Kapitel 1//Sæson 2

229 5 2
                                    

Emily's synsvinkel
Hejsa velkommen tilbage til mit liv. I dag er det 7 måneder siden Marcus og jeg blev gift og vi er de lykkeligste i hele verden. Bortset fra når vi skændes om tingene til vores baby. Jep der er kun en måned til at jeg skal føde og jeg glæder mig som en sindsyg.

Marcus er faktisk ikke hjemme lige nu. Han er på en lille turne med Martinus, en slags afskeds turne. Nu når vi skal have et barn vil han gerne have tid til det. Altså de har ikke spillet så mange koncerter de sidste mange år, men det her er de allersidste. I aften skal de spille en koncert i Oslo spektrum, det bliver den sidste nogensinde. Jeg skal selvfølgelig med, sammen med min mor og søskende.

Marcus' synsvinkel
I aften skal mig Tinus spille vores sidste koncert nogensinde. Det bliver i Oslo spektrum, fordi det var der det hele også startede.
Emily og hendes familie kommer og ser os i aften og jeg glæder mig helt vildt til at se hende igen, jeg tror der er gået 2 uger siden jeg sidst så hende og rørte hendes mave.

Jeg er så overlykkelig over vores barn, vi har besluttet at når jeg kommer hjem skal vi vælge navn. Jeg har allerede besluttet hvad jeg synes. Leo hvis det er en dreng og Ella hvis det bliver en pige.

Martinus: Er du klar til den sidste koncert brormand?

Marcus: Jeg er så klar, men jeg kommer til at savne det

Martinus: Det gør jeg også, men vi må jo videre i livet

Marcus: Ja, jeg glæder mig helt vildt til at leve mit liv med Emily og vores kommende barn.

Martinus: Nårh ja, du skal jo være far

Marcus: Ja og du skal være onkel.

Martinus: jep jeg glæder mig, han eller hun kommer til at elske din onkel.

Marcus: haha, man kan ikke andet.

Martinus: hehe tak, du bliver skam også den bedste far man kan forestille sig.

Marcus: Tak brormand

Kjell Erik: Er i klar til den sidste koncert drenge?

M&M: Jep vi er født klar.

Vi gør klar til at gå på scenen, men lige inden vi går ud kan jeg høre Emily's stemme

Marcus: Emily

Emily: Marcus!

Jeg løber hen i armene på hende og kysser hende.

Emily: Ej hvor har jeg savnet dig

Marcus: Jeg har også savnet dig

Martinus: I har kun været væk fra hinanden i 2 uger

Marcus: Det er også alt for længe

Kjell Erik: Kom så drenge, det er nu

Martinus læber op til min far, jeg kysser hurtigt Emily igen og løber der hen, men jeg vender mig hurtigt om og løber tilbage og kysser hendes mave og hvisker til den

Marcus: Nu skal du lytte godt efter min ven, dette er din fars sidste koncert.

Emily: Haha, løb nu op med dig Marcus

Marcus: Jaja

Jeg løber hen til dem og mig og Martinus løber ud på scenen.

Martinus: Hva så Oslo er i klar til den sidste koncert?

Hele salen jubler

_______________________
Første afsnit af sæson 2.
Håber i kan lide at jeg har skrevet noget ekstra til den her historie:)

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora