Cecilie: nå nu til den sjove part!
Hvad hedder han, er han lækker?Mor: haha, han hedder Kjell-Erik og han er sådan middel lækker, synes jeg ihvertfald, men jeres alder synes nok noget andet. Hehe.
Emily's synsvinkel
Emily: Har han nogle børn?
Mor: Ja han har 2 drenge, som er tvillinger og 1 datter. Drengene er vist på din alder Emily.
Emily: Nice, så kan jeg få søskende på min egen alder, men hvor i Norge bor han egentlig?
Mor: Han bor i en lille by ved navn Trofors i Nordnorge, men vi har besluttet at bo i en by der hedder Mosjøen, det ligger ikke så langt væk fra Trofors.
Magnus: Hvad med hans børn, skal de bo med ham?
Mor: Ja, eller hans drenge skal, men pigen bliver boende ved deres mor.
Jakob: Hvorfor kun drengene?
Mor: Jo, nu skal i høre det er fordi drengene er kendte sangere og Kjell Erik rejser meget rundt med dem, så det er nemmere at de bor ved ham.
Cecilie: Fedt skal vi have nogle kendte i familien.
Vi griner alle sammen af det, og fortsætter vores hyggelige lille samtale.
Næste dag:
Jeg er lige vågnet og i dag skal jeg i skole, Jubii, NOT...Jeg har tænkt meget over det med om jeg vil flytte med til Norge, jeg tror måske godt at jeg vil. Selvom der er så meget jeg kommer til at sige farvel til, men jeg synes det er synd for min mor, at hun ikke kommer til at have nogle af hendes børn med.
Jeg gør mig klar og venter på Thea, hun kommer altid og henter mig om morgenen, men hun kommer altid forsendt, hehe.
Endelig kommer Thea og vi går mod skolen. Vi når knap nok at komme ind af døren før det ringer til time.
Da det endelig bliver pause går mig, Thea og Johanne ned i kantinen, vi får spist og jeg tænker lidt på om jeg skal sige at jeg flytter til Norge eller om jeg skal vente..
Jeg beslutter mig for at gøre det nu.Emily: Jeg har noget vigtig at fortælle jer
Thea: okay kom med det.
Emily: Jeg.. øhh.. jeg skal flytte til Nordnorge.
Johanne: a hva skal du??
De kigger begge chokeret på mig.
Thea: hvornår, hvorfor??
Emily: Jeg skal flytte om 2 uger, og det er fordi min mor har fundet sig en mand.
Johanne: Okay jeg er glad på din mors vegne, men du kan da ikke bare flytte fra os.
Emily: undskyld, men jeg synes jeg skylder min mor det.
Thea: Okay så
Johanne: hvad hedder han så, han har nogle børn.
Emily: han hedder Kjell Erik og han har tre børn.
Thea kigger mærkeligt på mig og jeg ved virkelig ikke hvorfor
Thea: hedder han Kjell Erik? Og kommer fra Nordnorge
Jeg nikker og kigger forvirret på hende
Thea: hvad hedder hans børn
Emily: øhh, to af dem var tvillinger og så var der også en pige. Pigen hed vist Emma og drengene hed vist Magnus og Martinius, tror jeg.
Thea: Marcus og Martinus
Emily: Nårh ja, vent hvordan viste du det.
Thea: Er det de kendte sangere, Marcus og Martinus.
Emily: Nårh ja det nævnte min mor vist noget om.
_______________________
Undskyld det ikke er så spændende endnu, men skal lige i gang.
YOU ARE READING
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanfictionEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...