvinkel
Jeg er ankommet til lufthavnen og er på vej ned af den vej man skal for at komme hen til hvor man skal med flyet.

Ligepludselig hører jeg en stemme bag mig råbe 'Marcus' stemmen virker bekendt så jeg vender mig om og kigger. Og der står hun, min kærlighed, i hendes brudekjole hun brugte i det bryllup hun nok lige er løbet fra.

Emily: Marcus vent.

Marcus: Emily, hvad laver du her

Emily: Marcus ikke rejs, du havde ret, du er også min kærlighed. Jeg skulle bare have lidt hjælp for at indse det.

Marcus: Er du seriøs

Emily: Ja, Marcus jeg elsker dig

Marcus: Det har jeg drømt om at hører igen de sidste 10 år.

Hun griner lidt af mig og vi læner os begge frem og kysser hinanden, det er det bedste kys jeg nogensinde har fået.

Marcus: Jeg elsker også dig, helt utroligt meget.

____________________
Jeg ved godt det her var et kort kapitel, men det er fordi at jeg synes det gav mening og dele det sidste.

Det her er det andet sidste afsnit:)

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin