Jeg kan mærke en hånd på min skulder, så jeg kigger hvem det er, det er Martinus.
Martinus' synsvinkel
Jeg kan ikke tro at min bror har fået et barn.
Det er helt utroligt, jeg føler det som igår at vi gik i skole og rejste rundt i verden på turne.Men jeg er så glad på hans vegne nu, han har fået et barn og han har fået Emily, som han har ønsket sig så længe.
Martinus: Jeg er så stolt over dig brormand
Marcus: Tak Martinus
Vi krammer og en tåre forlader både mig og Marcus øjne.
Emily: Nurh græder i? Hehe
Marcus: Måske lidt, det er bare så rørende.
Emily: Nurh, Martinus vil du ikke over og hilse på hende
Martinus: Jo, hvad skal hun hedde
Marcus: Det ved jeg ikke.
Emily: Hun skal hedde Ella
Marcus smiler overdrevet meget til Emily, jeg ved det er det navn, Marcus gerne ville have barnet skulle hedde hvis det blev en pige.
***
Emily's synsvinkel
Mig og Marcus er lige kommet hjem fra hospitalet og skal egentlig bare have lidt kvalitets tid med vores datter.Marcus: Jeg er allerede forelsket
Emily: Mere end du er i mig?
Jeg laver sad face, selvfølgelig bare for sjov
Marcus: Lig så meget, i betyder begge ligemeget for mig
Emily: Du så romantisk hvad??
Marcus: Jeg prøver mit bedste;)
Jeg griner lidt af ham og sætter mig hen i sofaen ved siden af ham, han sidder med Ella lige nu, hun ligner en der falder i søvn lige om lidt.
Marcus: Jeg tror hun er træt
Emily: Det burde være mig der var mest træt.
Marcus: Haha, du kan da også bare sove
Jeg smiler til Marcus og lægger mig så til rette op af ham og så falder jeg ellers i søvn.
Marcus' synsvinkel
Jeg er så lykkelig lige nu, jeg sidder med de to mest betydningsfulde piger i mit liv.Ella ligger i min ene arm og sover og Emily læner sig op ad mig.
Jeg smiler lidt over det og lægger mig så til rette og så falder jeg ellers også bare i søvn.
(Sådan her ligger de, bare lige at det er Marcus der sidder og Emily der ligger.)
***
Jeg vågner lige pludselig ved at Ella begynder at sige nogle små søde lyde. Jeg vil helst ikke vække Emily. Så jeg tager Emily's hoved og ligger forsigtig ned på sofaen, og går så med Ella ind i et andet rum, og det var egentlig meget godt, da hun begyndte at græde, da vi kom der ind.
____________________
Hvad synes i om historien fra 1-10?
ESTÁS LEYENDO
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanficEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...