Emily: Nårh ja, vent hvordan viste du det.
Thea: Er det de kendte sangere, Marcus og Martinus.
Emily: Nårh ja det nævnte min mor vist noget om.Emily's synsvinkel
Thea: så det betyder altså at du skal bo under samme tag som Marcus og Martinus.
Emily: det kan godt være, jeg er ikke helt med på hvad der sker og hvorfor du flipper så meget ud
Thea: Jeg flipper ud fordi du skal bo med Marcus og Martinus, det er mega vildt, du skal bo med 2 popstjerner.
Vi snakker færdig og går til time, skolen går langsomt fremad, men endelig slutter den og jeg tager hjem, Cecilie og Magnus er her stadig, men Jakob skulle hjem tidligt i dag, så jeg nåede ikke at sige farvel.
Emily: Hejsa
Magnus: Hey, har du bestemt dig?
Emily: Må jeg lige komme ind af døren?haha
Magnus: haha så lad gå
Emily: jeg tror jeg har besluttet mig, jeg tror jeg tager med til Norge.
Mor: Er det rigtig, ej hvor er jeg bare glad nu.
Emily: Hej mor, jeg havde slet ikke set dig. Men ja, jeg flytter med til Norge:)
Min mor smider hendes taske og løber hen til mig og krammer mig tæt ind til sig.
2 uger senere
Lige nu er mig og min mor på vej til Norge. Jeg kan ikke helt forstå at det bliver mit nye hjem nu, det er så mærkeligt at tænke på.Emily: hvornår er vi der?
Mor: Om 10 minutter ca.
Emily: Okay
Mor: Glæder du dig til at møde dine nye søskende?
Emily: Ja, jeg tror det bliver fedt at få søskende på min egen alder.
Mor: Det var godt, jeg håber i kommer godt ud af det med hinanden.
Emily: Det håber jeg også
Vi drejer ind af indkørslen og holder ved siden af en sort familie bil, nok ham der Kjell-Eriks bil. Jeg stiger ud af bilen og kigger på huset, jeg får øje på en dreng i vinduet, nok en af tvillingerne.
Jeg smiler til ham for at gøre et godt førstehånds indtryk, men han giver mig bare dræberblikket. Okay, bitch tænker jeg bare, hvad har jeg gjordt ham.Vi kommer ind i huset og der kommer ind mand ud til os og krammer min mor og giver hende et kys, så det er nok Kjell Erik.
Kjell Erik: Hejsa, jeg hedder Kjell Erik
Han rækker mig hånden og jeg tager imod den.
Emily: Hej, jeg hedder Emily.
Der kommer en dreng ud til os
Dreng: Hej, jeg hedder Martinus, og jeg kan høre du hedder Emily.
Han virker sød, det var nok ikke ham jeg så i vinduet så
Emily: Hej, og ja det har du helt ret i.
Martinus: Det er godt endelig at møde dig, jeg har været spændt på at få en søster på samme alder:)
Emily: Jeg har også glæder mig til at møde jer.
Jeg smiler til ham og han smiler igen, ham her kan jeg godt lide, altså ikke på den der kæreste måde, men han er en god ven/bror.
Ham den anden dreng kommer ud, så jeg rækker ham hånden og siger "hej" han ignorere bare min hånd og siger koldt "hej". Seriøst hvad har jeg gjordt den dreng.
________________________
Hvornår ville i have det hvis i kom i familie med Marcus og Martinus?
YOU ARE READING
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanfictionEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...