Kapitel 28//Kys?

317 9 0
                                    

Han laver hele tiden et suk. Han kan bare lærer det, han kunne bare lade være med at begynde og snave foran vores forældre.

Emily's synsvinkel
Marcus har været lidt muggen efter vi ankom til hotellet, nok fordi jeg ikke gad at kysse ham. Jeg synes bare det er sjovt og det synes Martinus faktisk også, men Marcus synes ikke det er særlig sjovt.

Lige nu ligger vi faktisk bare på hotelværelset og chiller, Vi har et værelse sammen alle sammen, men det er delt op så der er 3 værelser og en stue og selvfølgelig et badeværelse.
Min mor og Kjell Erik deller det ene værelse, mig og Marcus det andet og så har Martinus det sidste helt for sig selv.

Emily: Kaktus?

Marcus: Hva så

Emily: Er du lidt sur;)

Marcus: Nej!

Emily: Heller ikke bare en lille bitte smule? Hehe

Marcus: Måske lidt

Emily: Hvorfor det?😂 er det fordi du ikke har fået et kys.

Marcus: Måske

Emily: Vil du stadig gerne have et kys

Marcus: jeg vil altid have et kys

Han ligger sin telefon og retter sin opmærksomhed mod mig, han vil nok rigtig gerne have det kys.

Emily: Er du sikker

Marcus: Emily, lad nu være med at pin mig så meget, kan du ikke bare give mig et kys?

Emily: Jo hvis du lover aldrig at begynde at snave foran vores forældre igen.

Marcus: Men jeg havde bare brug for det.

Emily: Jeg er ligeglad, lover du?

Marcus: Okay så, må jeg så få et kys?

Emily: Jeg ved ikke rigtig

Marcus: Emily du lovede

Emily: Okay så

Jeg læner mig frem og kysser ham, og selvfølgelig udvikler han det til en snav. Men det er lidt ligemeget for vi er alene lige nu.

***

Marcus' synsvinkel
Mig og Emily faldt tidligt i søvn i går, efter at jeg fik hende til at kysse mig igen. Jeg elsker virkelig hendes kys, jeg elsker i det hele taget bare hende.

I dag er dagen hvor mig og Tinus skal starte vores moments Tour, det bliver så fedt. Jeg glæder mig som et fem årigt barn, der skal til at åbne sine gaver juleaften.

Det bliver så fedt, begge koncerter i Danmark er udsolgt, so i'm pretty happy. Jeg har faktisk også en overraskelse til Emily, jeg har skaffet billetter til hendes veninder Thea og Johanne, så hun kan se dem igen.

Emily: Godmorgen kaktus

Marcus: Godmorgen smukke

Emily: Kan du ikke finde et andet navn end smukke?

Marcus: Men det passer jo perfekt til dig.

Emily: Nurgh hvor er du sød

Hun kysser mig og smiler

Marcus: Er det bare det der skal til for at få et kys

Emily: Det kunne du jo begynde at prøve.

Marcus: Bare jeg kan få et kys er jeg glad.

***

Mig og Tinus er lige nu i gang med lyd prøverne, Emily og hendes mor er vist henne ved hendes familie og sige hej. Så hun kommer først tilbage om noget tid.

Martinus: Jeg glæder mig sygt meget til i aften

Marcus: Det bliver så fedt, jeg elsker at optræde i Danmark.

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang