Kapitel 16//Lukas

340 15 2
                                    

Emily: Jeg kan altså også godt stadig lide dig, men vi bor i hvert vores land, det vil jo ikke kunne lykkedes.
Lukas: Men vi kan da prøve.

Emily's synsvinkel
Emily: Ja, måske

Lukas: Er det fordi du er forelsket i en af tvillingerne?

Emily: HVAD, nej aldrig i livet de er min familie.

Lukas: Kun pap og det ligner altså at en af dem kan lide dig.

Emily: Ja, det er Marcus. Jeg er også bange for det

Lukas: Hvorfor, er han ikke sød

Emily: Jo, men han er min bror, og jeg undgår helst at blive vild med min bror.

Lukas: Men du vil vel også gerne have en sød kæreste.

Emily: Ja men, vent prøver du at få mig til at blive kærester med Marcus.

Lukas: Nej, jeg vil bare gerne have at du er lykkelig.

Jeg smiler til ham og pludselig kommer Marcus over.

Marcus: Er du klar til at køre Emily?

Emily: Ja!

Jeg går over og krammer Lukas og siger farvel, han siger også farvel, men hvisker også noget i mit øre.

Lukas: Gå efter ham, og ik lad ham slippe væk.

Nogle timer senere
Lige nu går vi rundt i Århus og hygger. Men jeg kan ikke lade være med hele tiden at tænke på det Lukas sagde om Marcus, altså han er jo min bror, eller kind of. Jeg har aldrig tænkt på ham på den måde før.

Marcus: Hvad siger du Emily?

Emily: øhhh... hvad?

Martinus: Hvad går du og tænker på, haha??

Emily: Ik noget, det var bare noget Lukas sagde.

Marcus: hmm, hvad sagde han?

Emily: øhh ikke noget specielt. Hvad var det i ville spørge mig om

Martinus: Vi ville bare spørge om du helst ville i Tivoli friheden eller shoppe?

Emily: Uhh godt spørgsmål, jeg tror jeg vælger..... Tivoli:)

Martinus: Yes!!

Emily: haha:)

Marcus' synsvinkel
Vi er lige ankommet i Tivoli friheden, fordi Martinus og Emily helts ville her hen. Jeg ville nu egentlig helst shoppe, men de fik deres vilje. Mig og Martinus går og snakker om hvad vi skal prøve, men Emily virker helt fjern, hvad mon ham der Lukas fortalte hende. Mon de er blevet kærester. Det håber jeg ikke, eller det ved jeg ikke. Jeg er vildt forvirret over mine følelser for Emily. Altså hun er min søster, men nogle gange føler jeg bare noget specielt når hun er i nærheden.

Martinus's synsvinkel
Emily har været virkelig fjern hele dagen. Hun går bare i hendes egen verden og tænker. Hvad mon hende og Lukas snakkede om, måske burde jeg snakke med hende. Vent, det kan også være at de er kærester, det ville være cute, bortset fra at jeg kan se på Marcus at han er forelsket i hende.
Jeg forstår ham faktisk ikke rigtig, men der er vel også noget tvillinger ikke skal kan forstå ved hinanden.

Nogle timer efter
Emily's synsvinkel
Marcus: Det har været en mega hyggelig dag i dag

Emily: Ja, den bedste dag længe.

Martinus: Så skal du bare glæde dig til at se os spille koncert.

Emily: Haha det gør jeg ogs.

Marcus: Godt;)

________________________
Synes i Marcus og Emily passer sammen??

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora