Kapitel 17//Turteldueri

352 12 1
                                    

Martinus: Så skal du bare glæde dig til at se os spille koncert.
Emily: Haha det gør jeg ogs.
Marcus: Godt;)

Martinus' synsvinkel
Lige nu ligger vi på hotel værelset, Marcus og Emily, ligger inde i deres seng og det er den samme seng, så jeg har ikke nogen chance for at snakke med Emily.

Men fordi at jeg er heldig, så går Marcus på toilet, så jeg skynder mig ind og snakke med Emily.

Martinus: Hey EMI!

Emily: EMI???

Martinus: Ja, et nyt kælenavn

Emily: Jaer okay fair nok, hva så Martin.

Martinus: Seriøst

Emily: haha

Martinus: Det er bare fordi du har været trist siden du snakkede med ham der Lukas. Hvad har han fortalt dig. ??

Emily: øhh ik noget.

Martinus: Kom nu EMI

Emily: Okay, det er bare fordi at, mig og Lukas havde en flirt engang, men det stoppede ligesom da jeg flyttede. Men så spurgte Lukas så om vi kunne give det et forsøg. Men jeg sagde så nej, fordi vi bor jo i hvert vores land.

Martinus: Er det derfor du er trist

Emily: Nej, lad mig nu bare lige snakke færdig

Martinus: Når ja undskyld.

Emily: Lukas sagde så at han synes jeg passede godt med Marcus, men jeg har altid set ham som en bror, eller i hvertfald i det stykke tid vi har kendt hinanden.

Martinus: Er du vild med Marcus?

Emily: Jeg ved det ikke, Lukas har forvirret mig....

Martinus: har du det okay med at sove ved Marcus i nat?

Emily: Det ved jeg ikke, kan vi ikke sove sammen?

Martinus: Jo, så skal vi bare lige flytte lidt rundt på nogle ting.

Emily: Okay lad os gøre det

Marcus' synsvinkel
Lige nu er jeg på vej ud fra toilettet, er det ikke dejligt at vide? Haha
Da jeg kommer ud, ligger Emily ikke i min seng længere, men over i min fars og Martinus seng, plus hun har også flyttet alle hendes ting.

Marcus: Hvad sker der her?

Emily: Jeg flyttede bare over til Martinus, jeg håber det er i orden.

Marcus: Jaja

Seriøst, hvorfor gjorde hun det? Er hun sur på mig? Har jeg gjort noget forkert? Seriøst hvad er der galt?

1 time senere
Lige nu ligger vi allesammen faktisk stadig i vores senge og chiller.
Emily og Martinus griner hele tiden, altså hvorfor har hun det så sjovt med Martinus, men med mig har hun det ikke så sjovt.
Det er bare efter vi var ude på hendes skole, så har hun bare været helt vildt anderledes overfor mig.

Efter noget tid, beslutter jeg mig for at sove, men jeg kan ikke sove, fordi Emily og Martinus larmer helt vildt meget, seriøst lad mig nu bare sove.

Emily: Hahaha, hvad laver du Tinus

Nå, nu er de også på kælenavne, mig kalder hun bare Marcus.

Martinus: Ik noget hahah

Marcus: Kan i ikke godt være stille, der er faktisk nogen her der prøver at sove.!!!

Emily: Marcus klokken er kun 21, haha

Marcus: Ja, men jeg vil godt sove nu, så jeg ikke er træt i morgen til koncerten..

Martinus: Men det er jo først i morgen aften

Marcus: Ja og.... Kan i ikke bare stoppe jeres turteldueri og lade mig sove.
(Ved godt der ikke er et ord der hedder turteldueri, men synes bare lige det passede ind i teksten:))
______________________
Så var det kapitel 17.
Synes i at Marcus og Emily skal blive kærester eller Martinus og Emily. Eller skal ingen af dem blive kærester?💙

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Where stories live. Discover now